בזמן שישנת - על הסדרה

  • בזמן שישנת
ויוה
ויוה

הטלנובלה מביאה את סיפורן של האחיות אנה ומנואלה, שמעורבות במשולש אהבה עם אחיהן החורג, רודריגו ואת הדרמה המשפחתית שהם חווים לאחר תאונה טרגית. אנה, רודריגו ומנואלה הם אחים חורגים שחיים יחד מאז שהוריהם התחתנו כשהיו קטנים. במהלך הזמן אנה ורודריגו מבינים שהם מאוהבים מאוד ונכנעים לתשוקה. אך הוריהם, אווה ז'ונס, מתנגדים נחרצות לרומן. אנה, שחקנית טניס מוצלחת ומבטיחה, מגלה כי היא בהיריון מרודריגו ואמה מאלצת אותה לצאת מברזיל כדי לא להזיק לקריירה שלה וכדי להתרחק מרודריגו.

אנה נאלצת להסתיר את ההיריון מרודריגו, אך מקבלת תמיכה מאחותה האוהבת מנואלה, שהייתה תמיד הבת הפחות מועדפת, דחויה. אנה יולדת את ז'וליה וזמן קצר לאחר שהן חוזרות לברזיל, היא ומנואלה מחליטות לעזוב את בית אמן עם התינוקת. אך בדרך לבית סבתן הן עוברות תאונה איומה ואנה נכנסת לתרדמת עמוקה.

הזמן עובר ואין שיפור במצבה של אנה ומנואלה לוקחת על עצמה את תפקיד האמא של ז'וליה. מנואלה ששבורה מהמצב ומלאת רגשות אשם, אומרת לרודריגו שז'וליה היא בתו. יחד, הם עוברים את כל הקשיים וההנאות שמלוות לגידול ילד ומתחילים להרגיש חיבור עמוק ואהבה אחד כלפי השנייה.

כעבור חמש שנים וכנגד כל הסיכויים, אנה מתעוררת מהתרדמת ומגלה מציאות שונה מאוד ממה שהיא זוכרת. האם אנה תצליח לשחזר את החיים שהמשיכו בלעדיה? מה יקרה כעת לאהבה שלה לרודריגו ושלו למנואלה? והאם המשפחה תישאר מאוחדת ותצליח להתגבר על כל הקשיים?

בטלנובלה ששודרה בברזיל בשנת 2011, מככבים שחקנים רבים שפגשנו כבר בעבר כמו פרננדה ואסקונסלוס (ננדה, ''יומן חיים''), מרג'ורי אסטיאנו (מרינה, ''יומן חיים''), אנה ביאטריס נוגירה (אילנה, ''הדרך להודו'') וטיאגו לסרדה (ז'ורז'י, יומן החיים", מתאו, ''טרה נוסטרה'', ברונו, ''לחיות את החיים''). "בזמן שישנת" הייתה מועמדת לפרסים רבים ואף זכתה בכמה מהם, בטקסים שונים בברזיל, ביניהם השחקנית הטובה ביותר (מרג'ורי אסטיאנו), השחקנית הצעירה הטובה יותר (ז'וליה), הכותב הטוב ביותר והטלנובלה הטובה יותר.

שודר בערוץ ויוה.

70 פרקים, ברזיל, 2011-2112

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully