W - על הסדרה

  • דבליו
ויוה
ויוה

יון ג'ו הרופאה היא בתו של יוצר קומיקס ידוע, שנעלם לקראת יציאת הפרק האחרון בסדרת הקומיקס שיצר, "W". יון ג'ו מוזעקת למשרדו של אביה, ובעודה מפשפשת בין ניירותיו, יד נעלמה מושכת אותה לתוך מסך המחשב שלו. יון ג'ו מוצאת עצמה על גג בניין, כשלצידה גבר צעיר, פצוע ומגואל בדם. היא מצילה את חייו ומבחינה רק לאחר מעשה שהגבר הוא לא אחר מאשר צ'ול, גיבורה הראשי של "W".

יון ג'ו ההמומה מצליחה לחזור לעולם האמיתי, אך מאותו הרגע, בכל פעם שצ'ול בסכנה, היא מוצאת עצמה שוב בתוך הקומיקס, מצילה את חייו פעם אחר פעם. יון ג'ו אינה יודעת שאביה גילה שהקומיקס שיצר יצא מכלל שליטה, ושהוא מנסה להרוג את צ'ול בכל דרך אפשרית, בתקווה שכך ישים סוף למתרחש.

צ'ול אינו מבין מי מנסה לפגוע בו וחושד באישה הזרה שנכנסת ויוצאת מחייו בפתאומיות ובתדירות. הוא דורש מיון ג'ו תשובות והיא מספרת לו שהיא חיה בעולם האמיתי בעוד הוא דמות פיקטיבית בעולם דמיוני. צ'ול מתקשה להאמין לדבריה ומחליט לעבור לעולם האמיתי כדי לגלות את האמת ולהתעמת עם יוצרו...

"W" היא דרמת מתח עוצרת נשימה, שזכתה לשבחי המבקרים ולאהדת הקהל בקוריאה בשל חדשנותה. הסדרה, בכיכובם של יי ג'ונג סוק ("קולו של הלב", "פינוקיו") והאן היו ג'ו ("יופי של ירושה") זכתה בפרסים רבים, ביניהם לתסריט המקורי ולצמד השחקנים הראשיים.

שודר בערוץ ויוה פלוס.

16 פרקים, דרום קוריאה, 2016

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully