הסערה - תקצירי פרקים

ויוה
  • הסערה: פרק 215 ואחרון

    פרק אחרון! מריה טרסה וסנטוס שוב יחד. מריה טרסה לא זוכרת הרבה ממה שקרה לה בעבר. חואן אנדרס וטרינידד עומדים להתחתן וכולם מגיעים לכנסייה. המפקד פדרסה מציע נישואין לדלילה והיא מסכימה. חואן אנדרס משחרר את טרינידד וקורא לחסוס ניניו להתחתן איתה. לאחר 4 שנים, סוף סוף סוליטה מתחתנת עם אליריו. אחרי ארבע בנות, מריה טרסה יולדת תאומים בנים. סוף!
  • הסערה: פרק 214

    סנטוס, ארחימירו והמפקד פדרסה תופסים את סנטינו ועוצרים אותו. במאבק בין סנטוס לסנטינו, אריאנה מגיעה כדי להתערב, חוטפת ירייה מסנטינו ומתה. איסבלה מתה מהכשת נחש. מריה טרסה עוזרת לטטקואה לברוח מאנשי הכפר שרוצים להרוג אותה. הסיבילה מבקשת מטטקואה להשתמש באהבה שלה כדי להציל את מריה טרסה. טטקואה מדקלמת מילות כישוף והקללה שהוטלה על מריה טרסה ועל פוארטו בראבו מסתיימת. סנטוס פוגש את מריה טרסה. היא מורידה את הכיסוי מפניה ומתגלה ביופייה, ללא כוויות.
  • הסערה: פרק 213

    האב דמיאן נכנע לסנטוס ומספר לו שמריה טרסה בכנסייה. סנטוס, ארחימירו ואנשיהם יוצאים לחפש את אריאנה, הם מבינים שסנטינו באזור. דמטריו לוקח את הסיבילה למקום שבו קבורה גופתו של יורוקו. דמטריו קורא לאנשי הכפר לבוא להרוג את טטקואה. אריאנה מצליחה להשתלט על שני אנשיו של אביה ולברוח ברכבם. הסיבילה מבצעת כישוף כדי לאחד את הגוף והראש של יורוקו. איסבלה חוזרת לפוארטו בראבו.
  • הסערה: פרק 211

    דלילה מוצאת את מריה טרסה במקום שבו היא מסתתרת ומביאה לה אוכל. דמטריו הולך לחפש את טטקואה כדי להתייצב מולה. הוא שורף את הבקתה שלה. השוטר מטעמו של סנטינו מגיע כדי להרוג את איסבלה, אבל היא מצליחה לברוח. "דומינו" לוקח את סנטוס למקום שבו מריה טרסה מסתתרת. סנטוס מצליח לתפוס את האישה עם הגלימה והמסכה הזהובה. הוא יודע שמדובר במריה טרסה.
  • הסערה: פרק 212

    סנטוס מוצא את מריה טרסה במקום שבו היא מסתתרת. הוא אומר לה כמה הוא אוהב אותה למרות פציעתה וכמה הוא ציפה לרגע הזה. מריה טרסה מצליחה לברוח ממנו.סוליטה מסכימה להתחתן עם אליריו. אנשיו של סנטינו חוטפים את ד"ר אריאנה מ"לה גואניפרה". מריה טרסה מגיעה לכנסייה והאב דמיאן עוזר לה ונותן לה מקום מסתור. סנטוס מגיע לכנסייה כדי לבדוק אם מריה טרסה נמצאת שם.
  • הסערה: פרק 210

    מריה טרסה פוגשת את אדלמירה בנהר. אדלמירה מבקשת את עזרתה, אך התנינים תוקפים והורגים אותה. איסבלה מועברת לדירה, אחרי שהיא מסרה את הצהרתה נגד סנטינו. מריה טרסה נכנסת לחדרה של בתה כדי לחבק אותה. רופינה רואה בחדר של התינוקת מישהי עם גלימה ומסכה זהובה וזועקת לעזרה. מריה טרסה מצליחה לברוח מהבית ומגיעה למקום מסתור.
  • הסערה: פרק 209

    אחד החברים של סנטוס יורה בקמפו אליאס והורג אותו. סנטוס וחבריו ממשיכים ל"לה טורמנטה" כדי לחפש רמזים על מריה טרסה. אריאנה והתינוקת חוזרות עם ברנרדה ל"לה גואניפרה" ופוגשות את נני. כיוון שקמפו אליאס מת, האנשים שלו עוזבים וכך אדלמירה מצליחה לברוח מ"לה טורמנטה". מריה טרסה בורחת מהפאב כיוון שהיא מפחדת שיגלו לסנטוס שהיא שם. אדלמירה פוגשת את מריה טרסה ביער ומבקשת את סליחתה.
  • הסערה: פרק 208

    מריה טרסה לא רוצה שסנטוס יראה אותה כך והיא מבקשת מדלילה לא לספר לאף אחד שהיא נמצאת שם. דמטריו מודיע לאנשים ב"לה גואניפרה" שארחימירו בדרך עם סנטוס ובתו. הוא מעדכן אותם שהם צריכים להגיע חמושים למסלול הנחיתה. מרגל אחד במשטרה מעדכן את סנטינו שאיסבלה הגיעה למשטרה כדי להתלונן עליו. סנטינו מורה לחסל אותה. סנטוס וארחימירו נוחתים עם התינוקת בפוארטו בראבו. קמפו אליאס דורש מסנטוס למסור לו אותה ולהסגיר את עצמו.
  • הסערה: פרק 207

    סנטינו מתכנן להגיע לפוארטו בראבו. הוא מעדכן את קמפו אליאס שסנטוס בדרך לשם. איסבלה מגיעה לתחנת המשטרה בעיר הבירה ופוגשת את המפקד פדרסה. היא מעוניינת לשמש כעדה נגד סנטינו. דלילה מביאה למריה טרסה יומן כדי שהן יוכלו לתקשר. מריה טרסה מבקשת מדלילה שסנטוס לא יראה אותה לעולם במצבה.
  • הסערה: פרק 205

    אריאנה מכוונת אקדח אל אביה ואומרת לו כל מה שהיא יודעת עליו. היא מנסה לעזור לסנטוס שלא ייפגע. סנטוס, ארחימירו, אריאנה והתינוקת מצליחים לברוח הם מתכוונים להגיע לשדה התעופה ולטוס לפוארטו בראבו. דלילה והבנות מוצאות את מריה טרסה בדרכן. הן לוקחות אותה לפאב כדי לעזור לה. מישל מספרת לרמדיוס ולחסוס שיש לה ילד ממיגלון. סנטינו ופלביו הורגים את ג'ינו ונוסעים לשדה התעופה כדי לעצור את סנטוס.
  • הסערה: פרק 206

    נטיבידד מספרת לכולם ב"לה גואניפרה" שהאישה החבושה הייתה מריה טרסה. זו נמצאת בפאב של דלילה. סנטוס מתנפל על סנטינו ורוצה להרוג אותו. אריאנה מתערבת ומתחננת בפני סנטוס שלא יהרוג את אביה. סנטוס כובל אותו באזיקים ועוזב. דלילה מורידה למריה טרסה את התחבושות ומגלה שהיא במצב רע. היא מוצאת בחדר מראה ונבהלת מהמראה שלה.
  • הסערה: פרק 204

    איסבלה מוצאת את מריה טרסה ואת נני. מריה טרסה מצליחה לברוח. ארחימירו מספר לסנטוס שאריאנה היא בתו של סנטינו. סנטינו מגיע לבית החולים עם פלביו. נני מצליחה לחזור ל"לה גואניפרה". סנטוס מגיע לבית החולים ומאיים על סנטינו באקדח כדי שימסור לו את בתו. כשהם עומדים לברוח מגיע פלביו ומגלה שג'ינו וארחימירו רימו אותם. אריאנה מגיעה עם אקדח ומאיימת על אביה כדי שהוא לא יפגע בסנטוס ובמשפחתו.
  • הסערה: פרק 203

    פלביו מספר לארחימירו ולג'ינו שאריאנה החליטה להגן על סנטוס. מגדלנה חוזרת לכפר ופוגשת את אמה רמדיוס ומספרת לה שמישל הרגה את מיגלון ואת ג'ני. ארחימירו שמח שהם הצליחו לאתר את מריה לוסיה. ג'ינו מפחד שמנסים לטמון להם מלכודת. מריה טרסה ונני מתחבאות לאחר שברחו מ"לה טורמנטה". סנטוס מודיע לאריאנה שהם חייבים להיפרד ושהוא ימשיך בעצמו. אריאנה מתקשרת לאביה כדי להודיע לו שהיא לא תיתן לו לפגוע בסנטוס, באשתו ובבתו.
  • הסערה: פרק 201

    אריאנה וסנטוס בורחים מהבקתה מפני אנשיו של סנטינו. סירו ופנסקולה משחררים את האב דמיאן ואת אליריו מהכלא. דמטריו מספר לחואן אנדרס שהוא מאמין שכל האסונות שקורים בכפר הם בגלל הקללה שהוטלה על ידי טטקואה. אבלקיין מעוניין לעזור לסנטוס. הוא מבין שהסיבילה צודקת ולכן הוא משחרר את נני ואת מריה טרסה מהמרתף שבו הן נעולות. הן בורחות אך האנשים של קמפו אליאס רודפים אחריהן.
  • הסערה: פרק 202

    מישל מפתיעה את סוליטה ואת אמה ומאיימת עליהן בסכין. למזלן מגדלנה, אחות של מיגלון, חוזרת לכפר ומצליחה לעצור בעדה. אבלקיין עוזר לנני ומריה טרסה לברוח. סנטוס מדבר עם ארחימירו והוא מעדכן אותו שמריה טרסה חיה. אורסולה מגלה שהתינוקת של סנטוס עם חום גבוה והיא רוצה לקחת אותה לבית החולים. פלביו מודיע לארחימירו ולג'ינו שהם יהיו אחראים על העברת התינוקת לבית החולים.
  • הסערה: פרק 200

    אריאנה מודיעה לסנטוס שהם מוכרחים לברוח מהבקתה. פלביו מספר לסנטינו שאריאנה ניסתה לקחת את התינוקת. סנטינו מבין שבתו מנסה לעזור לסנטוס טוראלבה. טרינידד מספרת לברנרדה שהן ראו את נטיבידד ב"לה טורמנטה" ושהן חושבות שהאישה החבושה היא מריה טרסה. ברנרדה מתכננת לצאת בלילה להציל אותן.איסבלה נפגשת עם קמפו אליאס, הוא כולא אותה אצלו. אדלמירה דואגת לאיסבלה.
  • הסערה: פרק 199

    קמפו אליאס מכריז על עוצר בכפר. איסבלה מוציאה את נני ומריה טרסה לנשום קצת אוויר בחוץ. טרינידד, רופינה וחנובבה מגלות שנטיבידד ב"לה טורמנטה", וחושבות שהאישה החבושה היא מריה טרסה. אריאנה נכנסת לבית כדי לקחת את התינוקת, אבל אז מגיע פלביו ומגלה אותה. הוא נותן לה ללכת כי הוא יודע שהיא בתו של סנטינו. מתברר שקמפו אליאס הוא עוד אחד מהשותפים של סנטינו.
  • הסערה: פרק 197

    איסבלה ואדלמירה מודיעות לסנטינו שמריה טרסה נמצאת אצלן. הן מעוניינות לנהל אתו משא ומתן על "לה טורמנטה". אריאנה מרגישה שהיא מתאהבת בסנטוס. זה מדבר עם ארחימירו ומספר לו שהוא בטוח שמריה טרסה נמצאת בידיה של איסבלה. נני מחליפה את התחבושות למריה טרסה ושתיהן מאוד מבוהלות מהמראה שלה. איסבלה ואדלמירה מצלמות תמונה שלהן כדי לשלוח לסנטינו הוכחה שמריה טרסה אצלן.
  • הסערה: פרק 198

    אריאנה מבקשת מרבקה לבדוק את הבית שבו היא חושבת שאביה מחזיק בתינוקת. בכפר נערכת הפגנה כדי לשחרר את האב דמיאן ואת אליריו פייבה מהכלא. סנטוס, ארחימירו וג'ינו מגיעים לדירה של איסבלה. הם מבינים שמריה טרסה נמצאת ברשותה של איסבלה ושהיא נסעה איתה לפוארטו בראבו. נני מנסה להזכיר למריה טרסה כל מיני דברים על חייה, אבל מריה טרסה לא זוכרת דבר.
  • הסערה: פרק 196

    סנטוס רוצה למצוא את ארחימירו. אריאנה עוזרת לו. נטיבידד פוגשת ב"לה טורמנטה" את האישה החבושה ועדיין לא מבינה מי זו. ברנרדה וחנובבה יוצאות לחפש את נטיבידד. איסבלה ואדלמירה תופסות את נטיבידד ונועלות אותה עם מריה טרסה. הן מודיעות לה שזו מריה טרסה. ארחימירו מספר לסנטוס שהוא התחזה כדי לחדור לארגון ולהשיג מידע על מריה טרסה ועל בתם.
  • הסערה: פרק 195

    קמפו אליאס מכניס לכלא את אליריו ואת האב דמיאן ומשחרר את ברנרדה ואת נני. אריאנה לוקחת את סנטוס לבקתה שלה כדי להסתתר שם. נני רוצה לחזור "ללה טורמנטה". סוליטה מודיעה לברנרדה שארחימירו התקשר מהבירה ושיש תקווה שסנטוס ומריה טרסה בחיים. סנטוס לוקח את מכוניתה של אריאנה ובורח מהבקתה כדי לברר למה ארחימירו בגד בו ולמה הוא מעורב בארגון הפשע.
  • הסערה: פרק 193

    איסבלה מביאה את מריה טרסה לביתה של אדלמירה. מריה טרסה חבושה בגלל הכוויות ולא ניתן לזהות אותה. ג'ני נרצחת בביתה בסכין. כולם מאמינים שמדובר באותו רוצח שרצח את מיגלון.אריאנה מגלה שסנטוס איננו. הוא מגיע לבית החולים שבו אושפזה מריה טרסה. הרופא שטיפל בה מראה לו את הגופה וסנטוס רואה שזו לא מריה טרסה. ארחימירו מבקש מג'ינו לצרף אותו לאנשיו של סנטינו.
  • הסערה: פרק 194

    נטיבידד אומרת לקמפו אליאס שבבית ב"לה טורמנטה" נמצאים מסמכי הבעלות של סנטוס. הם נוסעים ל"לה טורמנטה" כדי לחפש אותם. סנטוס ואריאנה עוקבים אחר הגברים מהמאפיה. מריה טרסה יוצאת מהחדר ומוצאת תמונה שלה. נטיבידד מחפשת את המסמכים ורואה אישה חבושה. בכפר מבינים שמסתובב רוצח חופשי שרצח את מיגלון ואת ג'ני. סנטוס מזהה בין הרוצחים את ארחימירו והוא חושב שגם הוא בגד בו, למרות שארחימירו מנסה להתקבל לארגון כדי לברר מידע.
  • הסערה: פרק 192

    אריאנה מבטיחה לעזור לסנטוס למצוא את מריה טרסה ואת בתו. אנשיו של סנטינו מספרים לו שהרופאה שטיפלה בסנטוס הייתה בתו, אריאנה. איסבלה טסה עם מריה טרסה לפוארטו בראבו. היא נשארת שם אצל אלדמירה ב"לה טורמנטה". אליריו מספר לרמדיוס שקמפו אליאס מגן על אדלמירה. ג'ינו עוזר לארחימירו לברוח מהמלון. סנטינו מברר אם אריאנה עזרה לסנטוס לברוח מבית החולים.
  • הסערה: פרק 191

    ברנרדה, אלסיו, ועוד חברים של סנטוס באים ל"לה טורמנטה", גונבים את הבקר מאדלמירה גררו ולוקחים אותו ל"לה גואניפרה". ג'ני משתחררת מהכלא. אריאנה מספרת לסנטוס שמריה טרסה לא מתה, אלא שמישהו לקח אותה והשאיר במקומה גופה. בינתיים מריה טרסה נמצאת בידי איסבלה מונטייה. ג'ינו נשלח לרצוח את ארחימירו גואניפה בחדרו. מתברר כי הם מכירים עוד מימי הכלא וארחימירו הציל פעם את חייו. אריאנה מספרת לסנטוס שהיא תעזור לו למצוא את מריה טרסה ואת בתו.
  • הסערה: פרק 190

    אריאנה מנסה לברר בעזרת רבקה באילו עניינים אבא שלה עוסק. אדלמירה מציעה עסקה חדשה לאיסבלה. נני מקבלת כל מיני מסרים מהסיבילה, היא נרגעת, והיא מנסה להרגיע גם את ברנרדה ואת חנובבה. בבית החולים מבינים שלא מריה טרסה היא זאת שנפטרה, אבל הם מגלים שמישהו חטף אותה ומחליטים לשמור את זה בסוד. ארחימירו מנסה להגיע להסכם עם השופט שבכלא. סנטינו מגלה שארחימירו בעיר, ומורה לחסל אותו.
  • הסערה: פרק 189

    קמפו אליאס קמצ'ו מבטיח להשליט סדר בפוארטו בראבו. ארחימירו יוצא לעיר הבירה לשחרר את בתם של סנטוס ושל מריה טרסה. טרינידד מודיעה לחואן אנדרס שברצונה לדחות את החתונה. האב דמיאן חובר לאליריו ולאלסיו במאבקם להחזרת "לה טורמנטה", ואדלמירה מתכוננת לעימות. סוליטה ניצלת מהתקפתה של מישל. אריאנה מבקשת עזרה מרבקה כדי להעלות את סנטוס לדירתה.
  • הסערה: פרק 187

    ארחימירו מגיע למסקנה הנחרצת שסנטוס ומריה טרסה נרצחו. איסבלה עוקבת אחרי האמבולנס שמוביל את מריה טרסה. אריאנה מתעקשת להחיות אדם גוסס לאחר שכל הצוות ויתר עליו. מדובר בלא אחר מאשר סנטוס טוראלבה. אליריו והכומר מדברים על המצב העגום בפוארטו בראבו ועל הלוויה של מיגלון. אדלמירה וקמפו אליאס מגיעים ל"לה טורמנטה". ארחימירו נשבע לנקום את מותם של סנטוס ושל מריה טרסה.
  • הסערה: פרק 188

    בלוויה של מיגלון סוליטה מרגישה אי נוחות כשהיא רואה דמות מסתורית בסביבה. חסוס משוכנע שג'ני חפה מפשע, אך רמדיוס מסרבת לשחרר אותה. טרינידד מרגישה אשמה במותם של סנטוס ומריה טרסה. סנטינו הזועם פוקד לרצוח את סנטוס ללא עיכוב. אריאנה מגלה תושייה ועושה הכל כדי להגן על סנטוס הפצוע. איסבלה מצליחה להגיע למיטתה של מריה טרסה. אחת האחיות מגלה ש"מריה טרסה" נפטרה.
  • הסערה: פרק 186

    דמטריו מודיע לארחימירו ולכל מי שאתו שהמטוס הקל שבו טסו סנטוס ומריה טרסה, התרסק. ג'ני המבועתת מודיעה לרמדיוס שמיגל נרצח. קמפו אליאס מבהיר לאדלמירה שהוא לא מעוניין בה בכלל. לשמחתה של וירחיניה, דלילה חוזרת להכרה. אליריו מודיע לחסוס על התאונה של סנטוס ושל מריה טרסה, ועל מותו של אחיו מיגלון. סנטינו מודיע לאיסבלה שסנטוס ומריה טרסה מתו.
  • הסערה: פרק 185

    טרינידד מודה בפני ברנרדה שהיא לא אוהבת את חואן אנדרס, ומתייעצת איתה. ארחימירו מודיע לכולם שהם הצליחו להשתלט על "לה טורמנטה". לאדלמירה יש תכניות חדשות, והפעם יחד עם קמפו אליאס. וירחיניה לא זזה ממיטתה של דלילה. איסבלה חוטפת את מריה לוסיה הקטנה, וסנטוס ומריה טרסה יוצאים בעקבות החוטפת כדי להחזיר את בתם.
  • הסערה: פרק 184

    רודולפו מציע לאיסבלה עסקה: הוא לא יהרוג אותה, והיא, בתמורה, תחטוף את בתם של סנטוס ומריה טרסה. טטקואה מציעה עסקה לאדלמירה: טטקואה תחזיר לה את כוחותיה, והיא, בתמורה, תמכור לה את נשמתה. ריקרדו בורח ומפקיר את השופט. מריה טרסה וריקרדו מתעמתים בשדות, נחש מכיש אותו, וברגעיו האחרונים הוא מנסה להרוג את מריה טרסה, סנטוס בא לעזרתה.
  • הסערה: פרק 183

    חואן אנדרס המאושר בא לבשר לחסוס ניניו שהוא עומד להתחתן עם טרינידד. חסוס ניניו מספר לתינוקת שלו שהוא עדיין אוהב את טרינידד. ריקרדו עושה את הכול כדי לשכנע את ברנרדה שסימון מת, אך ברנרדה כבר עמוק בתוך השיגעון. אליריו מציע נישואים לסוליטה, אך היא דוחה את ההצעה. מריה טרסה מגלה שכל הגברים יצאו, ונודע לה שסנטוס ובני בריתו יצאו להשתלט על "לה טורמנטה".
  • הסערה: פרק 182

    ארחימירו וברנרדה מצליחים לצאת מ"לה טורמנטה" בעזרתם של המפקד פדרסה ואנשיו. האנשים שרודפים אחרי מריה טרסה וסנטוס מגיעים לכפר. מריה טרסה וסנטוס נמצאים באגם ומריה טרסה מתחילה ללדת. סנטוס עוזר לה ומיילד אותה במים. אלסיו, נני וחנובבה בורחים כדי להודיע להם שהגברים שרודפים אחריהם מצאו את ביתם. מריה טרסה יולדת בת וקוראת לה מריה לוסיה. ארחימירו וברנרדה מתחתנים. סנטוס ואלסיו חוזרים לבית כדי להילחם בגברים שרודפים אחריהם.
  • הסערה: פרק 181

    אדלמירה ממשיכה לדמיין שסימון נמצא איתה. ריקרדו וטחוי מנסים לשווא להחתים אותה על מסמכים. כולם באים לברך את סוליטה על לידת בתה חיסלה. ברנרדה מנסה לחלץ את ארחימירו מ"לה טורמנטה". הסיבילה מנסה לשכנע את טטקואה לסלוח ולחיות איתה בשלום. מריה טרסה וסנטוס נמצאים בבית שהם רכשו ומדמיינים את חייהם עם ילדם. אנשי "לה טורמנטה" מגלים שברנרדה וארחימירו מנסים לברוח והם יורים לעברם.
  • הסערה: פרק 179

    ולנטינה ופליפה מגיעים לדירה של חורחה ומגלים שהוא מת. הם חושדים שמישהו רצח אותו. סנטוס ומריה טרסה קונים בית בכפר, שם ישהו יחד עם נני, חנובבה ואלסיו עד שהתינוק ייוולד. אנשיו של ריקרדו מביאים את ארחימירו גואניפה לחוות "לה טורמנטה" ונועלים אותו שם. ריקרדו וטחוי מעוניינים להחתים את ארחימירו ואת אדלמירה על מסמכים למכירת החוות. אדלמירה השתגעה, היא רואה את סימון ולא מאמינה שהוא מת. ריקרדו חושב שאיסבלה מתה בשרפה בבית המשוגעים.
  • הסערה: פרק 180

    סנטוס ומריה טרסה יוצאים לירח דבש ליד האגם. אדלמירה הולכת לכנסיה כדי להתחתן עם סימון. למרות שסימון מת, היא רואה אותו בכל מקום. סוליטה יולדת בת במכונית. נני וחנובבה מפתיעות את מריה טרסה בעריסה חדשה לתינוק. רופינה מספרת לברנרדה שארחימירו נחטף לחוות "לה טורמנטה", הם מתכננים פעולה כדי לשחרר אותו. ארחימרו לא מוכן לחתום על מסמכי המכירה של החוות למרות המכות שהוא חוטף.
  • הסערה: פרק 178

    טטקואה נפרדת מהתינוק המת ובורחת. לאדלמירה קשה לקבל את מותו של סימון, והיא יוצאת מדעתה. איסבלה מצליחה לברוח, לא לפני שהיא הורגת את חואן ומציתה את המוסד. החתונה של סנטוס ושל מריה טרסה נערכת הפעם בשלמותה, בנוכחותה של הסיבילה. כולם מחכים לארחימירו במסלול הנחיתה, אך אנשיו של ריקרדו מאיימים עליו.
  • הסערה: פרק 177

    וירחיניה יולדת ולד מת, למורת רוחה של טטקואה. דלילה מנסה להציל את חיי בתה. ארחימירו מחליט לצאת לקבל את פני אשתו ובנותיה, ולא שם לב שמישהו מקשיב לו. הכומר מנסה לחתן את סנטוס ואת מריה טרסה, את הטקס משבשות הפרעות. ריקרדו והשופט מתכננים את צעדיהם הבאים. ולנטינה מודיעה לברנרדה שהיא נוסעת לחו"ל. טרינידד מודיעה לחואן אנדרס שהיא מתכוונת להתחתן אתו.
  • הסערה: פרק 176

    טרינידד וחסוס ניניו נפגשים במקרה במעלית. איסבלה ממשיכה להשתולל במוסד הסגור. אדלמירה מתחננת בפני ריקרדו שיציל את חייו של סימון הפצוע קשה. המפקד מציע את עזרתו לדלילה כדי למצוא את וירחיניה בתה. סנטוס מציע למריה טרסה לעבור את הגבול וכך להינצל. הכומר מודיע למריה טרסה שהוא בא לחתן אותם.
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully