מלך הדרמה - על הסדרה

  • מלך הדרמה
ויוה
ויוה

אנתוני קים הוא מפיק על בתעשיית הטלוויזיה הקוריאנית ויש לו מגע של זהב בכל הקשור להפקת דרמות עתירות רייטינג. צילומי הפרק האחרון של סדרה בהפקתו מתעכבים בשל סירובה של התסריטאית לשכתב את סצנת הסיום. אנתוני חש לביתה של גו אן, תסריטאית מתלמדת, ומורה לה לכתוב סצנה חדשה. היא נענית, כשהיא סבורה בטעות שזו הזדמנות חייה.

הפרק מצולם ואנתוני שולח את הקלטת לערוץ השידור. הוא מבטיח לשליח בונוס מיוחד אם יגיע לשם במהירות הבזק, אך למרבה הצער, זה נהרג בדרך בתאונת דרכים. אנתוני מואשם במותו של השליח, ומחאות הציבור ועמיתיו לתעשייה מאלצות אותו לפרוש בעל כורחו. גו אן מגלה שגם בה דבק רפש בעקבות המקרה וכל הדלתות נסגרות בפניה.

כעבור שלוש שנים גו אן עובדת במסעדה של אמה, ואנתוני, שפשט את הרגל, מנסה לחזור לפסגה. הוא שומע שאיש עסקים מסתורי מיפן מעוניין להשקיע כסף בסדרה קוריאנית. אנתוני נזכר בתסריט שנתנה לו פעם גו אן והוא מבקש ממנה לשוב לעבוד איתו. גו אן לא ששה לעשות זאת, אך היא יודעת שהוא הסיכוי האחרון שלה להצליח כתסריטאית.

החוזה נחתם וההפקה יוצאת לדרך, אבל אז מגלה אנתוני אמת מחרידה על המשקיע היפני. הוא מבין שהסתבך עד צוואר, אבל הוא חושש לעצור את ההפקה, שמא יסכן את הצוות שלו. עכשיו, אנתוני במרוץ להפיק את הסדרה מהר ובכל מחיר. האם גו אן תישאר לצידו?

"מלך הדרמה" היא קומדיה רומנטית, שמספקת הצצה נדירה לאחורי הקלעים של תעשיית הדרמות הקוריאנית. בסדרה מככבת השחקנית ג'ונג ריו וון ("סאם סון המתוקה", "מאיזה כוכב את"), שזכתה בפרס השחקנית הטובה לשנת 2012 על תפקידה בסדרה.

שודר בערוץ ויוה פלוס

18 פרקים, דרום קוריאה, 2012-2013

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully