אהובתי - על הסדרה

  • אהובתי
ויוה
ויוה

היון ווק הוא מלחין ומפיק מצליח, שאיבד את סו און אהובתו בתאונת דרכים. למרות שחלפו שלוש שנים מיום התאונה, הוא אינו מצליח להשתחרר מרגשי האשם על מותה, שכן הוא זה שנהג ברכב. כאילו כדי להעניש את עצמו, היון ווק נשבע לא לעסוק יותר במוסיקה ולא להתאהב שוב, אבל כל זה עומד להשתנות.

סה נה, אחותה הקטנה של סו און, היא מלחינה וזמרת מתחילה, שעוברת לסיאול כדי להגשים את חלומותיה. לפרנסתה היא עובדת בעבודות מזדמנות וכך היא נקרית בדרכו של היון ווק. היא אינה יודעת שהיון ווק הוא חברה לשעבר של אחותה, אך הוא מבין די מהר מי היא ומחליט לעזור לה מבלי שתדע על החוט המקשר ביניהם.

היון ווק מקבל לידיו את ניהול חברת התקליטים שבבעלות המשפחה, לאחר שאביו נופל למשכב. זו הזדמנות מצוינת עבורו לעזור לסה נה לטפח את כשרונה ולהצליח. היון ווק משוכנע שהוא עוזר לסה נה רק כי הוא רוצה לכפר על חלקו במותה של סו און, אך עד מהרה הוא מבין שהיא זו שעוזרת לו לפתוח את הלב ולחזור לחיים. היון ווק וסה נה מתאהבים, אך האם יוכלו לממש את אהבתם כשרוחה של סו און מרחפת מעליהם?

"אהובתי" היא סדרת דרמה רומנטית בכיכובם של ריין ("פול האוס"), אחד מזמרי הפופ הגדולים של אסיה, וקריסטל, כוכבת פופ מצליחה, שאותה הכרנו בסדרה "היורשים".

שודר בערוץ ויוה פלוס.

16 פרקים, דרום קוריאה, 2014

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully