אזל - פרומו (ויוה)

אזל

עומר הוא צעיר יפה תואר, ישר וטוב לב. הוא חוזר לביתו לאחר שירות צבאי ומתכונן לשאת לאישה את נערת חלומותיו, איישאן היפהפיה. שני חבריו הטובים, ג'נגיז ועלי, הם כמו אחים בשבילו והוא סומך עליהם בעיניים עצומות. חייו נראים לו מושלמים והוא מסתכל אל עבר העתיד בתקווה גדולה.

חייו של עומר משתנים בבת אחת כשהמשטרה מתפרצת לחדרו בעודו ישן. הוא נעצר בעוון רצח ושוד, שהתרחשו בלילה הקודם בקזינו שליד ביתו. עומר החף מפשע מורשע ברצח, ובעוד חייו מתרסקים לרסיסים, חבריו הטובים נעלמים כמו גם איישאן, ארוסתו האהובה.

עומר נשלח לכלא למאסר ממושך ושאלה אחת מנקרת במוחו ולא נותנת לו מנוח: למה? הוא משוכנע שמישהו הפליל אותו וטמן לו פח, אך האם יעלה על הדעת שזהו מעשה שרקחו ארוסתו ושני חבריו הטובים?

עשר שנים לאחר מאסרו, עומר מוכרז כמת בבית הסוהר, אך זהו רק סיפור כיסוי, כזה שעוזר לו לברוח מהכלא ולהוציא לפועל את הנקמה שתכנן היטב כל השנים. הוא עובר ניתוח פלסטי בפניו והופך לאזל, כשלפניו משימת חייו: לגלות את האמת מאחורי הפללתו ולגרום לכל אלה שעשו לו עוול לשלם על כך, וביוקר. המכשול העיקרי שיעמוד בפני אזל הוא אהבתו העזה וחסרת התקנה לאיישאן, שעל אף הכול, לא דעכה במהלך השנים...

"אזל" היא סדרת אקשן רומנטית, עטורת רייטינג ופרסים, שנמכרה עד כה למעל ל-45 מדינות ברחבי העולם. בסדרה מככבים כמה פרצופים מוכרים, ביניהם כוכבי "מנקשה וחליל", סדף אבג'י וקיוואנץ' טטליטו, שמבליח למספר פרקים בתפקיד מפתיע.

שודר בערוץ ויוה פלוס.

142 פרקים, טורקיה, 2009-2011.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully