מדבר עברית

ראיון עם מארק טאשר

ויוה

מארק טאשר, גאל מתהום של תשוקה, הוא בעצם מארק פיינגולד ובין השפות השגורות בפיו נמצאת גם עברית. בן לרופאי שיניים, בעל קריירה ענפה בהנחייה ומועמד לככב בטלנובלה חדשה לצד טליה. ססיליה גז'אנו, גרושתו של סבסטיאן רולי, היא חברה שלו.

עינת אוזן

"אני מאושר מכל מה שקורה בחיי. בגיל 35 אני מרגיש גבר שלם, עם הרבה עבודה והרבה חום מהמשפחה ומהחברים. אני מקווה שאתם סולחים לי, אבל אני נהנה לדבר ככה על חיי הפרטיים", אומר מארק טאשר, גאל מ"תהום של תשוקה". טאשר הוא במקור טאשר פיינגולד, וכן הוא דובר עברית. הוריו הם רופאי שיניים ויש לו שני אחים, אחד איש עסקים והשני הוא המנחה המפורסם אלן טאשר. הוא מאוד אוהב מוזיקה קלאסית ובעיקר את בטהובן וצ'ייקובסקי, אבל גם רוק. הוא למד אופרה, גיטרה ושירה, והיה הסולן והגיטריסט של להקת רוק במשך שמונה שנים. הוא התחיל כדוגמן, למד משחק בטלביסה ואף הנחה כמה תוכניות כמו למשל The Voice - Mexico לפני לוסרו. הטלנובלה הראשונה שלו הייתה "פרלה" (הגרסה המקסיקנית ל"פנינה שחורה" משנת 1998) ואנחנו ראינו אותו גם כאלונסו ב"אהבה מנצחת".

איך הגעת ל"תהום של תשוקה"?
"המפיקה אנג'לי נסמה מדינה פנתה אלי ואמרה לי שהיא צריכה גבר עם גוף חזק ושרירי שעובד בשדה, כי גאל הוא איכר, עובד אדמה. הדמות הזאת התאימה לי, לצורת גוף שלי, לחוזק".

היית צריך לעבוד על הגוף לפני תחילת הצילומים?
"כן, בוודאי, אלה היו הדרישות של המפיקה. הייתי צריך לעשות דיאטת השמנה, לאכול הרבה, וזה היה לי מאוד קשה. מה שהכי ייאש אותי זה היה שהייתי צריך לאכול חמש-שש פעמים ביום, כמויות גדולות וגם לעשות התעמלות. האוכל מאוד טעים, אבל היה לי קשה לאכול כל כך הרבה פעמים ביום, תארי לך - הייתי צריך לקחת אוכל בקופסאות לכל מקום. לגבי ההתעמלות, עבדתי עם משקולות, רצתי הרבה, עליתי וירדתי במדרגות, שחיתי, שאני מת על זה וגם רכבתי על אופניים".

ומה לגבי העבודה בשדה? למדת את זה?
"כן, למדתי המון. עבדתי בשדות שמצולמים בסדרה, בהם מגדלים פלפל חריף. הייתה לי האפשרות לעבוד עם האיכרים שהסבירו לי על החיים שלהם, ולהבין כל מה שקשור בעיבוד של הפלפל חריף, שאצלנו במקסיקו זה הירק הכי מיוצא והוא במקום השני הכי פיקנטי בעולם. זה היה מדהים ללמוד את כל הדברים האלה מהם".

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

לכתבה המלאה

במציאות אתה אוהב צמחים? אתה מתחבר אליהם?
"אני מאוד אוהב צמחים, יש לי הרבה צמחים בבית ואני אוהב לשמור עליהם. הדמות מאוד עזרה לי להבין יותר בנושא, למשל להבדיל איזה צמח חולה ואיזה בריא, איך לטפל בו, איך לטפח אותו כמו שצריך".

איך היית מגדיר את גאל ארנגו, הדמות שלך?
"הקסם בדמות שלי הוא שגאל הוא גבר שיודע לנצל הזדמנויות בכל אדם ובכל מצב. למרות שיש לו מוסר גבוה וערכים טובים, הוא לא מתכוון לעצור עד שישיג את המטרות שלו. גאל מאוהב באליסה מאז שהיה ילד, אבל האהבה הזאת היא אהבה נכזבת. הוא חבר מאוד טוב של דמיאן ופלומה. הוא ננטש מחוץ לכנסייה כשהיה תינוק ולכן לא יודע שום דבר על עברו. אב הכנסייה, לופה, מאוד משמעותי עבורו כי הוא זה שמצא אותו נטוש וגידל אותו כאילו היה בנו האמיתי. גאל כל הזמן מגן על אליסה. האהבה שהוא מרגיש כלפיה היא מאוד חזקה והוא לא מרשה לאף אחד שירכל עליה או שיעשה לה משהו רע בשכונה. הוא לא ינוח עד שאליסה תתאהב בו והוא מוכן להילחם גם בדמיאן. בהמשך נודע לו שהוא אח של דמיאן והוא נאלץ להכיר את אימו השאפתנית. גאל יצטרך להילחם נגד הרגשות שלו ולפתור את כל הקונפליקטים שהחיים מציבים לו".

איך הייתה הכימיה בין השחקנים?
"נהדרת, בשבילי זה היה תענוג לעבוד עם אנשים שהיו מחויבים לגמרי לפרויקט הזה".

אגב, השמועה אומרת שטאשר אולי יהיה בן הזוג של טליה בגרסה החדשה של הטלנובלה מונטקריסטו. המפיק סלבדור מחיה במגעים עם טליה כדי לשכנע אותה לחזור לטלנובלות, אבל טליה עוד לא נתנה לו תשובה. עוד מועמד לתפקיד הוא חיימה קמיל (אין טפשות בגן עדן).

על הסוס

בתחילת הסדרה אתה בן אדם טוב, אבל בהמשך אתה הופך לרע, מתי זה קורה?
"ברגע שגאל מגלה מי אבא שלו, הוא משתנה ב?180 מעלות ומוציא את כל הרוע שבו. גאל מתעצבן שהאב לופה לא סיפר לו את האמת לגבי הוריו ולגבי דמיאן שהוא אחיו, ובשלב הזה הוא מתחבר לחלק האפל שבו".

מה הייתה הסצנה האהובה עליך?
"יש סצנה שאני צריך לרכב על הסוס בפראות ובזמן הצילומים כשהסוס דהר, הוא פתאום נעצר ועמד על שתי רגלים אחוריות כשאני עליו. זה בכלל לא היה מתוכנן, אבל הסצנה הייתה מדהימה כי מראים איך הסוס מתרומם בין השיחים ואחר כך מתחיל לרוץ בפראות. זאת סצנה יוצאת מן הכלל, מדהימה!".

לא פחדת שהקהל ישנא אותך על זה שאתה רע?
"בכלל לא, הקהל מאוד אהב את הדמות שלי, קיבלתי ביקורות טובות ומאוד התלהבתי מכל הצופים המושבעים שהיו צמודים לטלנובלה".

אהבת את הדמות הזאת?
"כן, זאת דמות מדהימה בגלל שהוא גדל אצל האב לופה, הוא מקבל את כל המצוות והערכים הטובים ביותר של עזרה לזולת".

אתה מזדהה איתה?
"רק בזה ששנינו מאוד מלאי תשוקה בכל מה שאנחנו עושים ואוהבים, זה גם במקצוע וגם בחיים האישיים".

זאת הפעם הראשונה שאתה מגלם איכר?
"כן, ומאוד אהבתי את זה. אני הופך להיות מנהל העבודה של שדות הצ'ילי פפרס של אאוגוסטו, אותו מגלם אלחנדרו קמצ'ו. גאל מאושר שהוא מנהל עבודה, הוא דואג למשפחה כי הם נתנו לו את העבודה הזאת מאז שהיה ילד. הוא מאוד מודה להם".

ומה דעתך על יוקטן?
"מאוד אהבתי את יוקטן. ביקרתי שם למעלה מעשר פעמים. אני אוהב את יוקטן בגלל האנשים שם, בגלל החום שלהם, המבטא הנהדר, האוכל, המוזיקה...".

ססיליה ואני

בשנת 2007 הכיר טאשר את המנחה הקולומביאנית מוניקה פונסקה. הם התחתנו בשנת 2010 וב?2011 הם נפרדו. היום הוא מתחזק זוגיות עם השחקנית והמנחה הארגנטינאית ססיליה גז'אנו, שעד לא מזמן היא הייתה אשתו של סבסטיאן רולי (כוכב "רובי") והביאה איתו בן, בנוסף לבת שלה מנישואין קודמים.

מה אתה אוהב אצל ססיליה גז'אנו, חברה שלך?
"אני אוהב אצלה את הכל. ססיליה היא אישה מדהימה בכל המובנים. היא לא מפסיקה לעבוד, היא יצירתית, היא תמיד עם הילדים שלה, מטפלת בהם, משקיעה בהם, אני ממש מעריץ אותה כאישה".

הבנו שהקליק ביניכם היה מיידי...
"כן, זה היה מיידי, אהבתי את החיוך המיוחד שלה, אני אוהב אותה כאישה, כבן אדם וכאימא. היא אישה מצוינת".

אתה נראה מאוהב...
"בכל המובנים. כל הפעילויות בהן היא מעורבת מראות איזה בן אדם טוב היא, חוץ מהמראה והיופי שיש לה".

איך אתה מסתדר עם בנה, סנטיאגיטו?
"מצוין, הוא מאוד אוהב אותי. הוא אומר לי: 'איך אתה מרגיש טאשר? מה שלומך טאשר?' קטעים איתו".

איך היחסים בין ססיליה לסבסטיאן רולי, אבי בנה?
"הם נפרדו בצורה יפה כדי שיוכלו להיות בקשר בשביל הילד, הם מדברים רק על עניינים הקשורים בילד. סבסטיאן הוא אב למופת שתמיד מגיע לפגישות שלו עם הילד".

כבר קיימת איפשהו שם טבעת אירוסים?
"לא. את הולכת מהר מדי, נכנסת לי ממש לאינטימיות. עד פה אני עונה לך".

יותר מדי דיבורים היו עליכם בשנה האחרונה, נכון?
"נכון. כשהיינו ידידים אמרו שאנחנו כבר חברים, אנחנו כבר יותר משנה ביחד ועכשיו ימציאו שהיא בהיריון. התקשורת אוהבת לשגע את השחקנים, הם כבר שואלים אותנו: 'מתי אתם מתחתנים?', 'מתי יגיעו הילדים?'. הם ממש נכנסים לנו לוורידים. מה שטוב זה שיש הרבה שחקנים כמוני, שלא מספקים להם אינפורמציה ולא משתפים פעולה".

אבל לא אמרת בתוכנית טלוויזיה בה התארחת שאתה מתכוון להתחתן עם ססי?
"זה היה חוסר הבנה לגבי התוכניות להתחתן עם ססי. אני לא מתחתן. מה שאמרתי בראיון היה שאם זה יקרה באיזשהו שלב, הייתי רוצה שזה יהיה בצורה אינטימית כי זה מה ששנינו היינו רוצים. בינתיים טוב לנו ככה וחתונה זה בכלל לא בתוכניות שלנו, לא דיברנו על זה בכלל".

לפני כשלושה חודשים בילו השניים באקפולקו והוא העניק לה מתנה טבעת יהלומים וביקש ממנה שתהיה אשתו. ובשביל שהקהל יראה את זה מארק הביא לה שוב את הטבעת הזאת בתוכנית שלה בשידור חי, מול המצלמות, אך ססי הבהירה שזאת טבעת שמסמלת את הזוגיות החזקה שלהם, זה הכל. "זאת ההוכחה שחיינו השתנו ביחד", אמרה.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully