גשם של אהבה - על הסדרה

"גשם של אהבה" היא סדרה רומנטית מקסימה, בכיכובם של ג'אנג גון סוק ("הלהקה") ויון אה ("שתי טיפות מים"), שניים מכוכבי הטלוויזיה והפופ הגדולים ביותר באסיה היום.

  • גשם של אהבה
ויוה
ויוה

קוריאה, שנות ה-70. אין הא הוא סטודנט לאמנות, שמתאהב ביון הי היפה והביישנית תוך שלוש שניות בלבד. הוא כובש את לבה והשניים חווים יחד אהבה ראשונה ותמימה, אך לזמן קצר בלבד. תהפוכות הגורל מפרידות ביניהם והם נותרים ללא כל תקווה להיפגש שוב.

2012. סו ג'ון, בנו של אין הא, הוא צלם מצליח וחתיך, שנשים נופלות לרגליו. הוא נוסע ליפן לצילומי אופנה ופוגש שם את האנה, בחורה צעירה ונמרצת, שהיא במקרה גם בתה של יון הי. סדרה של טעויות מביאה למפגשים נוספים בין האנה לסו ג'ון, ועל אף שהם מתווכחים בלי סוף, הם אינם יכולים להתכחש למשיכה ביניהם ומתאהבים.

באותה העת, אין הא, שמעולם לא הצליח להתגבר על יון הי, פוגש אותה במקרה והוא אינו יודע את נפשו מרוב שמחה. השניים מבלים יחד בנסיון לפצות על הזמן שחלף ואט אט הקשר ביניהם מתהדק. הם אינם יודעים דבר על הקשר בין ילדיהם, וגם האנה וסו ג'ון אינם מודעים לעברם המשותף של הוריהם. מה יקרה לשני הזוגות כשהאמת תצא לאור?

שודר בערוץ ויוה פלוס.

20 פרקים, דרום קוריאה, 2012

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully