המורדים - המורדים תקצירי פרקים

ויוה
  • המורדים: פרק 138

    הילדים עושים חתונה לניקו ולונה. מיה שואלת את מנואל אם הוא רוצה שהם יחזרו להיות ביחד. מיה מזמינה את מריצה לבוא איתה לחופשה. הילריו מציע להילדה להתחתן איתו. רנטה מסדרת שיחזירו את סנטיאגו לעבודה בבית הספר, אך הוא מסרב.
  • המורדים: פרק 139

    פרק אחרון לעונה הראשונה. הילדים מתכננים את חופשות הקיץ שלהם. בבית הספר נערך טקס סיום השנה, ובו חושפים הילדים את תוכניותיו של סנטיאגו, ומבקשים ממנו להחליט אם הוא נשאר איתם או עוזב. קולוצ'י נותן למנואל כרטיס טיסה למקסיקו כדי שיבקר את משפחתו, מה שמדאיג את מיה החוששת שהוא לא יחזור.
  • המורדים: פרק 137

    דונוף וההורים של ילדי בית הספר רוצים לפרק את הלהקה. סרחיו מאיים על פבלו שהוא יעביר אותו לפנימייה צבאית. לונה וניקו מקבלים את ברכתו של אבא של ניקו. החבורה מצליחה לגרום לכך שבלאס יסולק מביה"ס.
  • המורדים: פרק 136

    לונה וניקו מתארסים. בלאס ממשיך לחזר אחרי מיה אך היא מפחדת ממנו. סרחיו כועס מאוד על פבלו בגלל המופע. החבורה מגלה שבלאס הוא זה שסיפר לסרחיו על ההופעה, ומחליטים לעשות הכול כדי לגרום לסילוקו מביה"ס.
  • המורדים: פרק 135

    פרנקו מספר לסוניה שאמא של מיה לא נהרגה בתאונה ומשביע אותה לא לספר למיה. ניקו נסער מהחלטתה של לונה לעזוב ומציע לה הצעה מרגשת. מנואל מחליט לסיים את שנת הלימודים עם חבריו בביה"ס. רנטה מקנאה ביחסים בין סנטיאגו ורוסריו. הלהקה מתרגשת מאוד לקראת ההופעה.
  • המורדים: פרק 134

    פרחחים חוטפים את המורה סנטיאגו והוא מצליח להשתחרר, אך מסרב לפנות למשטרה ומעדיף לארחם בביתו. פרנקו מנתק את היחסים עם מרסדס בגלל מיה. סוניה מנסה לעודד אותו ומגלה שאמה של מיה עדיין בחיים. דונוף כולא את מריצה בחדר לאחר שהיכתה את בלאס. מרקוס ולוחן משלימים, אך אביו מסרב לתת לו לעזוב את ביה"ס בגללה. מנואל מגלה שקולוצ'י לא אשם בהתאבדותו של אביו.
  • המורדים: פרק 133

    לוחן מחליטה לעזוב את ביה"ס, אבל שני נערים נועלים אותה בספריית המפות. פרנקו מספר למיה שהוא עומד להתחתן עם מרסדס. פילר גורמת לקלאודיה לחשוד בדונוף שהוא בוגד בה עם גלוריה. מקה, אמו של הבן של סימון, באה לביה"ס כדי לדבר עם מריצה. מריצה נותנת לבלאס אגרוף בגלל שהיא חושבת שלוחן עזבה את ביה"ס בגללו.
  • המורדים: פרק 132

    מנואל מבין שהוא טעה לגבי מיה וקולוצ'י ומחליט לחזור למקסיקו. ניקו מספר את זה לחברי הלהקה והם גונבים את הכסף שמנואל התכוון לקנות בו כרטיס טיסה. סנטיאגו משכנע את מיה וויקו לקחת את פלי לטיפול ללא ידיעתה. פילר סוחטת את אביה כדי שיספר לה מה הסיבה האמיתית לעזיבתו של סנטיאגו.
  • המורדים: פרק 131

    בלאס מראה לקולוצ'י את ההוכחות שמנואל רוצה לפגוע בו ובמיה. דונוף מגלה שהילדים שכרו מישהו זר כדי שייצא עם גלוריה ורוצה להעניש אותם. הילדה והילריו מתפייסים. לונה מספרת לסנטיאגו שפלי סובלת מבולמיה, למרות שמיה וויקו ביקשו ממנה לשמור זאת בסוד. פבלו מצליח להערים על דונוף ולא לגלות לו את זהותם האמיתית של חברי הלהקה. מריצה מגלה שלסימון יש ילד.
  • המורדים: פרק 130

    פבלו מגלה שלסימון יש ילד קטן ומספר על זה לסוניה. דונוף נחוש בדעתו לגלות מי הם חברי להקת הרוק ודורש מפבלו למסור לו את השמות. בלאס מראה למיה הוכחות שמנואל רוצה לנקום בה ובאביה וזה שובר את לבה. לוחן מאבדת קשר עם האפוטרופוס שלה. אמא של ניקו מקשה עליו ומאיימת שלא תצא איתם לחופש אם לונה תבוא.
  • המורדים: פרק 129

    סנטיאגו מספר לילדים שהוא עומד לעזוב בסוף השנה. הם חושבים שמפטרים אותו, פותחים בשביתה ונועלים את עצמם בכיתה. גם כשדונוף מאיים עליהם הם לא משתכנעים, ורק סנטיאגו מרגיע אותם כשהוא מספר להם שהוא באמת עוזב מרצונו. פבלו, תומס וגידו מנסים לברר פרטים על סימון ומגלים שהוא נשוי.
  • המורדים: פרק 128

    בלאס מגלה למיה שמנואל רוצה לנקום בה ובאביה. בלאס רואה את פלי מקיאה בשירותים ומספר על כך לויקו. קולוצ'י וסוניה רבים על פיטר. פבלו מבקש ממריצה שתיתן לו הזדמנות נוספת אבל היא בוחרת בסימון. אף אחד לא מאמין לפילר שסנטיאגו עומד לעזוב את ביה"ס. הילדים מנסים לשדך בין הילדה והילריו.
  • המורדים: פרק 127

    פלי משקרת לאביה בקשר לקמילו מפני שהיא מתביישת בו, והוא נעלב ועוזב אותה. הילדים מגייסים את גלוריה כדי שתגרום להילדה לחשוב שהיא מעוניינת בהילרו ותעורר את קנאתה. פבלו מנסה להניא את אביו מלערוך כינוס בחירות באולם בו אמורה להופיע הלהקה שלו. מיה מחליטה לעבור לגור אצל סוניה, כתגובה לכך שאביה פיטר את פיטר. מריצה מכריזה על רצונה לעבור לגור אצל קולוצ'י.
  • המורדים: פרק 126

    למחרת מסיבת יום ההולדת של מיה ומריצה, מיה מרגישה ברקיע השביעי אחרי שהתנשקה עם מנואל, ומודיעה לבלאס שהיא רוצה להיפרד ממנו. מנואל חושב שמיה שוב משקרת לו ואומר לה שהוא לא רוצה שום קשר איתה. מריצה יוצאת עם סימון ופבלו מקנא. קולוצ'י מגלה שפיטר עיכב את מרסדס, ובעצתה מפטר אותו.
  • המורדים: פרק 125

    מסיבת יום ההולדת 15 של מיה ומריצה נערכת בביה"ס. סנטיאגו עוצר בעד פילר להיכנס למסיבה וממליץ לדונוף לשלוח אותה לטיפול. פבלו וסימון רבים על מריצה, והיא בוחרת בפבלו. לוס מגיעה למסיבה ומפרידה בין מיה ומנואל הרוקדים, אבל מיה מצליחה להיפטר ממנה בתחבולה מתוחכמת. מרסדס מצליחה להיחלץ ולפרנקו נודע שסוניה נעלה אותה בחדר. פרנקו מגלה את המכתב שמיה קיבלה, ונראה שהמכתב באמת מאמה. הילריו מספר להילדה שנפרד מאשתו, אבל היא מסרבת לחזור אליו.
  • המורדים: פרק 124

    מיה ומריצה חוגגות את יום ההולדת שלהן. אחרי יום שלם של ריבים, הבנות משלימות. פבלו נותן למריצה טבעת במתנה ומנואל מביא למיה ארוחת בוקר. סוניה ריי מצליחה להביא את נאצ'יטו למסיבה. פילר נעלבת שלא הזמינו אותה למסיבה ומגיעה בלי הזמנה.
  • המורדים: פרק 123

    רנטה מנסה לשכנע את סנטיאגו לא לעזוב את ביה"ס. סימון מצליח לסדר ללהקה הופעה באולם גדול ומפרסם את ההופעה שלהם בשלטי רחוב. פבלו, תומס וגידו ממלאים את הוראותיה של דבורה כדי להסיר את הכישוף. מיה מקבלת את השמלה שלה למסיבה, ומריצה מחבלת בה. מנואל מבקש מאמו שתעכב את בלאס במקסיקו, כדי שהוא לא יוכל להגיע למסיבה.
  • המורדים: פרק 122

    מנואל מצליח לשכנע את פלי להודות שהיא זו שנתנה ללונה את המכתב. פרנקו מגלה שמרסדס מתחילה לתכנן את החתונה שלהם מאחורי גבו. רנטה מגלה שסנטיאגו מתכנן לעזוב את ביה"ס ומתחזה לחברה שלו כדי למצוא אותו. סימון לוקח על עצמו את קידום הלהקה. מרקוס מדבר עם נציג של האפוטרופוס של לוחן שבא לביה"ס. גידו ותומס משכנעים את פבלו להסיר מעליהם את הכישוף.
  • המורדים: פרק 121

    תומס, גידו וויקו הולכים למי שהם חושבים שהטילה עליהם קללה והיא לא יכולה להסיר אותה. מנואל עוקב אחרי בלאס ומגלה שהוא מגלגל הרבה כסף, מה שמעורר את החשד שהוא שייך למאפיה. ההכנות למסיבת יום ההולדת של מיה ומריצה נמשכות בהיסטריה האופיינית. פלי ופילר ממשיכות להתעלל בלונה. רנטה ממשיכה לחטט בענייניו של סנטיאגו.
  • המורדים: פרק 120

    תומס וגידו בטוחים שמריצה ביקשה ממכשפה להטיל עליהם קללה. פילר ופלי נשבעות לנקום בלונה על מה שסיפרה לקלאודיה. סימון מצלם את פבלו, תומס וגידו עירומים, ומריצה מפיצה את התמונה בביה"ס. מנואל ובלאס ממשיכים בניסיונות לברר פרטים אחד על השני. קולוצ'י ממנה את מנואל כנציג מטעמו בארגון מסיבת יום ההולדת של מיה.
  • המורדים: פרק 119

    תלמידי כיתה ט' חוגגים את חזרתו של גידו בשתייה ובריקודים. גידו שר לפילר שיר פרידה בשם תומס, ופילר נעלבת. דונוף מגלה על המסיבה. קלאודיה מגלה שפילר היא זו שגנבה את הבחינה באנגלית. סוניה משכנעת את קולוצ'י לקבל את היחסים בין מיה לבלאס ולהרשות לה לחגוג את יום הולדתה ה-15. מריצה מתכננת נקמה בפבלו ובינתיים מפחידה אותו בסיפורים על מכשפות.
  • המורדים: פרק 118

    מריצה בדיכאון בגלל פבלו, וסימון עוזר לה להבין את רגשותיה. גידו מציג את הוריו בפני כל הכיתה וחוזר לצאת עם ויקו. תומס מבקש מגידו שיעזור לו להיפטר מפילר. סנטיאגו מארגן את התלמידים שישירו להילדה סרנדה. בלאס מעניש את מנואל שלא בצדק ומיה נחלצת לעזרתו. סוניה ופרנקו נתקעים במכונית שעות ארוכות.
  • המורדים: פרק 117

    ויקו מגלה שהמחזר המסתורי שלה הוא גידו. סוניה לוקחת את מריצה להסתתר בחווה של חברים, אך סימון עוקב אחריהן באופנוע. בלאס מגלה לקולוצ'י שהוא יוצא עם מיה. קולוצ'י מגיע לחווה כדי לדבר עם סוניה, ויוצא איתה לרכיבה על סוסים. פבלו מבקש מאביו לעקוב אחרי מריצה, אך הוא מסרב. תומס מנסח לפילר מכתב פרידה.
  • המורדים: פרק 116

    תומס אינו מעז לעזוב את פילר, מפני שדונוף מאיים עליו שלא יפגע בה. תומס מגלה למריצה את האמת על ההתערבות שלו עם פבלו. סימון ממשיך לחזר אחרי מריצה, ומסרב לצאת עם פלי בתמורה לעבודה כצלם במסיבת יום הולדת ה-15 של מיה ומריצה. מיה ומנואל ממשיכים לעקוב אחרי בלאס. האפוטרופוס של לוחן ממשיך להסתתר מפניה. לויקו יש מחזר מסתורי ששולח לה פרחים.
  • המורדים: פרק 115

    פבלו מסביר למריצה שההתערבות היתה בנושא אחר והיא מאמינה לו, אך פילר מגלה את האמת וסוחטת את פבלו. מריצה חושדת בכל זאת, ודורשת מפילר לומר לה את האמת. סוניה מבטיחה לעזור למיה בנוגע לנסיעה לניו-יורק. מנואל פוגש בבר מישהו שמבטיח לספר לו את האמת על בלאס, והולך לפגוש אותו עם מיה. האפוטרופוס של לוחן מסכים סוף סוף לפגוש אותה.
  • המורדים: פרק 114

    מרסדס מגלה שסוניה מארגנת למיה מסיבת יום הולדת, ולכן משכנעת את קולוצ'י לקחת אותה ואת מיה לניו-יורק. מנואל עוקב אחרי בלאס לבר מפוקפק שבו הוא מסתובב. מריצה מצהירה על אהבתה לפבלו, אבל אז היא מגלה את ההתערבות. פלי מבינה שסימון מעוניין במריצה ולא בה. גידו וויקו נעשים חברים, והיא משכנעת את אמו לסלוח לו.
  • המורדים: פרק 113

    ההורים של ניקו מגלים שלונה לא יהודיה, ובכל זאת אביו של ניקו עומד לצדם. טטיאנה דורשת מאביה להיפטר מהלהקה. סימון רוצה להתמנות לצלם ביה"ס ולצלם את מסיבת יום ההולדת של מיה ומריצה. פבלו מבטיח לתומס שייפרד ממריצה אך ממשיך לדחות את העניין. פליסיטס מאוהבת בסימון ורודפת אחריו. מיה בוחרת להאמין לבלאס ולא למנואל, והם מתעמתים בדיוק כשקולוצ'י מגיע למועדון. לוחן ומרקוס משלימים. אביו של גידו מסכים שיחזור ללמוד בביה"ס.
  • המורדים: פרק 112

    סנדרה מגלה שלונה וניקו לומדים יהדות. מריצה מאוהבת בפבלו עד מעל הראש והוא משכנע אותה לערוך את מסיבת יום ההולדת שלה עם מיה. קולוצ'י חושד שסוניה מארגנת למיה את המסיבה. לוחן מגלה שהאפוטרופוס שלה הוא מתחזה שבלאס שכר לתפקיד. ויקו וגידו משלימים ויוצאים יחד. מנואל משכנע את מיה לעקוב איתו אחרי בלאס.
  • המורדים: פרק 111

    לונה אומרת לניקו שהיא מוכנה להתגייר בשבילו. פבלו הורס את מכוניתו של סימון, וסימון מכה אותו. כשפבלו מתאושש, הוא מחליט לחזר אחרי מריצה במרץ כדי לנצח את תומס בהתערבות. מריצה מאמינה לו ונופלת ברשתו, ומחליטה לערוך מסיבת יום הולדת בתקווה שהוא יהיה בן זוגה. מנואל ולוחן מגלים שיש קשר בין האפוטרופוס של לוחן לאנחליטה. ויקו ומיה נוקמות בגידו על שניסה לנצל את ויקו. מיה מסכימה לערוך את מסיבת יום ההולדת שלה בשיתוף עם מריצה.
  • המורדים: פרק 110

    מריצה ופבלו מחליטים לנקום בסימון, כי הם חושבים שהוא זה שחיבל במכונית של פבלו. לוקה נעלב מסוניה כי היא רוצה שהוא יסע לבד, ומחליט לעזוב. מריצה מגלה שסוניה מתכוונת לעזור למיה עם מסיבת יום ההולדת שלה ומחליטה גם היא לעשות מסיבה. הוריו של ניקו מזמינים אותו ואת לונה לביקור, ואניטה מגלה שלונה לא יהודייה. ויקו וגידו ננעלים כל הלילה במזנון.
  • המורדים: פרק 109

    הילריו הולך לביתה של הילדה והיא מגרשת אותו. לוקה מגלה שסוניה לא מתכוונת להצטרף אליו לנסיעה, ומחליט לנסוע לבד. מריצה מגלה שאמה מתכוונת לעזור למיה עם מסיבת יום ההולדת שלה. מנואל חושב שהוא עומד לגלות מיהו בלאס, אבל מגלה שבלאס טמן לו מלכודת. פקונדו תופס את פבלו ומריצה מתנשקים, ומחליט לעשות הכל כדי שפבלו לא ישתתף במרוץ.
  • המורדים: פרק 108

    קולוצ'י מבקש מסוניה לא למנוע מלוקה לנסוע לספרד. סוניה מחליטה לעזור למיה עם מסיבת יום ההולדת ה-15 שלה. מנואל מגלה פרטים נוספים על בלאס. הילדה כועסת על סנטיאגו, על שהכניס את הילריו לביה"ס. מריצה גונבת את הגיטרה של פבלו ונותנת אותה לפקונדו. אמא של פלי שולחת אותה להיבדק אצל רופא.
  • המורדים: פרק 107

    מיה יוצאת עם מנואל ומרסדס על מנת להתכונן למסיבת יום ההולדת שלה. גידו מתחיל לעבוד במזנון של סנדרה. סנטיאגו משכנע את אביו ללחוץ על דונוף שיקבל אותו חזרה לביה"ס. פבלו מונע ממריצה ופקונדו להגיע למירוץ. הילדה מענישה את הכיתה כי היא חושבת שהם שלחו לה זר בשמו של הילריו. הילריו מתחיל לעבוד כמורה למוסיקה בביה"ס.
  • המורדים: פרק 106

    שלוש בנות מאשימות את פבלו, תומס וגידו באונס, אך סנטיאגו מציל אותם. המורה להיסטוריה עורכת בוחן פתע ומגלה לאחר השיעור את הפתק שלוחן ומריצה העבירו. מנואל מאיים על בלאס שיגלה את האמת לקולוצ'י, אך לבסוף מוותר. קולוצ'י מבקש ממנואל ללכת עם מיה ומרסדס לקניות לקראת יום ההולדת ה-15 של מיה. פבלו משיג מכונית מאביו ומנסה לקחת לפקונדו את מכוניתו. לונה נוקמת בתומס וחוזרת לניקו.
  • המורדים: פרק 105

    פילר מספרת להוריה שהיא שמה את העיתון על השולחן של דונוף ומבקשת לעבור לבית ספר אחר. מיה ובלאס תלויים בחסדיו של מנואל, וכשהוא מסרב לשתף איתם פעולה, מיה מחליטה להתנקם בו. מריצה מבקשת מפקונדו להצטרף אליה למירוץ במקום פבלו. סנדרה עושה כל שביכולתה כדי שניקו ולונה יחזרו להיות יחד. פלי מאשימה את לונה שהיא מרגלת אחריה. מרקוס ממשיך ללחוץ על לוחן, והיא מעמידה פנים שהיא יוצאת עם דיאגו. פבלו, תומס וגידו נשדדים על ידי שלוש בחורות שהם מביאים לדירה של גידו.
  • המורדים: פרק 104

    סנטיאגו מספר לתלמידים שמשפחתו נהרגה בתאונת דרכים בארה"ב ושהוא הואשם ברצח. מריצה מבקשת מדיאגו שלא ייענה לחיזוריה של לוחן, אבל הוא מתקשה לעמוד בפיתוי. מרקוס חוזר לביה"ס. מריצה מתפייסת עם אמה וסוניה מחליטה לא לנסוע לספרד. לונה מגלה שפלי לא עומדת בדיאטה ופלי כועסת. אמא של ניקו רבה עם סנדרה ומאיימת על לונה.
  • המורדים: פרק 102

    מנואל ומיה יוצאים עם קולוצ'י ומרסדס למסעדה. סנטיאגו מנסה לעזור לגידו לחזור לביה"ס. גידו מבקר את מרקוס בבית חולים ומשכנע אותו לברוח כדי להיפגש עם לוחן. רנטה מבקשת מאצ'מנדי לפטר את סנטיאגו מביה"ס. סנדרה מגלה שניקו באמת אוהב את לונה. לוס ומרסדס זוממות לגלות לקולוצ'י שמיה לא יוצאת עם מנואל אלא עם בלאס.
  • המורדים: פרק 103

    דונוף ואצ'מנדי מחליטים לפטר את סנטיאגו, אבל התלמידים מחליטים לעמוד לצדו. סנדרה רוצה לדבר עם אמא של ניקו אחרי שנודע לה על שיחתה עם לונה. מריצה ומיה מחליטות למנוע מסוניה לנסוע לספרד. קולוצ'י מתחרט ומבקש ממרסדס שתעזוב את ביתו.
  • המורדים: פרק 101

    דונוף מסלק את גידו מביה"ס והוריו שוכרים לו דירה. פילר מפיצה בעיתון ביה"ס שמיה ובלאס יוצאים יחד. סוניה משכנעת את קולוצ'י לא להעניש את מיה על זה שהיא מופיעה בלהקה. לוחן מתחמקת ממרקוס. סוניה בדיכאון ולוקה קונה לה כרטיסי טיסה לאירופה.
  • המורדים: פרק 100

    דונוף ואצ'מנדי מתכוונים להתעלם מפרשת המסדר, אבל סנטיאגו ותלמידי בית הספר מסרבים לשכוח, מזמינים את כל ההורים וחושפים את כל הסיפור. התלמידים האשמים מסולקים, ואביו של גידו מאוכזב ממנו קשות. לוחן נאלצת להודות בפני מרקוס שהיא אוהבת אותו.
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully