טירונים - על הסדרה

  • טירונים
ויוה
ויוה

ג'י יונג הצעיר עד לרצח אמו, שנרצחת לאחר שהעידה במשטרה נגד פושע מסוכן. הבלש ששכנע אותה להעיד הוא פאן סוק וג'י יונג נשבע לנקום בו ביום מן הימים.

11 שנים חולפות וג'י יונג מסיים את בית הספר לשוטרים. הוא מתגייס למשטרה בשם דה גו ומצטרף לצוות של פאן סוק, שאינו מזהה אותו. דה גו נחוש להוציא את נקמתו לפועל, אך למורת רוחו, ליחידה שלו מתגייסת סו סון, חברתו לספסל הלימודים. דה גו חושש שסו סון תחשוף את זהותו האמיתית ובכך תהרוס את תוכניותיו, אך למרבה המזל, גם היא אינה מזהה אותו.

דה גו מתחיל את שירותו במשטרה לצד סו סון וחבריו הטירונים תחת פיקודו של פאן סוק הקשוח. פאן סוק חושב שהטירונים אינם ראויים להיות בלשים, אך הוא מחליט לתת להם הזדמנות ומציב בפניהם אתגרים קשים מנשוא. דה גו מוכיח את יכולותיו וזוכה להערכתו של פאן סוק, אך גם מעורר את חשדו. בפאן סוק מקננת התחושה שדה גו מסתיר סוד אפל והוא נחוש לגלות אותו. גם סו סון, שמאוהבת בדה גו, חושדת שמשהו בו אינו כשורה. דה גו מרגיש שהקירות מתחילים לסגור עליו, אבל החיים מזמנים לו כמה הפתעות...

"טירונים" היא סדרת אקשן, רומנטית ומצליחה, בכיכובו של יי סונג גי ("יופי של ירושה", "האגדה של קאנג צ'י"), צ'ה סונג וון ("אהבה גדולה") ואן ג'ה היון ("אהבה מכוכב אחר").

שודר בערוץ ויוה פלוס.

20 פרקים, דרום קוריאה, 2014

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully