סופיה

שחקנית: אנה לוסיה דומינגס

  • אהבה נושכת
ויוה

סופיה היא בחורה מושכת, חכמה ומוכשרת - יש לה קול של מלאך והיא שרה נפלא. היא אישה פשוטה והגונה, העומדת מאחורי עקרונותיה ולא מוכנה לשקר, לתמרן או לפגוע באיש. היא בת הזוג האידיאלית שכל גבר חולם שתהיה לו.

סופיה מגיעה ממשפחה קשת-יום הנאבקת בקשיים כלכליים. היא עוזרת לאמה בחברת הקייטרינג שהקימה ובנוסף עובדת כמלצרית, וזאת לשתי מטרות - לעזור לפרנס את משפחתה, ולהגשים את חלומה ללמוד אדריכלות באוניברסיטה יוקרתית.

לסופיה, החולמנית והרומנטיקנית, חברים רבים, אך היא מעולם לא התאהבה. היא מאמינה שאסור לקיים יחסי מין עד אחרי החתונה, ושהאהבה היא שצריכה להיות העיקר במערכת יחסים זוגית. בעיניה, מין ואהבה הולכים יד ביד.

כשאנטוניו מגלה שסופיה בתולה, הוא מחליט להתערב עם בת דודתו, קמילה, שיצליח להפיל אותה ברשתו. הוא כובש אותה וגורם לה להתאהב בו, וסופיה מתחילה לחוש דברים שלא הרגישה מעולם. למרות שהם לא נשואים, סופיה מסכימה לקיים יחסי מין עם אנטוניו מתוך האמונה שהוא הגבר שאיתו היא תתחתן. אנטוניו מצידו נכבש במתיקות ובתמימות שלה, והיא מצליחה לעשות את מה שכל הנשים שהיו לפניה נכשלו בו: היא גורמת לו להתאהב בה.

סופיה יודעת שקמילה מאוהבת באנטוניו, אך היא אינה מרגישה מאוימת ממנה. היא מוכנה להילחם בקמילה, אבל בדרכה שלה, מבלי שתצטרך לפגוע בערכיה.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully