על גג העולם - על הסדרה

  • על גג העולם
ויוה
ויוה

טה מו הורג את בן דודו טה יונג בניו יורק, ובכך מעלים מהשטח כל תחרות על ניהול החברה שבבעלות המשפחה. עם חזרתו לקוריאה, הוא מספר לכולם שבן דודו נעלם בתקווה שהאמת לעולם לא תצא לאור.

שנתיים לאחר היעלמו של טה יונג, נוחתים על סף ביתה של פק הא הצעירה ארבעה אנשים, הלבושים במחלצות מהמאה ה-18. מנהיג החבורה המוזרה טוען שהוא יי גאק, יורש העצר של שושלת ג'וסון, ושחבריו הם עוזריו הנאמנים. פק הא מתקשה להאמין לסיפור, אך כשהיא מבינה שהארבעה אכן בצרה ושאין להם לאן ללכת, היא נותנת להם מחסה בדירתה הצנועה ועוזרת להם להתאקלם במאה ה-21.

יום אחד, רואה יי גאק ברחוב את סה נה, שדומה שתי טיפות מים לאשתו המנוחה. הוא עוקב אחריה ומגיע לביתו של טה גאנג, שם סבתו של זה משוכנעת שהוא נכדה האובד שחזר, בשל הדמיון הרב ביניהם. יי גאק, שאשתו מתה בנסיבות מסתוריות, מבין שזהו איננו צירוף מקרים, וכי זינק בזמן 300 שנה כדי לפצח את תעלומת מותה של נסיכתו, כמו גם את נסיבות היעלמותו של טה גאנג.

יי גאק מחליט להתחזות לטה גאנג כדי להתקרב לסה נה, בת דמותה של אשתו. טה מו, שסמוך ובטוח כי רצח את בן דודו, מזועזע משובו של טה גאנג וחי בפחד מתמיד שזה יחשוף את נסיבות היעלמותו. פק הא מופתעת גם היא לגלות שידידה החדש הוא למעשה יורש עשיר של חברה גדולה. הפתעתה אף גדלה כשהיא מגלה שהוא מחזר אחרי לא אחרת מאשר אחותה החורגת, הלוא היא סה נה.

במסעו לגילוי האמת, יי גאק מתאהב בפק הא ומבין שאשתו לא הייתה אהבת חייו האמיתית וכנראה גם לא כליל השלמות כפי שחשב.

"על גג העולם" היא קומדיה רומנטית, בכיכובם של פק יוצ'ון, אחד מכוכבי הפופ הגדולים של קוריאה, והאן ג'י מין, שאותה הכרנו בדרמות "המלך סאן" ו-"קין והבל". השניים זכו בשנת 2012 בשלל פרסים יוקרתיים על תפקידהם בסדרה.

שודר בערוץ ויוה פלוס.

20 פרקים, דרום קוריאה, 2012

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully