דרך לאהבה - על הסדרה

  • דרך לאהבה
ויוה
ויוה

רוקו עזב את ארגנטינה לפני שנים רבות והשתקע במקסיקו. ביום נישואיו, אחותו מודיעה לו שאביו עבר התקף לב וכי מוטב שיחזור. רוקו לא דיבר עם אביו מאז שגילה שהאב ניהל חיים כפולים עם לילי, חברתה הטובה של אמו, שהתאבדה לאחר שנודע דבר הבגידה.

רוקו מגיע לבואנוס איירס והזיכרונות מציפים אותו. הוא תוהה מה עלה בגורלה של מי שהייתה אהבת חייו – מלנה, אחייניתה של לילי. מלנה ורוקו חוו אהבה גדולה לפני 15 שנה, אבל נפרדו לאחר שרוקו גילה על בגידתו של אביו עם לילי. רוקו היה משוכנע שמלנה הייתה בסוד העניינים וכל ניסיונותיה לשכנע אותו שלא ידעה דבר לא נענו. לאחר עזיבתו של רוקו, מלנה התחתנה וילדה בן. היא נפרדה מבעלה לא מכבר, לאחר שזה הסתבך בחובות.

רוקו ומלנה נפגשים שוב במקרה ושניהם מרגישים שהתשוקה ביניהם עדיין קיימת. אולם רוקו נשוי לאחרת ועדיין סמוך ובטוח שמלנה ידעה על הרומן בין אביו לדודתה והסתירה זאת ממנו. מלנה מבולבלת מהמפגש המחודש, אבל מבינה עד מהרה שהיא עדיין אוהבת את רוקו. האם השניים ימצאו את דרכם חזרה לאהבה?

"דרך לאהבה" היא טלנובלה קלאסית מצליחה בכיכובם של סבסטיאן אסטבנז ("הירושה"), קרינה זמפיני ("המחרוזת"), חואן דארטס ("קוראים לזה אהבה") ומריאנו מרטינז ("אספרנסה").

115 פרקים, ארגנטינה, 2014

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully