ויוה

שתולים

סארפ הוא חניך מצטיין באקדמיה לשוטרים. זמן קצר לפני סיום הלימודים, הוא מגויס על ידי מפקד המשטרה למשימה סודית – עליו לחדור לארגון הפשע בראשותו של ג'לאל דומאן. בעזרת סיפור כיסוי מתוחכם, סארפ מצליח לעשות זאת והופך לאחד מאנשיו של ג'לאל. מרט, חברו לאקדמיה של סארפ, הופך במקביל לבלש משטרה מוערך, ואיש אינו יודע שהוא בפועל חפרפרת של ג'לאל, שאסף אותו מהרחוב כשהיה רק ילד.

מרט וסארפ אינם יודעים שמרט הוא למעשה אחיו האבוד של סארפ, שנחטף כשהיה פעוט בן שלוש. הם גם אינם יודעים שמי שעומד מאחורי החטיפה הוא לא אחר מאשר ג'לאל, שרצה לפגוע באביהם, עבריין פשוט שאיים עליו.

מבלי שתכנן זאת, סארפ מתאהב במלק, בת חסותו של ג'לאל ועורכת הדין של הארגון. סארפ נאלץ כעת להסתיר לא רק את זהותו אלא גם את רגשותיו, דבר שהופך את משימתו לקשה מנשוא. מרט מצדו מכיר כתבת לענייני משטרה בשם איילם ומתאהב בה, מבלי לדעת שהיא קרובת משפחה של סארפ, ולפיכך גם שלו...

שני האחים נשאבים במלואם אל חייהם הכפולים, אך אלה מקבלים תפנית חדה כשארגון הפשע כמו גם המשטרה מבינים שיש חפרפרות בקרבם. שני אחים משני צדי החוק - האם יצליחו להינצל מהסכנות שאורבות להם?

"שתולים" היא סדרת אקשן רומנטית, שכבשה את טורקיה בעונת השידורים של 2016 והפכה לסדרה הטורקית הנצפית ביותר ביוטיוב. בסדרה מככבים שניים מכוכביה הצעירים של טורקיה - צ'האטאי אולוסוי ואראס בולוט איינמלי, כמו גם השחקן הוותיק צ'טין טקינדור, המוכר לחובבי הסדרות הטורקיות מהסדרה "קרדאיי".

114 פרקים, טורקיה, 2016

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully