ללא ספק - על הסדרה

  • ללא ספק
ויוה
ויוה

הטלנובלה עטורת הפרסים "ללא ספק" מתחילה בשחרורה של פלורה מעונש מאסר בן 18 שנה, שחרור שמהווה את יריית הפתיחה למסע הנקמה האישי שלה. פלורה יוצאת לחופשי מהכלא כשמטרה אחת בלבה - לנקום בדונטלה, מי שהייתה בעבר חברתה הטובה ביותר, על כך שלא רק גנבה ממנה את בעלה אלא גם את בתה.

תחילתו של הסיפור בצמד זמרות הקאנטרי הצעירות, פלורה ודונטלה, שנכבשו בקסמיהם של שני גברים. דונטלה התחתנה עם מרסלו, בנו של איש עסקים עשיר, בעוד פלורה נישאה לדודי, בחור צנוע ודל אמצעים שהועסק אצל אביו של מרסלו. למרבה הצער, היחסים של שני הזוגות עלו על שרטון.

פלורה החלה לנהל רומן עם מרסלו, נכנסה להריון וילדה לו בת בשם לארה. כשמרסלו נרצח לפתע בשלוש יריות, נפתחה חקירה והתברר כי הן נורו היישר מאקדחה של פלורה. פלורה הורשעה ברצח ונכנסה לכלא. בינתיים, בעוד היא מרצה את מאסרה, התנחמה דונטלה בזרועותיו של דודי, בעלה לשעבר של פלורה. היא גם גידלה את לארה, בתם של פלורה ומרסלו, כאילו הייתה בתה שלה.

כל הסובבים את דונטלה בטוחים שמסירותה ללארה מזויפת וכי כל מטרתה היא להניח את ידה על הירושה שהיא אמורה לרשת מסבה גונסאלו. ברגע שפלורה יוצאת מכותלי בית הסוהר, מטרתה היחידה היא להשיב לעצמה את בתה ולשכנע אותה כי היא אמה הביולוגית. דונטלה מצידה לא תיתן לפלורה להצליח, יהא המחיר אשר יהא.

מה יעלה בגורלן של פלורה ודונטלה? מי משתיהן דוברת אמת? מי רצח את מרסלו? ומי תזכה לגדל את לארה?

שודר בערוץ ויוה.

160 פרקים, ברזיל, 2008

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully