לב אמיץ - תקצירי פרקים

ויוה
  • לב אמיץ: פרק 189 ואחרון

    פרק אחרון! קוסטה צולב את קורחה כאילו היה ישו וחושב שישיב את הארץ המובטחת. אסקובר, העוזר של קוסטה, עומד לבגוד בו, וקוסטה יורה בו. הוא מגיע לבית החולים וכך נודע לפונסה ולהורסיו על מקום הימצאו של קורחה. כולם מגיעים למקום ומצילים את קורחה הגוסס. אנשי הכפר יורים בקוסטה למוות. אנה מקריבה את חייה למען אחותה וטובעת בנהר. סנטו ומסינה מגדלים את הילדים של בנם המאומץ ושל פיפו יחד איתם. מצ'ה מציעה להורסיו נישואים ורוצה לעזוב את העיירה. קלרה יולדת את בנו של קורחה, שממשיך לשדוד בנקים וחנויות תכשיטים ונמלט מהמשטרה. סוף!!!
  • לב אמיץ: פרק 188

    פונסה מסגיר את קורחה לידיו של מנואל כדי להציל את בתו הילדונת. כולם מבקשים את עזרתו של הורסיו, אבל הוא לא מוכן לעשות כלום. דריו ואליסה עוזבים את המלון. דריו מבקש מאנה לבוא איתו אבל היא נשארת לעזור לקלרה. קוסטה צולב את קורחה כאילו היה ישו.
  • לב אמיץ: פרק 186

    קורחה ואנשי הכפר מגלים שקוסטה לא נמצא בארון, ושהוא לא מת. אליסה מזדעזעת לגלות שמנואל בחיים. פדרו ממשיך בהזיותיו. מרסדס מחליטה לנסוע עם סנטיאגו. הורסיו נואש ומסתגר בחדרו עם נשק. הילדה באה לבקש מקלרה לנסות לעזור לו. קלרה מגיעה ומנסה לדבר על לבו של הורסיו אך ללא הועיל, הורסיו יורה בעצמו.
  • לב אמיץ: פרק 187

    מרסדס מגלה שסנטיאגו הוא בעצם פדרו. קלרה מתגייסת לעזור להורסיו לאחר שהוא ירה בעצמו, למורת רוחו של קורחה. הילדונת מספרת לפונסה שהיא בהריון. מנואל נעזר באסקובר כדי לאיים על פונסה. הוא חוטף את הילדונת ושולח לפונסה קווצת שיער שלה. פונסה מבין את המסר ויוצא לדבר עם קורחה. הוא לוקח אותו איתו למקום מחבואו של קוסטה, בתואנה שהוא מסגיר את קוסטה לידיו ולא להיפך.
  • לב אמיץ: פרק 185

    אמו של פדרו מגלה שהוא הרג את סנטיאגו ומתחזה לו, והוא קושר אותה בחדרו במלון. הורסיו רואה שאביו זז, ומבין שקוסטה לא מת. קורחה חושד שקוסטה חי. מצבה של מרסיה מתדרדר ואנה מטפלת בה. אמו של פדרו מנסה לברוח והוא הורג אותה. סנטו ואנשיו עוצרים את ההלוויה של קוסטה ומאיימים לשרוף אותו.
  • לב אמיץ: פרק 184

    טטה מסתירה את קוסטה במרכזייה ופונסה מטפל בו. אנה מחזירה את מרסיה לביתה של אליסה. הרופא מאשר שתינוקה של קלרה ניצל. אמו של פדרו מופיעה אצלו לאחר ששמעה על מותו כביכול. אליסה מוכרת את המלון. הורסיו מכריז על פרס למי שיעזור למצוא את קוסטה. בעוד הכפר תובע את הסגרתו, מופיע מישהו עם גופתו של קוסטה.
  • לב אמיץ: פרק 183

    פונסה מואשם במותו של השופט ומוכנס לכלא יחד עם קוסטה. קלרה מגיעה לתחנת המשטרה, קוסטה דוחף אותה והיא נפגעת בבטנה. דוקטור ויאר מספר לאנה שהוא גילה אצל מרסיה גידול בראש. קוסטה נמלט שוב מהכלא, שורף את המסמכים והורג את אמריקו. אנה שומעת על מצבה של קלרה, ומשכנעת את קורחה להתפלל איתה למענה. כאביה של קלרה נפסקים בדרך נס.
  • לב אמיץ: פרק 182

    אסקובר עוצר את קוסטה למראית עין בגלל המסמכים שנתנה לו הילדונת. כשהוא מתכוון לשחרר אותו, נכנס חימנס ועוצר את שניהם. מצ'ה חושבת שסנטיאגו הוא פדרו. דריו הולך לדבר עם מרסיה, היא נאבקת בו, נופלת ומאבדת את ההכרה. פונסה מתכוון לשחד את השופט של קוסטה. קוסטה נמלט מהכלא והולך להרוג את השופט.
  • לב אמיץ: פרק 181

    הורסיו נותן לקלרה את המסמכים שחיפשה כשקורחה מחפה עליה. קוסטה מביים עם הורסיו מעין מקרה של ירי כדי לתפוס את קורחה, ולא מצליח. מרסיה מנסה להרעיל את דריו כדי שלא יתחתן עם אנה, אבל הוא ניצל והם מתחתנים. הניתוח של מצ'ה עובר בהצלחה.
  • לב אמיץ: פרק 180

    קורחה מציע להורסיו להסגיר את עצמו בתמורה למסמכים שיפלילו את קוסטה. הורסיו מוציא מפונסה את מקום הימצאם של המסמכים. מרסיה מרעילה את דריו כדי למנוע את החתונה. פונסה וד"ר ויאר מנתחים את מצ'ה, תוך כדי הניתוח מצבה מתדרדר. הורסיו מגיע למסור לקורחה את המסמכים, קוסטה בא אחריו ויורה בו.
  • לב אמיץ: פרק 179

    הורסיו שולח את טיסון לבדוק אם קורחה נמצא עם אמריקו, אבל זה לא מסגיר אותו. טיסון מכה את אמריקו וקורחה מטפל בו. דריו קובע את חתונתו עם אנה ליום המחרת. מרסיה רואה את קוסטה מנסה לנשק את אליסה. סנטיאגו אומר למצ'ה שהרופא מבואנוס איירס יבוא לבדוק אותה.
  • לב אמיץ: פרק 178

    הורסיו מציע פרס כספי גדול למי שיספק קצה חוט שיוביל ללכידת קורחה. אדון אמריקו מגיע לדרוש את הפרס, ואומר להורסיו שקורחה נמצא אצלו. למרבה המזל, הורסיו לא מאמין לו. פונסה רואה את קוסטה ואליסה מתנשקים ומקנא. נורה מבקשת מפונסה לבוא למסדר ושם מאיימת להרוג אותו. קוסטה מרגיש שפונסה נמצא בסכנה, מגיע ברגע האחרון, יורה בנורה וכך מציל את פונסה.
  • לב אמיץ: פרק 177

    פרון עוזר לקורחה לברוח, אך מזעיק את המשטרה שתחפש אחריו. קורחה מגיע כדי לחפש את קלרה, אך היא יוצאת לחפש אותו. קורחה ממשיך במנוסה ומוצא מקלט ללילה. פרון מספר לה שעזר לקורחה לברוח. נורה מדמיינת לעצמה שהיא חיה עם לאוטרו, ומגיעה לבית להביא לו בגדים. הורסיו מבקש את עזרתה של טטה ללכידת קורחה. מרסיה מזדעזעת לגלות שאנה שכבה עם דריו. מנואל עובר לגור במלון אחרי שהורסיו גירש אותו מהבית.
  • לב אמיץ: פרק 176

    פרון מגיע בזמן ומציל את קורחה מתלייה. קורחה נלקח למאסר צמוד עם הגנרל פרון. אנה מתקרבת לדריו, היא מזמינה אותו לאכול איתה. קלרה וסנטו מנסים להגיע לקורחה אך הם נתפסים. פרון מכיר את קלרה ורואה שהיא בהריון. הוא ממנה את הורסיו לראש המועצה החדש. פרון מציע לקורחה לירות בו ולברוח. מצ'ה מגלה שהיא לא הייתה בהריון. אנה ודריו שוכבים.
  • לב אמיץ: פרק 175

    קורחה שולח את אנה להודיע למולינה שהוא יסגיר את עצמו בתמורה לשחרורם של סנטו וקלרה. הילדונת מונעת מנורה לכרות לפונסה את הרגל. קורחה מסגיר את עצמו והאסירים משוחררים. קוסטה מבקש את רשותו של מולינה לבצע את ההוצאה להורג, ותולה את קורחה בכיכר.
  • לב אמיץ: פרק 174

    קלרה מוצאת את קורחה שנפגע בהפצצות ומנסה לטפל בו, אולם החיילים עוצרים אותה. מאוחר יותר היא מוצאת אותו ולוקחת אותו לכנסייה. הילדונת מוצאת את פונסה פצוע ומביאה אותו לביה"ח. החיילים עוצרים גם את סנטו, ומאיימים להוציא אותו ואת קלרה להורג אם לא יסגירו את קורחה.
  • לב אמיץ: פרק 173

    קלרה עוזבת את קורחה. סנטיאגו ניגש לדבר עם פונסה על ההריון של מרסדס, וד"ר פונסה חושד שזהו פדרו שמתחזה לאחיו. קלרה מספרת למצ'ה שקורחה יודע, ואנה שומעת את זה. מסינה מקבלת סוף סוף את אהבתו של סנטו, ומבינה שהוא רק דואג למצ'ה. שעת ההפצצה מתקרבת וכולם מתכוונים לעזוב. אנה נתקלת במצ'ה ובטעות תוקפת אותה.
  • לב אמיץ: פרק 172

    מצ'ה מספרת לסנטו שהיא בהריון מקורחה, ומבקשת ממנו לא לספר לו. קלרה מספרת לקורחה שמרסדס בהריון ממנו. קוסטה יורה בקורחה אך לאוטרו חוטף את הכדור ומת. הורסיו מתקשה לקבל את רוע הגזירה. ברדיו מודיעים שהולכים להפציץ את לה קרוס, וקורחה מתקשה לשכנע את האנשים לא לברוח. נורה בורחת ומאשימה את הילדונת במותו של לאוטרו.
  • לב אמיץ: פרק 171

    מצ'ה מדברת עם סנטיאגו, אחיו של אולמוס ריי, בקשר להסדרת המסמכים. אליסה עוזרת לקוסטה לברוח. טטה מגלה שקוסטה עזב עם אליסה ומחליטה לעשות מעשה. מרסדס חשה ברע, פונסה אומר לה שהיא כנראה בהריון, וזה בנוכחותה של קלרה. לאוטרו ממשיך לעמוד לצד קורחה. אירמה מנסה לעזוב את הבית אך פיפו תופס אותה. קלרה מבקשת מקורחה לבקר את אנה, שמפתחת ציפיות לאחר הפגישה.
  • לב אמיץ: פרק 170

    תושבי הכפר בוחרים את קורחה לראשות המועצה. המושל שולח אנשים לבדוק מה המצב, כי האב קפואנו סיפר שיש אנדרלמוסיה בכפר. מרסיה לא נענית לבקשתה של אנה להרוג אותה. אליסה מחלצת את קוסטה ממקום כלאו, ומנסה להבריח אותו במכוניתה. אחיו של פדרו מגיע לעיירה לפגוש את מצ'ה.
  • לב אמיץ: פרק 169

    אנה רוצה לשרוף את קלרה אבל היא נכווית בעצמה. מצ'ה מקבלת מכתב מאחיו של פדרו בקשר לירושה, ומבקשת עזרה מהורסיו. פרוילן נאלץ לקטוע את רגלה של נורה. קורחה כולא את קוסטה במקום נטוש בו היה פעם המסדר. אנה מבקשת ממרסיה שתהרוג אותה, כי במצבה היא לא רוצה לחיות. קורחה מציע את עצמו לתפקיד ראש המועצה.
  • לב אמיץ: פרק 168

    נורה בורחת מביתה של אנה ומגיעה לכנסייה. חימנס מבקש ממרסדס לחזור לעבוד במרכזייה ולדווח לו אם קוסטה מתקשר. הורסיו רודף אחרי קלרה לבית חאוריי, וקלרה חוזרת לביתה של אליסה. הילדונת מגיעה לכנסייה להתוודות ומוצאת את נורה גוססת. חימנס בא לביתו של פונסה וקוסטה נמלט משם. קלרה מתעוררת בבוקר, ומגלה את אנה מתיזה עליה בנזין ומתכוננת להצית אותה.
  • לב אמיץ: פרק 167

    קלרה מקבלת את הצעת הנישואים של קורחה, והם מחליטים להתחתן באותו לילה. מירטה מצליחה להבריח את נורה ולהציל את לאוטרו. נורה הפצועה מגיעה אל אנה ומבקשת ממנה לעזור לה, אולם אנה מנסה להסגיר אותה למשטרה. פרוילן מרדים את השומרים ומשחרר את קוסטה מהכלא. מסינה מרדימה את קפואנו, וקלרה וקורחה נישאים בכנסייה.
  • לב אמיץ: פרק 166

    קוסטה נעצר ומורה לפונסה להרוג את גוסמן. נורה הורגת סוהר ובורחת מבית הסוהר. קורחה מציע נישואים לקלרה.
  • לב אמיץ: פרק 165

    נורה שובתת רעב במעצר, הילדונת ופונסה מנסים לשכנע אותה לאכול. חימנס וקורחה מגבשים תוכנית כדי לתפוס את קוסטה. הורסיו מגלה שקלרה בהריון ומשתגע. הוא משתכר ומבקש מקלרה להרוג אותו.
  • לב אמיץ: פרק 164

    מרסיה מסרבת להגיש עזרה לאליסה כשזו חשה ברע. לאוטרו והילדונת מתחתנים שוב בכנסייה. חימנס וקוסטה מחליטים לשחרר את מצ'ה מהכלא, ולהשתמש בה כפתיון כדי לתפוס את קורחה.
  • לב אמיץ: פרק 163

    מצ'ה נתפסת לאחר שהיא עוזבת את קורחה וסנטו. אליסה מגרשת את קלרה מהבית, והיא מוצאת מחסה אצל פיפו. פונסה בודק את קלרה ומבשר לה שהיא בהריון. אנה מגלה זאת.
  • לב אמיץ: פרק 162

    קורחה, מצ'ה, סנטו וקלרה נמלטים ומתחבאים בבניין מתחת לאדמה. קוסטה מסית את הכפר נגדם. מסינה והילדונת מצילות את פונסה ממוות. קלרה יוצאת מהמחבוא להביא שמיכות, והורסיו רואה אותה.
  • לב אמיץ: פרק 161

    טטה מגלה לאליסה שקוסטה עומד להרוג את קלרה. אליסה ודריו סוגרים את אנה בחדרה ומזהירים את קלרה. פונסה לא מתגבר על מותו של ננדו ותולה את עצמו. האב חואן חושף את זהותו בכנסייה בפני כל הכפר.
  • לב אמיץ: פרק 160

    אנה רוצה לגלות לקוסטה את זהותו של קורחה. הילדונת ולאוטרו מגלים שקורחה הוא האב חואן.
  • לב אמיץ: פרק 159

    הילדונת נמצאת בריאה ושלמה. נורה יורה בננדו. מסינה וסנטו מתחתנים. קלרה אומרת לקורחה שהיא אוהבת אותו, אך מבקשת ממנו לעזוב עם מצ'ה ולהציל את עצמו.
  • לב אמיץ: פרק 157

    האב חואן והבישוף חושפים את המתחזה שאנה שלחה לכנסיה. נורה נשלחת לבית חולים פסיכיאטרי, אך היא בורחת וחוטפת את הילדונת. אנה מוצאת את התעודה של האב חואן ומגלה את זהותו האמיתית.
  • לב אמיץ: פרק 158

    סנטו מציע למסינה נישואים. הורסיו מגלה לפיפו שאורורה היא מתחזה. קלרה מחזירה להורסיו את טבעת הנישואים. אנה מגיעה לכנסיה כדי להרוג את האב חואן.
  • לב אמיץ: פרק 156

    בני הכפר נאספים ליד המלון וכמעט עושים לינץ' בקלרה, וזו נשבעת להתרחק מהאב חואן. פדרו לוקח את מצ'ה ונעלם. לאוטרו מתעמת עם הילדונת על הרגלי השתייה שלה.
  • לב אמיץ: פרק 155

    אישה בשם אורורה מגיעה לביה"ח וטוענת שהיא אמו של פיפו. הורסיו מספר לקורחה שהוא וקלרה שכבו. אישה שאנה שכרה טוענת שהבצורת היא באשמת קלרה, מכיוון שחטאה עם הכומר.
  • לב אמיץ: פרק 154

    קלרה רואה את מצ'ה וקורחה יחד. פונסה מתעקש לעשות לאניבל בדיקות. נורה מגיעה לבית של האילמת ומאיימת עליה באקדח. פיפו מגיע והיא יורה בו. אניבל מאיים על מסינה כדי שתיתן לו כסף.
  • לב אמיץ: פרק 153

    תחבולה של אנה גורמת לאנשי הכפר לחשוב שהאב חואן עשה נס. האב חואן מחליט לחקור את העניין. כומר חדש מגיע ללה קרוס, האב קפואנו. אנה מאיימת על האב חואן והוא מחליט להיפרד מקלרה. מצ'ה מפתה את קורחה.
  • לב אמיץ: פרק 152

    ננדו מגיע לכלא ומוסר לאביו הודעה מקורחה. קוסטה תופס אותו. הורסיו שולח לקלרה שוקולד כאות תודה על ערב בלתי נשכח, וקורחה משתגע מקנאה.
  • לב אמיץ: פרק 151

    הורסיו מנתק את הטלפון בחדר שבו הוא נמצא עם קלרה. אנה משכנעת את קורחה לנסוע למלון, והוא מוצא אותם יחד. סנטו בטוח שאניבל משקר למסינה, אך היא מחליטה לטפל בו בכל זאת. פדרו ממשיך עם הרציחות ומפחיד את מצ'ה.
  • לב אמיץ: פרק 150

    נורה קושרת את לאוטרו. הילדונת מגיעה כדי להציל את אמנדיטה. אניבל, בעלה לשעבר של מסינה, מגיע לביקור במפתיע. קורחה מבקש את הכסף של הערבות כדי לתת אותו לחוואים, כי קוסטה עורך מכירה פומבית של אדמותיהם. קוסטה מתכוון לקנות את האדמות, אבל קורחה ומצ'ה גונבים לו חלק מהכסף והם מצליחים לקנות אותן בשם גבריאל חאוריי. קלרה מתקשרת לקורחה מהמקום שבו היא נמצאת עם הורסיו.
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully