קין והבל - על הסדרה

"קין והבל" היא מלודרמה מצליחה משנת 2009, בכיכובו של השחקן סו ג'י סאב, אחד מהכוכבים האהובים בקוריאה, שזכה בפרס השחקן המצטיין על תפקידו בסדרה. בדרמה מככבת גם השחקנית האן ג'י מין, אותה הכרנו כסונג יון בדרמה התקופתית "המלך סאן".

  • קין והבל
ויוה
ויוה

צ'ו אין, כירורג צעיר ומצליח, מוצא את עצמו גוסס במדבר בסין לאחר שירו בו בראשו. בזמן שהוא שוכב פצוע, עולים וצפים בזיכרונו אחיו, סון וו, הרופא המצליח, וסו יון, מושא האהבה של שניהם...

צ'ו אין אומץ כילד על ידי ג'ונג מין, רופא ידוע ובעליו של בית החולים היוקרתי "בוסונג" שבסיאול. הוא גדל לצידו של סון וו, בנו הביולוגי של ג'ונג מין, ותחת עינה הבוחנת של אשתו, היאה ג'ו. היאה ג'ו מעולם לא קיבלה בעין יפה את הילד המאומץ שהובא לביתה, כיוון שחשדה תמיד כי הוא בעצם בנו הממזר של בעלה.

צ'ו אין וסון וו גדלו יחד כאחים לכל דבר, אולם צ'ו אין היה תמיד בבת עינו של אביו המאמץ, למורת רוחו של סון וו. השנים חלפו והשניים החליטו ללכת בדרכו של אביהם וללמוד רפואה. סו וון נסע ללמוד בארה"ב כשהוא מותיר מאחור את אהובתו, סו יון, בעוד צ'ו אין נשאר בקוריאה.

שבע שנים חולפות וסון וו חוזר לקוריאה, כשהוא כירורג מצליח, ומגלה לתדהמתו כי סו יון מאורסת לצ'ו אין, גם הוא כעת כירורג מבוקש. סו וון גם מגלה שאביו החליט להוריש לצ'ו אין את בית החולים וחמתו בוערת בו. אמו, היאה ג'ו, נחושה בדעתה להגן על האינטרסים של בנה ומחליטה לעשות מעשה. היא שולחת את צ'ו אין לסין בתואנת שווא ושולחת בעקבותיו רוצח שכיר.

בסין פוגש צ'ו אין מדריכת תיירים בשם יונג ג'י, שנשכרה ללוות אותו במסעו מבלי לדעת שהיא מובילה אליו את הרוצח. כשהיא מבינה זאת, היא מנסה למנוע את ההתנקשות, אך ללא הועיל וצ'ו אין נורה בראשו. חייו ניצלים בדרך נס, אך הוא מאבד את זכרונו לחלוטין ובשל טעות בזיהוי, הידיעה על "מותו" מגיעה לסיאול.

צ'ו אין אינו זוכר מיהו ומהיכן הגיע ועד מהרה הוא מגורש חזרה לקוריאה. שם הוא פוגש שוב את יונג ג'י, שמחליטה לקחת אותו תחת חסותה. היא מתאהבת בו, אך חוששת כל העת שזכרונו ישוב אליו, רק כדי לגלות כי היא זו שהובילה אליו את המתנקש. היא עושה הכול כדי לשמור עליו, אך הבלתי נמנע קורה: צ'ו אין נפצע בתאונה ומגיע לבית החולים "בוסונג". כולם המומים לראות את האיש שחזר מן המתים, במיוחד אמו ואחיו, שאינם יודעים את נפשם.

אט אט זכרונו של צ'ו אין שב אליו והוא נחוש למצוא את אלה שניסו לרצוח אותו. כשהוא מבין שמשפחתו שלו היא זו שעמדה מאחורי המזימה, הוא מחליט לצאת למלחמה נגדה ולהחזיר אליו את כל מה שנגזל ממנו. הוא גם עוזב את יונג ג'י במטרה להחזיר לחיקו את סו יון, אולם הוא אינו בטוח יותר אם היא אכן האישה שהוא אוהב, או דווקא יונג ג'י, האישה שסייעה למשפחתו להתנקש בחייו.

שודר בערוץ ויוה פלטינה.

20 פרקים, דרום קוריאה, 2009

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully