אהבה נושכת - על הסדרה

הטלנובלה "אהבה נושכת" היא חידוש מצליח לטלנובלה "צחוק הגורל", ששודרה בערוץ ויוה בשנת 2001.

  • אהבה נושכת
ויוה
ויוה

אנטוניו ברנדו ובת דודתו קמילה מנהלים רומן סודי ואסור מזה שנים. הם נהנים ממשחקים מסוכנים והתערבויות מרושעות, גם אם אלה פוגעים באנשים הסובבים אותם.

אנטוניו עומד להינשא לדניאלה, בתו של שותפו לעסקים של אביו. ביום החתונה, מתערבת קמילה עם אנטוניו שלא יוכל לסרב להינשא לדניאלה לפני כולם. הוא דווקא עושה זאת ומשפיל את דניאלה קבל עם ועדה. בעקבות מעשהו, מנתק אביה של דניאלה כל קשר עם משפחת ברנדו ובכך מעמיד בסיכון את הונה של המשפחה.

באותו היום פוגש אנטוניו לראשונה את סופיה, מנהלת הקייטרינג בחתונה. המשיכה בין השניים עזה ומיידית, אך סופיה בזה לאנטוניו על מה שעשה לדניאלה. קמילה מבחינה מייד בעניין של אנטוניו בסופיה ומציעה לו התערבות אכזרית נוספת: לפתות את סופיה ולשכב איתה. אנטוניו מסכים בשמחה מבלי לדעת שחייו עומדים להשתנות לנצח.

פדרו, אביו של אנטוניו, מאס מזמן במשחקיו הילדותיים של בנו, והתנהגותו כלפי דניאלה גורמת לו לעשות מעשה. הוא לוקח מאנטוניו את כל רכושו ומסלק אותו מהבית בתקווה שיתעשת וישנה את אורח חייו הנהנתני והלא מוסרי.

אבל, התערבות זו התערבות ואנטוניו מחליט לא רק לפתות את סופיה אלא גם לשכנעה להינשא לו כדי להוכיח לאביו ששינה את דרכיו.

אנטוניו מחזר אחרי סופיה במרץ והיא נענית לו. הכול נפלא ומקסים עד שהיא מגלה את האמת ונפרדת ממנו. אבל אז מגלה אנטוניו שנפל במלכודת שטמן לסופיה: הוא התאהב לראשונה בחייו. מאותו הרגע, אנטוניו יעשה הכול כדי לתקן את העוול שעשה לסופיה, אבל קמילה תעמיד בדרכו מכשולים רבים בתקווה לנצח בהתערבות אך בעיקר כדי לזכות באהבתו. האם תצליח או שמא אנטוניו ילמד בדרך שיעור או שניים על אהבה?

שודר בערוץ ויוה פלטינה.

129 פרקים, ארה"ב, 2010

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully