אויבת יקרה - תקצירי פרקים

ויוה
  • אויבת יקרה: פרק 110 ואחרון

    פרק אחרון! שרה נתפסת בידי המשטרה ונאסרת. בכלא היא פוגשת רוצחת המרצה עונש מאסר, ומתברר שזו אמה שנטשה אותה במזבלה בכפר. ארתורו מרצה עונש מאסר ואמו עדיין רואה בו איש עסקים מוצלח. לורנה נישאת לארנסטו, ואלונסו מתאהב בוולריה ומקים עמה משפחה. סוף!!!
  • אויבת יקרה: פרק 109

    לורנה מתאוששת מיד מהנפילה, אך ארנסטו במצב אנוש. אלונסו מנתח אותו ומציל את חייו. ארנסטו מציע נישואין ללורנה והיא נענית לו. אלונסו מדוכא אבל שמח שלורנה תהיה מאושרת. שרה מגיעה לבית החולים ומאיימת על לורנה. הן נאבקות ושרה נמלטת ונתפסת בידי המשטרה.
  • אויבת יקרה: פרק 108

    שרה נחלצת מהניידת וחוטפת מכונית עם הנהגת שלה. היא מנסה להתנקש בחיי לורנה אבל השוטרים מקדימים אותה. אלונסו מנשק את לורנה אך מתגובתה הוא מבין שהיא בחרה בארנסטו. זה מגיע לביתה של לורנה ושרה דורסת את שניהם ברחוב. ארתורו מוכר את בית אמו לאחר שהתחייב להשקיע הון תועפות בעסק למכירת סרטים.
  • אויבת יקרה: פרק 106

    אלונסו מגיע ומודיע לכולם שברונו הורעל בידי שרה, אבל לפני מותו הספיק למסור הודאה על מעשיהם, כולל גרימת התרדמת של סולמה. ואסקו נפרד מפטי ודיאנה מודה באוזניו שהיא אוהבת אותו. ארתורו חוזר ומבקש כסף מוולריה. בעת הקראת הצוואה של פאפי, שרה מגלה שהיא לא ירשה כלום כי פאפי גילה שהיא שיקרה לו. היא נעצרת על ידי המשטרה.
  • אויבת יקרה: פרק 107

    שרה מובלת למשרדי התביעה הכללית, ולאחר חקירה הוא מובלת למעצר עד המשפט. בדרך לבית המעצר שרה יורה בשוטרים המלווים ונמלטת מהניידת. לורנה חוגגת את יום הולדתה האמיתי והוריה רושמים אותה בשמות המשפחה האמיתיים שלה. אומאר וסולמה מתפייסים. אלונסו מתעמת עם ארנסטו במסיבת יום ההולדת ואף אחד מהם לא מספיק להציע ללורנה נישואין. ריימונדו מציע נישואין לפאולה והיא נענית לו.
  • אויבת יקרה: פרק 105

    הנתיחה בגופתו של פאפי לא מעלה ממצאים פליליים. שרה מואסת בתובענות של ברונו ומרעילה אותו באמצעות היין שהם הכינו לפאפי. ברונו מתוודה על כל מעשיהם בפני אלונסו וולריה, שמצלמת אותו בטלפון הנייד, ומת. אלונסו וארנסטו קונים ללורנה טבעת. לורנה וארנסטו חוזרים להופיע בתכנית. חימנה מתוודה בפני ארנסטו על מעשיה ונפרדת מגרטה שעומדת לנסוע לפירנצה. חורחה ממשיך להרחיק בין בטינה לאיוון. ואסקו לא מצליח להיפרד מפטי. אלונסו מגיע במפתיע לסעודה החגיגית ומודיע שברונו הורעל.
  • אויבת יקרה: פרק 104

    פאפי נפטר בשנתו ושרה וברונו עושים הצגה כאילו הם באבל. סנטיאגו בטוח שהם הרגו אותו ותובע נתיחה לאחר המוות. גם ארנסטו בטוח שהם מעורבים במוות. חוליאן ורוסי מתפייסים לאחר שנודע לו שהיא בהיריון. לורנה מבינה שחימנה וגרטה מנסות לרמות אותה. ארתורו חוזר עם אמו לאחר שלקחו ממנו את כל הכסף שגנב.
  • אויבת יקרה: פרק 103

    פאפי תופס את ארנסטו עם מצלמה וארנסטו מראה לו את שרה וברונו בשיחה מפלילה. פאפי שוכר שומרי ראש ובכוונתו להפליל את שרה, אך הוא נפטר בשנתו באופן טבעי. שרה מתעמתת עם לורנה והורטנסיה. לורנה מכנסת פגישה כדי להפליל את שרה, וארנסטו מראה לנוכחים את הסרטון שמפליל אותה. חורחה ממשיך לסכסך בין איוון לבטינה.
  • אויבת יקרה: פרק 102

    לורנה וברונו מצפים למותו של פאפי בתאונה, אבל סנטיאגו מציל אותו. אלונסו ולורנה יוצאים לקניות ונתקלים בשרה עם פאפי. שרה מוחה בפני אלונסו בביתו. מרוחה ורוסי נוזפות בארנסטו כדי שהבלש יאמין שהוא מסוכסך עם לורנה. חורחה מנסה לסכסך בין איוון ובטינה.
  • אויבת יקרה: פרק 101

    ארנסטו מגלה שברונו לא גיי, שהוא המאהב של שרה ושהוא ושרה אחראים להרעלת הבנקאים שגרמה לפשיטת הרגל של "חברת ארמנדריס". אומאר מתפטר מעבודתו כדי לא לראות יותר את גרטה. ולריה מודה באוזני מרוחה שהיא מאוהבת באלונסו. ואסקו מודה באוזני פטי שהוא לא מאוהב בה. ברונו מחבל בבלמים של המכונית של פאפי על פי ההוראות של שרה.
  • אויבת יקרה: פרק 100

    החברה של לורנה זוכה במכרז לאספקת ארוחות ושרה רותחת מזעם. ארנסטו רואה את ברונו ושרה מתנשקים והוא מבין שברונו לא גיי. גרטה מספרת לסולמה את האמת על קשריה עם אומאר. אומאר מבקש סליחה מסולמה אבל היא מסלקת אותו מביתה. חוליאן מצליח בעבודה ויקבל הכשרה כשדרן, רוסי שמחה אבל עדיין לא מתפייסת אתו.
  • אויבת יקרה: פרק 99

    שרה ולורנה מתחרות על אותו מכרז וארנסטו נעזר בחימנה כדי להעביר הודעות ללורנה. חימנה רוצה להיפטר מלורנה כדי שארנסטו יהיה שלה, והיא עושה את זה בעזרתה של גרטה. אומאר מחליט לעזוב את גרטה ולספר לסולמה מה קרה, בתקווה שתסלח לו. שרה ולורנה נפגשות במפעל בעת עריכת מבחן טעימות אחרון.
  • אויבת יקרה: פרק 97

    שרה רוצה להתחתן עם פאפי אך הוא מסרב. היא מביימת ניסיון התאבדות בעזרתו של ברונו ופאפי נכנע וממנה אותה ליורשת של רכושו. ארנסטו מגלה ששרה חזרה ותנהל חברת מזון, ומספר ללורנה ולהורטנסיה. הוא מחליט לעבוד בחברה של שרה כדי להפיל אותה.רוסי כועסת על חוליאן ומגרשת אותו מהבית. חימנה מחליטה להיאבק על ארנסטו כדי שיאהב אותה ולא את לורנה.
  • אויבת יקרה: פרק 98

    לורנה ממשיכה לקבל מתנות מבטינה ומהאחיינים של ארנסטו, היא לא רוצה להחליט מתוך לחץ ולכן היא מבקשת מהם שיניחו לה. סולמה ממשיכה להחלים אבל לא מבינה למה אומאר לא בא ולא מטלפן אליה. אומאר מחליט לספר לסולמה את האמת. ארנסטו מבקש מחימנה שתשמש אשת קשר בינו ובין לורנה כי שרה שכרה בלש פרטי כדי שיעקוב אחריו.
  • אויבת יקרה: פרק 96

    סולמה משתחררת מבית החולים ומגיעה לביתה, שם מחכה לה קבלת פנים שכוללת את האחיינים של ארנסטו ואת טוריביו ובטינה. כולם מנסים להתחנף ללורנה כדי שתבחר בדוד המתאים. חוליאן חוזר הביתה ונשבע שלא ישתה שוב. אומאר לא יודע מה לעשות עם עצמו, גרטה מאיימת שתתאבד אם הוא יעזוב אותה וסולמה מצפה לו. סנטיאגו פוגש את ארנסטו ומספר לו על שרה.
  • אויבת יקרה: פרק 95

    שרה רוצה להתנקם בלורנה ומבקשת מפאפי שיקנה את "חברת ארמנדריס". סולמה ממשיכה להתאושש אבל חוליאן ממשיך לשתות עם החברים שלו ולא מודע לדבר. דיאנה ולורנה מונעות מאומאר לבקר את סולמה ומספרות לה שאומאר וחוליאן מחוץ לעיר. אלונסו וארנסטו מתחרים על לבה של לורנה ומנסים למצוא חן בעיני סולמה. סולמה מסכימה שהורטנסיה תמשיך לגור בביתה.
  • אויבת יקרה: פרק 94

    חוליאן שוקע בדיכאון בגלל ההחלטה לנתק את סולמה ממכשיר ההנשמה ומתחיל שוב לשתות. פאפי ושרה חוזרים למקסיקו ושרה רואה את הריאיון של לורנה בטלוויזיה. היא מבהירה לברונו שהיא תמשיך לנקום ואפילו תהרוג את פאפי כדי לרשת את כספו. סולמה מתעוררת, אלונסו מקבל הצעה לחזור לעבודה בבית החולים. אומאר מתחיל לפקפק ביחסיו עם גרטה.
  • אויבת יקרה: פרק 92

    חוליאן ממשיך לשתות ומתנחל בבית של אימא שלו. משפחתו משכנעת אותו להפסיק לשתות והוא חוזר לאשתו. הורטנסיה מוכרת את ביתה ואומאר מזמין אותה לגור בביתו. לורנה מסכימה לעבוד בתכנית הטלוויזיה עם ארנסטו. אלונסו מתחיל ללמד באוניברסיטה ומצב רוחו משתפר. פאפי מזמין את שרה לטוס אתו לאוסטרליה.
  • אויבת יקרה: פרק 93

    לורנה מסיימת את לימודיה בהצטיינות ומתראיינת לתכנית טלוויזיה. גם ארנסטו וגם אלונסו צופים ומקווים שתחזור אליהם. אומאר עוזב את הבית ועובר לגור עם גרטה, הילדים שלו דוחים אותו בגלל זה. דיאנה וחוליאן רוצים לנתק את סולמה מהמכשירים ולורנה מתנגדת. ולריה חוזרת לעיר ומתקבלת לעבודה בבית החולים. נעמי מנסה לטהר את שמו של אלונסו.
  • אויבת יקרה: פרק 91

    שרה וברונו נפגשים עם פאפי במסעדה. פאפי מציע לברונו עבודה כרופאו האישי במסעותיו ומנסה להתחיל עם שרה. היא שוכבת אתו אבל בסתר נגעלת ממנו. ברברה מציעה את עצמה כיח|צנית של החברה החדשה והיא מתקבלת. חוליאן מתפטר מעבודתו וממשיך לשתות, רוסי נואשת. פטי מוזמנת לבשל עם ארנסטו בטלוויזיה אבל היא נלחצת וארנסטו מבקש מלורנה שתחליף אותה. אלונסו משיג עבודה כמרצה באוניברסיטה.
  • אויבת יקרה: פרק 90

    אלונסו לא מסוגל לשאת את רגשי האשמה ופונה לטיפול פסיכיאטרי. הוא מספר לארנסטו שנפרד מלורנה, וארנסטו דווקא מנסה לעודד אותו. לורנה מסכימה להצעתו של חיימה להקים עסק מזון משפחתי. דיאנה דוחה את ואסקו כי היא מפחדת מקשר אינטימי עם גבר. פאפי חוזר לבירה ונפגש עם ברונו. ברונו ושרה מתכננים לפתות אותו כדי ששרה תהפוך לאשתו והם יירשו את הונו.
  • אויבת יקרה: פרק 88

    חוליאן זועם על אלונסו והוא רוצה לתבוע אותו למרות התנגדותן של רוסי ולורנה. אלונסו שבור ולא מסוגל לטפל בחולים. ועדת החקירה של משרד הבריאות קבעה שמדובר במקרה של רשלנות רפואית ויש לפטר את אלונסו מבית החולים. ארנסטו מגיע לבית החולים כדי להביע תמיכה בלורנה. הורטנסיה מציעה ללורנה את עזרתה. לורנה ממשיכה לעבוד בעסק של אמה יחד עם מתילדה.
  • אויבת יקרה: פרק 89

    אלונסו מפוטר מבית החולים, הוא מדוכדך ולא בטוח ביכולתו כרופא והוא נפרד מלורנה. חוליאן מחפש מפלט בבקבוק ונחוש בדעתו לתבוע את אלונסו. פאפי הפלייבוי מקבל התקף לב בבנק וברונו מציל אותו. ברונו ושרה מתכוונים לנצל אותו כדי לרשת את המיליונים שלו. חיימה ומרוחה חוזרים מירח הדבש.
  • אויבת יקרה: פרק 87

    ברונו מחליף את התרופות וסולמה נכנסת למצב של תרדמת ויש סיכוי קלוש שתחלים. לורנה מנסה לתמוך באלונסו בעוד שאומאר מאשים את עצמו. שרה רוצה לברוח, אבל ברונו משכנע אותה לחכות. חוליאן חוזר מירח הדבש ומתנפל בבית החולים על אלונסו. הורטנסיה מחפשת דירה.
  • אויבת יקרה: פרק 86

    לורנה מתעמתת עם שרה, שנשבעת למרר את חייה. לורנה רואה את אביה מתנשק עם גרטה. היא מתעמתת אתו, הוא מבטיח לה לסיים את הרומן ואכן מנתק את הקשר עם גרטה. ברונו שם בעירוי של סולמה תרופה שפג תוקפה, ובמהלך הניתוח מצבה של סולמה מחמיר ונשקפת סכנה לחייה. בטינה ואיוון זוכים בתחרות הריקוד.
  • אויבת יקרה: פרק 84

    ארתורו בורח עם הכסף יחד עם קטלינה אמו. ברונו נוסע לביתו עם שרה והם מגלים שהוא ברח. המעקלים מפנים אותם מביתו של ברונו והם מוצאים את עצמם בחדר עלוב. שרה נשבעת לנקום. ז'קלין ישנה בביתו של אפריין לאחר שארתורו ברח. הנשים והגברים עורכים מסיבות רווקים עם חשפנים לקראת החתונות הצפויות.. גרטה נמצאת במסיבה לצד מרוחה.
  • אויבת יקרה: פרק 85

    שרה מתכוונת לפגוע בסולמה כשתעבור את הניתוח. שתי החתונות נערכות בביתה של הורטנסיה. גרטה מתוודה בפני פאולה שהיא המאהבת של אומאר, פאולה דורשת ממנה לבחור בינה ובין הרומן וגרטה מסתלקת בזעם. לורנה מחליטה להיות שוב בת זוגו של אלונסו. ארנסטו מגיע שתוי לביתה לשיר לה סרנדה, אבל הוא מבין שהקרב אבוד.
  • אויבת יקרה: פרק 83

    הורטנסיה מזמינה את לורנה לביתה כדי לתת לה את התכשיטים שלה אבל לורנה מסרבת לקבל אותם. ארתורו משכנע את שרה להעביר את כספה לחשבון שלו כדי שהיא לא תיחשף, והוא בורח עם כספה. ארנסטו רואה את לורנה מבלה עם אלונסו ומבין שבאמת איבד אותה אבל הוא לא מוכן להיכנע. ואסקו וברברה עוברים לגור בבית בשכונה של לורנה. סולמה בטוחה שאומאר בוגד בה ומסכימה לעבור ניתוח מעקף קיבה כדי להיות שוב מושכת בעיניו.
  • אויבת יקרה: פרק 82

    לורנה מסכימה לבלות עם אלונסו את היום שביקש. היא נהנית מאוד אבל עדיין לא מוכנה להתחייב כל עוד יש לה ספקות. אלונסו מצליח ללמד אותה לנהוג וכשארנסטו רואה אותם יחד, הוא מבין שאיבד אותה. "חברת ארמנדריס" מכריזה על פשיטת רגל והורטנסיה צפויה לאבד את החברה ואת ביתה. סולמה סולחת לחיימה ומריחה בושם של אישה על אומאר.
  • אויבת יקרה: פרק 81

    חיימה מתמודד עם התביעות נגד החברה ועם צו בית משפט לסגירת החברה לצמיתות. הורטנסיה מספרת לוואסקו ששילמה לברונו והוא לא מוכן לסלוח לה. אומאר ממשיך להיפגש עם גרטה וסולמה ממשיכה לאכול. אלונסו שולח דיסק ללורנה והיא נעתרת לבקשתו לבלות אתו יום אחד. היא מחליטה לא לחזור לארנסטו.
  • אויבת יקרה: פרק 80

    לורנה עדיין לא מצליחה להחליט במי לבחור. סאוליטו חולה ודיאנה לוקחת אותו לבית החולים, היא מונעת מברונו לטפל בו ואלונסו מגלה למה. סולמה לא מצליחה לספר לאומאר שסלחה לאמו. אומאר בוגד בסולמה עם גרטה. בנקאים חולים בקלקול קיבה המוני והחברה עומדת להפסיד מיליונים.
  • אויבת יקרה: פרק 79

    ארנסטו פוגש את לורנה במקום עבודתה, הם מתעמתים ולורנה מסיימת את הקשר ביניהם. אלונסו וארנסטו שולחים פרחים ללורנה ומבקשים ממנה לחזור אליהם. הורטנסיה מתאוששת ויכולה לדבר, היא מגיעה לבית של סולמה כדי לבקש את סליחתה. סולמה סולחת לה. אומאר מתנשק עם גרטה. שרה וברונו מרעילים את האוכל של החברה כדי לקלקל אירוע חשוב.
  • אויבת יקרה: פרק 78

    שרה מסולקת מהמכללה ומחליטה לנקום בעזרת ברונו. היא מתכננת לפגוע באירוע של החברה. סולמה כועסת על אומאר כי הוא סלח לאמו וחזר לחברה. מרוחה מתפטרת מהמסעדה כדי לנהל את החברה שלה. אלונסו מנסה לדבר עם לורנה וארנסטו רואה אותם. צימרמן מבטל את החוזה שלו עם שרה והיא נשארת בלי עבודה בכלל.
  • אויבת יקרה: פרק 77

    ברונו נעצר והוא זועם על דיאנה. זו מוזמנת לאחוזה והורטנסיה מודה באוזניה ששילמה לברונו ומבקשת את סליחתה. לורנה מגלה ששרה היא המאהבת של אלן ושולחת תצלום לאשתו. שרה מפוטרת מהתכנית והיא מציעה לברונו שיאחדו כוחות נגד כולם. ואסקו מתאושש.
  • אויבת יקרה: פרק 75

    לורנה מגיעה לבית של הורטנסיה ומתעמתת עם שרה. היא מסלקת אותה בכוח מהבית אבל שרה כמובן לא תיכנע בקלות. הורטנסיה מבינה שלורנה היא נכדתה אבל לורנה כועסת עליה על שנטשה אותה. ואסקו מטופל במרפאה כפרית והוריו טסים אליו. אומאר סולח להורטנסיה. דיאנה מבלה את הלילה אצל הוריה וברונו כועס.
  • אויבת יקרה: פרק 76

    אלונסו מגרש את שרה מביתו. חוליאן גורם להיווצרות עשן באולפן הטלוויזיה ושרה מקבלת התקף עצבים ועוזבת. ואסקו עובר ניתוח וחייו ניצלים. אומאר מורה לא להכניס את שרה לחברה. הורטנסיה מצווה על ברונו לעזוב את ביתה ומודיעה לו שלא תשלם לו יותר. דיאנה עוזבת את הדירה אחרי שברונו הרביץ לה שוב ומתלוננת נגדו במשטרה.
  • אויבת יקרה: פרק 74

    ארנסטו לא מוכן לשמוע שום הסבר ומתקוטט עם אלונסו וחוזר לבירה. לורנה חוזרת עם הוריה והם מספרים לכולם שלורנה היא בתם. עוה"ד מבהיר ללורנה ולהוריה שאי אפשר להוכיח שום דבר נגד שרה ולכן אי אפשר להגיש נגדה תלונה.לורנה מחליטה להתעמת עם שרה. ואסקו נורה בג'ונגל וברברה וחיימה טסים אליו. שרה מנצלת את ההיעדרות של אאוגוסטה ומנסה להרוג את הורטנסיה.
  • אויבת יקרה: פרק 73

    לורנה נפגשת עם הוריה בבית היתומים וכולם מאושרים. שרה מרעילה את צ'אלו כדי שלא תצטרך לשלם לו והוא מת בזרועותיה של ברברה. איוון מספר לארנסטו שלורנה בכפר והוא נוסע לשם. אלונסו מחבק את לורנה כדי לנחם אותה וארנסטו רואה אותם. רוחליו לא מתייצב בבית המשפט ולכן מרוחה מוכרזת כגרושה.
  • אויבת יקרה: פרק 72

    שרה מבינה שאלן לא ילווה לה כסף והיא מחליטה להרוג את הורטנסיה כדי לזכות בירושה. ואסקו יוצא לג'ונגל וברברה משגיחה על הורטנסיה. אלונסו מספר לסולמה שלורנה היא הבת האמיתית שלה. הוא נוסע לסן מרטין ומספר זאת ללורנה. חוליאן מקבל עבודה בטלוויזיה במחלקת הספורט.
  • אויבת יקרה: פרק 71

    צ'אלו דורש משרה כסף והיא שוקלת להרוג את הורטנסיה כדי לזכות בירושה. ואסקו נוסע בעניין הפרויקט שלו ומשאיר את חיימה בחברה במקומו. אלונסו עורך בדיקות דנ"א לשרה, לורנה וסולמה ומגלה שלא שרה היא בתה של סולמה, אלא לורנה. לורנה מתפטרת מהמסעדה וארנסטו מחליט להתפטר אף הוא כי הוא לא יכול לעבוד יותר עם מוניקה.
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully