מגזין ויוה פלוס - אוגוסט 2012

דבר העורכת

  • מגזין ויוה פלוס
ויוה

דבר העורכת, שרי שיין

יקיריי,

גיליון ויוה החדש יוצא ממש עוד מספר ימים, ובמיוחד עבורכם הצצה מוקדמת אל תוכנו. יש למה לחכות. ראש השנה ממש מעבר לפינה ולקראת גיליון ספטמבר החלטנו לברר איזו טלנובלה עשתה לכם את השנה, מי השחקנים והשחקניות שריתקו אתכם למסך ואפילו איזה שיר נושא הכנסתם לנגן שלכם. בעמוד 83 יש משאל נושא פרסים, אל תפספסו.

הם גדלו יחד איתנו, אנחנו גדלנו יחד איתם ועכשיו הגיע הזמן להיפרד. כל אחד מחברי להקת טין איינג'לס התברג בפרויקט חדש. ללי עושה תיאטרון, קולנוע וטלוויזיה, פיטר משחק לצד מירתה לגרנד בהבוסית, ניקו ורוצ'י משחקים באהבה מתוקה לצד קרינה זמפיני, וגסטון נסע ללמוד בארה"ב. בעיצומן של ההופעות האחרונות בארגנטינה אדי נפרד מהמלאכים, ומביא לנו ראיון מלא געגוע ודמעות.

שלוש שנים אחרי שכריסטיאן צ'אבס התגרש מבן זוגו, הוא חובק אהבה חדשה. היה מאוד קשה להוציא ממנו פרטים מדויקים, אבל מדובר בסוכן נדל"ן בשם בן קרוגר. אחרי כל כך הרבה שנים בז'אנר, החיים של גבי ספניק הפכו לאחרונה לטלנובלה. המריבה עם אחותה התאומה דניאלה הפכה לפולמוס תקשורתי, האבא של בנה היחיד לא עשה לה חיים קלים ועוד לא התחלנו לדבר על העוזרת שהרעילה אותה. עינת מביאה לנו ראיון עם הקיסרית הלבנה, כוכבת משולש גורלי, והיא מדברת שם כמעט על הכל.

אני מודה, לא תמיד אהבתי את פאולה קרום. היא בעיקר גילמה דמויות בכייניות וחולות נפש והיה לי קשה. אבל במונטה כריסטו משהו השתנה בי והנבחר עשתה את הסוויטש האחרון. אין ספק שמדובר בשחקנית מעולה למרות שהיא הפסידה את המרטין פיירו ללטיסיה ברדיסה, שבאופן פרדוקסלי תפסה את נישת חולת הנפש. בראיון מדברת קרום על הצילומים הקשים של סצנת האונס המתוקשרת שהשאירה אותה חבולה, על הקשר שלה עם פבלו אצ'ארי ועל ההחלטה שלה לפרוש מהז'אנר.

אין מה לעשות, כשצופים בסרחיו גוירי כוכב חיים כפולים, רואים קודם כל שפם ורק אחר כך את כל השאר. וזה שכוכבת הסדרה, אנאהי, התלוננה על חווית ההתנשקות עם שעיר הפנים, לא עזר הרבה. בשיחה ארוכה שמביאה אלינו עינת, מדבר גוירי על ההתחלה הקשה (אבא שלו רצה שיהיה לוחם שוורים), על הדמויות שגילם (הקהל נהנה מרוע) ועל האשה שאיתו (20 שנה של אושר).

כשאלחנדרו צ'אבן מזהות אבודה ואווה לונה מסתכל במראה, הוא עדיין מתקשה להאמין שהוא רואה קוביות בבטן. השחקן, ששקל פעם 150 ק"ג, כתב ספר על תהליך ההרזיה ומנחה גם תכנית טלוויזיה בנושא. עינת מביאה לנו את כל הפרטים וכמה טיפים לגוף מושלם. אנחנו ממשיכים במסורת הפוסטרים והפעם במיוחד לבקשתכם, פוסטר של הקוריאניות 49 יום והלהקה.

הלהקה המקסיקנית מאנה נתנה את ההופעה של החיים בתל אביב. אדי היה איתם דקה לפני שעלו לשיר ברוקדים עם כוכבים והמעריצה מספר אחת שלהם, כרמל וייסמן, שהחלה איתם את חגיגות יום הולדתה, שלחה לנו רשמים מההופעה למדור פפראצי. היה חד פעמי. שתי טלנובלות חדשות עולות החודש לשידור ואחת ותיקה ואהובה חוזרת. לב משוגע הברזילאית התחילה את הדרך לא כל כך טוב כששני השחקנים הראשיים פרשו כל אחד מסיבותיו הוא, אבל ברגע שהוחלפו הטלנובלה זכתה להצלחה. מארגנטינה מגיעה יורשי הנקמה, שכתבנו עליה לא מעט, בכיכובם של רומינה גייטני ולוסיאנו קסטרו. ים של אהבה בכיכובם של מריו סימרו, נינל קונדה וסוריה ווגה שבה לויוה במקום כישוף. אדי מביא לנו את כל הפרטים.

נשיקות, שרי

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully