ויוה

אילג'ימה - על הסדרה

בלילה בו עץ השזיף נמצא בשיא פריחתו, גיום הצעיר עד לרציחתו האכזרית של אביו במכת חרב. ממקום מחבואו, רואה גיום את העיטור השחור על החרב הרצחנית נוצץ באור הירח וזה נחרת לעד בזיכרונו. אחרי הלילה הזה, נאלץ גיום לנדוד ממקום למקום עד שגנב פשוט ואשתו מחליטים לתת לו מחסה. הם מאמצים אותו ומשנים את שמו ליונג.

הטראומה של רצח אביו גרמה לגיום לשכוח את אירועי אותו הלילה. 13 שנים מאוחר יותר, גיום הבוגר נזכר בעברו. הוא אינו מעוניין בנקמה ורק חולם להתאחד שוב עם אמו ואחותו הגדולה. אולם, הגורל משנה את תוכניותיו. כשגיום זוכה סוף סוף לפגוש שוב את אחותו, היא מוצאת להורג זמן קצר לאחר מכן אל מול עיניו. באותו הרגע, הוא נשבע לנקום את רצח אביו ואחותו, והנקמה הופכת למשימת חייו. הוא מקעקע את העיטור השחור על חזהו, אותו עיטור שנצץ על החרב שהרגה את אביו. הוא נחוש למצוא את החרב המיוחדת הזו, החרב שתוביל אותו אל הרוצח.

גיום מתחיל לפרוץ לבתי אצילים, כשהוא לבוש שחורים ועוטה מסכה, כדי למצוא את החרב. בתום כל פריצה, הוא משאיר בזירת הפשע את חותמו הייחודי: ציור של ענף עץ השזיף. כששוטרי הממלכה מוצאים את הציורים, הם מחליטים לכנות את הפורץ המסתורי "אילג'ימה" (ענף עץ השזיף בקוריאנית).

במהלך פריצותיו רואה גיום את הפאר בבתי האצילים בעוד רבים מבני העם גוועים ברעב. הוא מחליט לגנוב מהאצילים ולחלק את שללו לעניים ושמועות על מעלליו של השודד האמיץ והנדיב נפוצות לכל עבר. הוא זוכה להערצתם של בני העם הפשוטים, בעוד המלך ובני האצולה מנסים לתפוס אותו ולגלות את זהותו האמיתית.

בחיפושיו אחר החרב, נודע לגיום על קיומה של קבוצת אצילים סודית, שבה היה חבר גם אביו. עד מהרה הוא מבין שאביו נרצח על ידי אחד מחברי הקבוצה ומחליט להשיג את רשימת החברים, רשימה שתסייע לו למצוא את החרב המיוחלת. לצורך כך הוא נעזר באן צ'ה, בתו היפה של אציל מושחת, שמוקסמת מהשודד המסתורי, על אף שמעולם לא ראתה את פניו. גם גיום מתאהב בה, אך נאלץ לשמור על זהותו בסוד.

אט אט סוגרים על אילג'ימה רודפיו. האם יצליח לגלות את זהות רוצחו של אביו ולהביאו לדין לפני שייתפס? ומה יעלה בגורל אהבתו לאן צ'ה כשזו תגלה את האמת על זהותו?

השחקן יי ג'ון גי, המוכר לנו מהדרמות "בין כלב וזאב" ו"החברה שלי", זכה בפרס השחקן הטוב ביותר ובפרס השחקן הפופולארי ביותר על תפקידו בסדרה.

שודר בערוץ ויוה פלטינה.

20 פרקים, דרום קוריאה, 2008

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully