לה לולה

ראיון עם לולה פונסה

ויוה

את המפגש שלה עם ארון דיאז על סט "הקמע" מתארת לולה פונסה כאהבה ממבט ראשון, ומודה שמיד ידעה שהאקס של קייט דל קסטיליו, הוא גבר חלומותיה. עם דיסק חדש ותינוקת בדרך היא מאושרת עד הגג. תהום של תשוקה

עינת אוזן
צילומים: ZUMA PRESS

באיטליה וספרד, מכירים אותה כבר שנים כזמרת אבל אל התודעה שלנו פאולה פביאנה "לולה" פונסה הגיעה בעיקר בשל תפקידה בטלנובלה "הקמע". הדוגמנית, שחקנית וזמרת בת ה?35 מודה שהאהבה הראשונה שלה היא מוסיקה ורק אחר כך כל השאר. בכל זאת היא עושה את זה כבר מגיל שלוש ומגיעה ממשפחה בה גם הוריה וגם סבא וסבתא שלה, מוסיקאים.

כשהייתה בת שמונה חברה לאחיה (שהוא מוסיקאי, מפיק ומורה למוזיקה) והם הוציאו דיסק דואטים משותף. כשסיימה את לימודיה בחטיבה החלה לשחק בטלוויזיה הארגנטינאית ותוך כדי הוציאה עוד כמה אלבומים שזכו להצלחה. ב?2004 היא עברה לגור ברומא שבאיטליה, שם הוציאה את הדיסק הראשון שלה באנגלית שמאוד הצליח בכל אירופה והיא עדיין מצליחה במיוחד בספרד ואיטליה.

ב?2010 היא השתתפה בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" ובמקביל הייתה פרזנטורית של ליין אופנה מוכר. אנחנו כאמור רואים אותה מדי ערב בטלנובלה "הקמע" בדמות של לוקרסיה המרושעת שיחד עם אחיה אנטוניו, בגילומו של ארון דיאז, מנסה להפריד בין זוג האוהבים הראשי הלוא הם בלנקה סוטו ורפאל נובואה. במציאות ניצתה בינה לבין דיאז בן ה?30, הגרוש הטרי של מלכת הדרום קייט דל קסטיליו, אהבה ממבט ראשון והשניים מצפים לילד בפברואר.

איך ההרגשה להצליח בארצות הברית עם "הקמע"?
"בחיים לא חשבתי שאני אצליח בארצות הברית! חלמתי על זה ולמזלי זה הגיע לבד, כמעט מבלי לחפש את זה. חיי הם כמו רכבת הרים, אני רק מתאקלמת באיזה מקום וכבר צריכה לעזוב למקום אחר".

ספרי על הסדרה.
"אני מעדיפה שתעקבו אחרי כל פרק. חבל שאני אספר, זה מאבד מהטעם. הדבר היחיד שאני יכולה לספר זה שהכרתי והתאהבתי ב'אחי' בסדרה, ארון דיאז. אנחנו מגלמים אח ואחות ובמציאות, מה שהלך בינינו מאחורי המצלמות, היה רק נשיקות ומזמוזים".

הכרתם אחד את השני לפני הטלנובלה?
"קודם כל, כשידעתי שארון ישחק לצדי בסדרה התלהבתי, כי ידעתי שהוא גבר נאה. הפעם הראשונה בה ראיתי אותו הייתה בישיבה שהייתה לנו, לכל השחקנים, לפני תחילת הצילומים. כשראיתי אותו שם ידעתי שהוא נועד בשבילי ואמרתי: "זה הוא, זה הוא!". ואז, כשהתחילו הצילומים, המשיכה בינינו הייתה מיידית. התאהבנו ממבט ראשון והמשיכה הייתה מיידית ומאוד חזקה. הוא הגבר שתמיד חלמתי עליו, הגבר האידיאלי. כשראיתי אותו ידעתי שזה הוא. ידעתי שהוא יתנהג אלי בצורה מיוחדת וידעתי שנהייה אחד של השני ברגע שנפגשנו".

המשיכה הייתה חזקה עד כדי כך שאת בהיריון ממנו...
"נכון, איזה אושר! התינוק אמור להיוולד בסוף פברואר, תחילת מרץ. האמת שתמיד חלמתי על בן אבל זאת תהיה תינוקת. זה משהו שתמיד חלמתי עליו, להביא ילד מאהבה טהורה ונקייה ומגבר כמו ארון. כל ילד שמגיע לעולם הזה זה כתוצאה מאהבת אמת, האהבה שלנו היא כל כך גדולה שהדבר היחיד שהיא הייתה יכולה לייצר זה חיים חדשים, ברכה כמו זאת".

אתם מתכננים להתחתן?
"אין לנו תוכניות להתחתן בינתיים, אבל אנחנו לא פוסלים את זה. אם יום אחד זה יצטרך לקרות, זה יקרה".

באיזה ארץ תרצי ללדת? אני שואלת מכיוון שאת ארגנטינאית והוא מקסיקני...
"שנינו צוענים. אנחנו נודדים ממקום למקום ולכן הילד יוולד במקום בו נהיה באותו רגע".

את עובדת עכשיו על דיסק חדש, איך זה מסתדר לך עם ההיריון?
"אני במצב מעולה, זה קסם מה שקורה לי עכשיו. אני יכולה להמשיך לעבוד כרגיל בלי שום בעיה. אני מלחינה כל מיני שירים לדיסק החדש וביניהם שיר לילד שייוולד. איזה כיף, יהיה לי ילד ודיסק בו זמנית! אני גם עושה דיאטה טובה להיריון וגם עושה יוגה".

את עוברת תקופה טובה בקריירה ובאהבה...
"ממש ככה. המוזיקה והאהבה באו אלי יחד בתקופה נהדרת. אני מאושרת. התשוקה של ארון השתלטה עלי".

מה היא התכונה הכי בולטת באופי שלך?
"לאתגר את הגבולות שלי".

מה הוא הדפקט העיקרי שלך?
"שאני מאמינה לכל דבר".

איזה תכונות צריך להיות לידידים שלך?
"אמינות, הבנה ואהבה ללא תנאים".

אם לא היית את, מה היית רוצה להיות?
"לא הייתי יכולה להיות משהו אחר. רק לולה, תמיד לולה".

איזה תכונות צריכות להיות לגבר שלך?
"שהוא יגרום לי לצחוק ושתהיה לו הרבה אישיות".

מה הצבע האהוב עליך?
"זה תלוי במצב הרוח שלי".

עיר אהובה עליך?
"מילאנו באיטליה".

איפה היית רוצה לחיות?
"קרוב לחוף".

איפה למדת לרקוד כל כך טוב?
"אימא שלי שלחה אותי לחוג ריקוד וגם הייתי עושה הרבה התעמלות".

מה את הכי אוהבת לקנות?
"טי-שירטס. אני מאוד רוקיסטית בסגנון שלי ועם כל הנסיעות שלי חולצות תמיד נעלמות לי, אני פשוט מאבדת אותן. חוץ מזה אני מאוד אוהבת מעילי עור, שמלות ומיני. ג'ינס פחות".

את גם מאוד אוהבת נעליים, לא?
"זה הפריט האהוב עלי. זה מה שעושה אותנו יותר נשיות".

מה הוא המקום שאת הכי אוהבת לעשות קניות?
"לונדון. להיכנס ל-TOP SHOP ולמצוא הרבה בגדים מדהימים זה נראה לי מגניב. חוץ מזה גם ברומא יש הרבה מה לקנות".

בלי איזה פריט איפור את לא מסוגלת לצאת אפילו לפינה של הרחוב?
"אני מאלה שלא יוצאת לרחוב בלי גלוס על השפתיים ובושם של שאנל מספר 5".

בושם כל כך קלאסי!

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully