זינגרה

ראיון עם מרסלה מר

ויוה

מרסלה מר, דוריס מ"הקמע", מודה שיש לה נפש של צועניה. היא אוהבת להחליף מקומות ודמויות בקצב מסחרר. את בנה בן ה?12 השאירה בקולומביה כשנסעה לצילומים במיאמי. זה השתלם לה ולא רק בגלל שרפאל נובואה מנשק מצוין

עינת אוזן
צילומים: MEZCAL ENTERTAINMENT

למרות המראה המאוד זוהר, מרסלה גרדאסבל מרטינס (34) או בשמה המקצועי, מרסלה מר, היא ילדת פרחים שאוהבת להסתובב יחפה ובלי איפור. השחקנית ילידת קולומביה המגלמת בימים אלה את דוריס ב"הקמע" אמנם נולדה למשפחת מוסיקאים, אבל כבר בגיל שמונה ידעה שהיא רוצה משהו אחר והלכה ללמוד בבית הספר של התיאטרון הלאומי. מלבד הצגות וסרטים כמו "אהבה בימי כולרה" לצד חוויר ברדם, היא השתתפה בהרבה טלנובלות לא מוכרות בארץ. מר הייתה נשואה לשחקן גרגוריו פרניה, מי שגילם את פדריקו המקסים ב"אמא יקרה", ואת טיטי סוחר הסמים ב"אין שטוחות בגן עדן". הנישואים החזיקו מעמד חמש שנים ולשניים ילד בן 12 בשם אמיליאנו. כבר שנתיים שהיא יוצאת עם איש עסקים קולומביאני וכרגע לא חושבת עוד על ילדים נוספים או חתונה.

ב"הקמע", את מגלמת את דוריס דה נגרתה.
"דוריס היא אישה קלת דעת, אימפולסיבית וסובלת מאהבה. היא אוהבת ושונאת בו זמנית. היא הרשעית שסובלת. מאוד מושך אותי לגלם דמויות מורכבות בגלל שהן כל הזמן משתנות. תמיד יהיה קונפליקט בבן אדם שיש בו יותר משני כוחות שפועלים בו זמנית. מדובר באישה בעלת דמות כפולה ששולפת ציפורניים לפי הקצב שהסיפור מתקדם, ובבסיס של הכוח שלה ניצבת המיניות שלה".

את משחקת שוב לצד רפאל נובואה...
"יש לנו את אותו סוכן ועבדנו יחד גם בטלנובלה "Pura Sangre". אני מאוד אוהבת אותו. הוא ג'נטלמן מדהים, הוא חתיך, הנשים מאוד אוהבות אותו ויש לו כישרון ענק. בכלל, יש בטלנובלה הזאת ארבעה שחקנים קולומביאנים. זה מאוד הרגיע אותי שאני לא היחידה".

איך הגיעה אליך ההצעה להשתתף בפרויקט הזה?
"האמת היא שיש לי מלאך בשם מרסלה מרולנדה. שאלו אותה לגביי והיא אמרה להם שבדיוק אני מסיימת פרויקט ואהיה פנויה אז הם התקשרו אלי. נפגשנו, דיברנו וחתמנו".

את מעדיפה לגלם דמות רעה או טובה?
"לכל הדמויות יש את הסיבות שלהן להתנהג איך שהן מתנהגות. שיעורי הבית שלי זה למצוא את הסיבות ולפעול בהתאם להן בצורה יצירתית. בכללי, אני מאוד נהנית לשחק דמויות שונות, פתאום לראות אותי מתוקה או תמימה ופתאום להפתיע עם דמויות חזקות ושולטות".

הדמויות שאת מגלמת משפיעות עליך?
"כן ותמיד, כי אני מחפשת את הנשמה של כל דמות והיא נכנסת לי מאוד עמוק ללב".

היית צריכה לטוס למיאמי כדי לצלם את הטלנובלה. איך היה לעבוד שם?
"מאוד נהניתי לעבוד במיאמי כי זה שונה לגמרי מדרכי ההפקה של קולומביה. למדתי דברים חדשים והכרתי דרכים שונות של עבודה. לדוגמה, למדתי להשתמש בלחשן".

היית צריכה לעזוב את בנך בקולומביה. היה קשה?
"ברור שהיה קשה לעזוב אותו, יכולתי לקחת אותו איתי, אבל אז הוא היה מפסיד את בית הספר. לא היה שווה להביא אותו בשביל חצי שנה ואז שוב לחזור".

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

לכתבה המלאה

אז לא ראית אותו בכלל במשך חצי שנה?
"נראה לך? ברור שכן! הוא היה בא אלי הרבה בחופשות שלו, בגלל זה היה לי יותר קל".

קיצרת את שם המשפחה שלך ל"מר". איך את מרגישה עם השם החדש שלך? כבר התרגלת?
"אני מרגישה מצוין, זה כמו להמציא את עצמי מחדש, זאת זהות חדשה. זה נראה לי משעשע. השם החדש הביא לי הרבה פרויקטים, ככה שהחלפת השם מאוד הצליחה".

את נראית נהדר, איך את מצליחה לשמור על גוף כזה חטוב?
"בזכות הרבה מסירות והשקעה. אני מאוד אוהבת להתעמל, אני עושה פילאטיס, יוגה, מתאגרפת, מחליקה על מחלקיים, רוכבת על אופניים, משחקת כדורסל וכל ספורט בחוץ שאני יכולה לעשות עם בני. חוץ מזה אני צמחונית כבר כמה שנים".

את משקיעה הרבה עבודה ביופי שלך?
"לשמור על המראה זה משהו שאני נהנית ממנו, אני לא מרגישה שאני צריכה להקריב את עצמי, זה חלק מסגנון החיים שלי. היופי הוא יסוד מהותי בשבילי".

מה הכי טוב ומה הכי קשה בלהיות שחקנית?
"הכי טוב זה שאפשר לראות כל מיני פרספקטיבות. כל דמות חדשה היא אתגר לגלות. חוץ מזה כל הטיולים, הטיסות שצריך לעשות זה חלק מהכיף. אני מכירה את העולם דרך העבודה שלי כשחקנית. הכי קשה זה ללמוד לנהל את אי הוודאות שיש במקצוע הזה. אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה בהמשך, צריך לחיות את ההווה ולא למהר".

חשבת גם לשיר?
"אבא שלי הוא מוזיקאי וגדלתי בעולם של רוקיסטים, הייתי יכולה אולי לשיר איזה שיר בתור דמות שאני מגלמת, אבל זה עדיין לא בתוכניות שלי".

קיימים חברים בעולם הבידור בו הכל כל כך תחרותי?
"כן, הם קיימים, אבל הם מעטים. זה עולם שמנוהל עם הרבה אגו והרבה קנאה".

מכל השחקנים ששיחקו לצידך עד עכשיו, מי הוא השחקן שמנשק הכי טוב?
"רפאל נובואה. רפאל נובואה מנשק יותר מדי טוב".

אם היו מעניקים לך משאלה, מה היית מבקשת?
"חיים ארוכים לצד האנשים שאני אוהבת".

איזה שחקן היית רוצה לפגוש ברחוב ולבקש ממנו חתימה?
"לא הייתי מבקשת חתימה משום שחקן, אני מתביישת. אולי הייתי חורגת ממנהגי אם זה היה מיק ג'אגר מהרולינג סטונס".

איזה עוד חלום יש לך להגשים?
"אני מאוד רוצה שוב להתמקד בתיאטרון, אני מאוד אוהבת את זה".

היית מקריבה את היופי שלך עבור דמות מסוימת?
"אני תמיד מוכנה לעשות שינויים פיזיים אם מדובר בסיפור שאני אוהבת ובדמות שתהיה מעניינת ותתן לי משהו לספר כשחקנית".

איך את מגדירה את היופי שלך?
"טבעי. בגלל זה אני פרזנטורית של חברת קוסמטיקה שמפרסמת מוצרים טבעיים. הרבה זמן רציתי לעשות משהו כזה שמדבר על היופי הטבעי שיש לנו, לכל הנשים. האמת היא שיש לי גנים טובים כי אימא שלי מאוד יפה וזה תמיד עוזר. כל אישה צריכה להרגיש סקסית ויפה, תמיד".

איך את מגדירה את הסגנון שלך?
"הייתי אומרת שאני היפית, כי אני אוהבת חצאיות ארוכות, נעליים שטוחות, קוקו בשיער. אני מאוד אוהבת להרגיש בנוח ואני משקיעה בעצמי כשיש לי דברים חשובים עבורם אני חייבת להיראות טוב. בחיי היומיום שלי אני מאוד רגועה. כשאני רוצה לכבוש מישהו אני לובשת שמלה קצרה ועקבים ותמיד הולך לי עם זה".

במה את מוצאת את היופי?
"אני מוצאת את היופי בכל דבר, כי אני חושבת שזה החיפוש שמוביל לאושר ולשלווה".

איך את מגיעה לשלווה?
"אני מתחילה את היום בהתעמלות, זה נותן לי הרגשה ברורה מה אני הולכת לעשות ביום ומונע ממני לחשוב על שטויות. גם המדיטציה עוזרת, אבל הכי טוב זה להיות עם המשפחה".

איך היחסים שלך עם גרגוריו פרניה, אבא של אמיליאנו?
"אלה יחסים שעברו כל מיני תקופות, רעות וטובות. כיום אנחנו מכבדים את המקום של כל אחד. גרגוריו הוא אביו של אמיליאנו והוא עושה את מה שהוא חושב לנכון ואני מכבדת את זה".

קצת יותר משנתיים את יוצאת עם אלפרדו ויג'בסאס. את מאוהבת?
"אני מרגישה מבורכת בהיבט הזה, וזה מאוד חשוב כי זה נותן לי יציבות כדי להמשיך הלאה. אלה יחסים כנים, רציניים והוא עושה אותי מאוד מאושרת. הוא אבא, אני אימא ואנחנו מבינים היטב אחד את השני".

היית מתחתנת שוב?
"אני לא יודעת, כל דבר בזמן שלו. נראה מה יהיה".

מה את הכי אוהבת בו?
"אני מאוד מעריצה אותו. לדעתי הוא איש העסקים הכי חשוב שיש לקולומביה ברמה תרבותית".

ומה לגבי להיות שוב אימא?
"כשזה יגיע אז זה יגיע. אם כבר היה לי ילד מדהים כמו אמיליאנו, יכול להיות לי עוד אחד כזה בדיוק שהוא יפה וחכם, לא?".

מה היא אהבה בשבילך?
"אהבה היא הכוח הכי גדול, היא הבסיס ממנו אפשר להתקדם ולשגשג. היא זאת שנותנת תשוקה במה שכל אחד עושה".

איך שומרים את היחסים עם בני זוג?
"יחסים הם של שניים. אני חושבת ששנינו צריכים לדחוף לאותו מקום, שיהיה לנו את אותם אינטרסים כדי לבנות משהו משותף מידי יום".

את מגדירה את עצמך כאישה אמיצה?
"אני משתדלת להיות אמיצה. ברגע שאני צריכה לשחק את הדמות, אני אוהבת לקחת סיכונים".

את רומנטית?
"כן, אני מאוד אוהבת פרחים, סרנדות, מוזיקה שקטה רומנטית".

מה חסר לטלוויזיה בקולומביה?
"הייתי רוצה שיהיו יותר ערוצים, יותר תוכניות לילדים ויותר אופציות לצופים".

מה אנחנו לא יודעים על מרסלה מר?
"שאני אוהבת לבשל, וכשאני לא בעבודה הכי בא לי להישאר בבית, להיות עם בני, עם המשפחה וחברים. אני צוענייה. אני אוהבת לשנות מגורים ואני מאוד משתעממת להיות באותו מקום. אני מאוד מתלהבת מלהתחיל משהו מחדש ולהגיע למקום שאני לא מכירה".

מה הכי קשה בלהיות שחקנית?
"שלפעמים צריך לקבל כל עבודה שמציעים לך, בגלל שהעבודה זאת מאוד תחרותית".

כמה זמן את משקיעה במדיטציה?
"מאז שהייתי ילדה אני עושה מדיטציה. היא עוזרת לי ברגעים של חרדה וכדי לפתוח את המודעות".

מה מוציא אותך מדעתך?
"חוסר צדק".

את פעילה באיזה ארגון?
"אני תמיד בעד זכויות של נשים וילדים. אני מאוד פעילה בכל מיני ארגונים למען זכויות הנשים ועוד כל מיני ארגונים שעוזרים לילדים. כל עוד יש לי אפשרות לעזור אני עושה את זה בשמחה".

את מי את מעריצה?
"את שקירה. לא רק כי היא זמרת שמקימה את הקהל בריקוד ועושה כיף, אלה גם היא מאוד כשרונית ועוזרת להרבה מאוד ארגונים ותורמת הרבה".

יש משהו שאת רוצה להוסיף לקוראים?
"עד גיל 25 הייתי מאוד ביישנית, אחרי זה נפתחתי מאוד לאנשים. עבדתי הרבה על עצמי כדי להיות יותר פתוחה, יותר משוחררת, כדי שיהיו לי יותר חברים. רציתי יותר לצחוק, לחיות את החיים, להתקרב לאנשים. אני מאוד אוהבת להיות מחוברת Twitter, אתם יכולים לעקוב אחרי ב?@marcelamar07".

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully