קולו של הלב - על הסדרה

  • קולו של הלב
ויוה
ויוה

אביו של סו הא הקטן נרצח אל מול עיניו. בעקבות האירוע, מגלה סו הא שביכולתו לקרוא את מחשבותיהם של אנשים. הוא מנסה לשכנע את בית המשפט שאביו נרצח, ולא מת בתאונת דרכים כפי שטוען הרוצח, אך ללא הועיל. הכול משתנה כשנערה צעירה ואמיצה בשם היאה סונג מתפרצת לבית המשפט ומצביעה על הרוצח. זה נשלח לכלא בעקבות עדותה החותכת ונשבע בלבו לנקום בה עם שחרורו. סו הא קורא את מחשבותיו ורץ אחרי היאה סונג. הוא מבטיח לה שיגן עליה תמיד, אך היא אינה מייחסת חשיבות יתרה להבטחה של ילד קטן והולכת לדרכה.

עשר שנים חולפות וסו הא הוא כעת תלמיד תיכון צעיר ונאה, שעומד לסיים את לימודיו. הוא פופולארי מאוד בקרב הבנות, אבל אף אחת לא מעניינת אותו. זה עשר שנים שהוא מאוהב בנערה אחת - היאה סונג – והוא עושה הכול כדי לפגוש בה שוב. אחרי חיפושים רבים, סו הא מוצא את היאה סונג, אך אז, רוצח אביו משתחרר מהכלא ומאיים לפגוע בה. סו הא חוזר על הבטחתו הישנה ונשבע להיאה סונג המפוחדת שישמור עליה מכל משמר. השניים מתאחדים כדי להילחם ברוצח, אבל אט אט מתאהבים למרות השנים, המוסכמות והרוצח, שמאיימים להפריד ביניהם.

"קולו של הלב" היא דרמת מתח משפטית, שבמרכזה רומן מרגש בין גבר צעיר לאישה בשלה. הסדרה כבשה את לב הצופים ואת טבלאות הרייטינג כששודרה בקוריאה בשנת 2013. בסדרה מככב יי ג'ונג סוק, אחד הכוכבים העולים בקוריאה היום, שאותו הכרנו לראשונה בדרמה "גן סודי".

שודר באתר ובערוץ ויוה פלוס.

18 פרקים, דרום קוריאה, 2013

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully