גבר עם כבוד - על הסדרה

  • גבר עם כבוד
ויוה
ויוה

דו ג'ין, טה סאן, ג'ונג רוק ויון הם ארבעה גברים מצליחים בתחילת שנות הארבעים לחייהם. הם החברים הכי טובים מאז התיכון והם מלווים זה את זה בכל: באהבות ובפרידות, בהצלחות ובכשלונות.

דו ג'ין הוא ארכיטקט מצליח ורווק מבוקש, שרגיל שנשים נופלות לרגליו. כל זה משתנה כשהוא מתאהב ממבט ראשון במורה יפה בשם יי סו, שלא מתרשמת ממנו בכלל. למעשה, היא לא רואה אותו ממטר ולתדהמתו, היא מאוהבת בסתר דווקא בחברו הטוב, טה סאן. דו ג'ין המתוסכל מחליט לא לוותר והוא מודיע ליי סו ההמומה, כי יאהב אותה באופן חד צדדי עד שתאהב אותו בחזרה. מאותו הרגע, הוא עושה הכול כדי לכבוש את ליבה.

טה סאן, מושא אהבתה של יי סו, אינו מודע לרגשותיה כלפיו והוא מנהל רומן עם שותפתה לדירה, סה רה. העניינים מתחילים להסתבך עבור כולם כאשר סה רה מגלה את דבר אהבתה הנסתרת של יי סו.

יון, חברם של דו ג'ין וטה סאן, מתקשה להתאושש ממותה של אשתו, בעודו מפתח רגשות עזים כלפי מה ארי, אחותו הצעירה - מאוד - של טה סאן. מה ארי מאוהבת ביון מאז שהייתה ילדה והיא מוכנה להתמסר לאהבה הזו לחלוטין. דו ג'ין מעודד את יון לתת דרור לרגשותיו, אך יון חושש לעשות זאת ובכך לסכן את יחסיו עם טה סאן.

ג'ונג רוק, הגבר הרביעי בחבורה, נשוי לאישה עשירה, אבל מפלרטט עם נשים אחרות. כשלאשתו נמאס והיא מבקשת גט, ג'ונג רוק נעזר בחבריו כדי לשכנע את אשתו שתסלח לו ותתן לו הזדמנות נוספת.

בעודם מתמודדים עם חיי אהבה מסובכים, מקבלים חייהם של הארבעה תפנית מפתיעה. צעיר בשם קולין מופיע על סף דלתו של דו ג'ין וטוען שאחד מהחברים הוא אביו הביולוגי...

הסדרה "גבר עם כבוד" היא קומדיה רומנטית, שהייתה לאחת הסדרות המצליחות בקוריאה בשנת 2012. הסדרה עמדה בראש טבלאות הרייטינג ואף זכתה בפרסים רבים, הרבה בזכות כוכביה, ג'אנג דונג גון וקים הנול, מכוכבי הקולנוע והטלוויזיה האהובים בקוריאה היום.

שודר בערוץ ויוה פלוס.

20 פרקים, דרום קוריאה, 2012

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully