אניגמה - על הסדרה

"אניגמה" היא טלנובלה ישראלית מקורית בכיכובם של עפר שכטר ועדי הימבלבלוי. הסדרה משודרת בלעדית ללקוחות yes והיא מסמנת את חזרתה של הטלנובלה הישראלית למסך ערוץ ויוה.

  • אניגמה
ויוה
ויוה

אדם הקסטר הוא צייר קומיקס מצליח, שמאורס לאביגיל, בת עשירים יפהפייה. אדם הוא סופרסטאר מקומי; סוג של 'אמן-גאון', שמשפחתו מגוננת עליו, אך גם תלויה בו כלכלית. מאז שהתעורר מתרדמת לפני כחמש שנים ללא כל זיכרון, הוא מצייר את סיפורו של גיבור העל 'סלו-מן', שתמיד מציל את אהובתו הנצחית 'דיבורית'. 'סלו-מן' הוא הצלחה היסטרית בקרב בני נוער והגורם המרכזי להצלחתו של תאגיד הסלולר 'happytalk'. בעל התאגיד הוא עקיבא, אביה של אביגיל ואיש עסקים עשיר וממולח, שרוצה להמשיך ולחלוב את הכישרון של אדם עד כמה שניתן.

כעת, אדם קץ בעבודה על קומיקס ילדותי ומסחרי וחולם להתחיל לצייר אמנות בוגרת ועמוקה. כדי לעשות זאת, עליו למצוא מחדש את אדם האמן שלפני התרדמת. מזה זמן מה גם מקננת בו התחושה שמשהו בחייו מזויף ושרב הנסתר על הגלוי. משפחתו מנסה להניא אותו מלחפור בעבר ולהתמקד בעתיד, אבל אדם בוחר לעצור ולחקור, מבלי לדעת שהוא עומד לפתוח תיבת פנדורה, שתזעזע את עולמו ואת זה של כל הסובבים אותו.

שודר בערוץ ויוה

150 פרקים, ישראל, 2013

במהלך שידור הפרקים תוכלו להיכנס לאפליקציית "אניגמה-המשחק" באנדרואיד או באייפון, לענות על שאלות נושאות פרסים ולהתעדכן במידע אודות הסדרה, השחקנים, הדמויות וכו'... מצורפים קישורים להורדת האפליקציה, תהנו:

לינק לאפליקציה ב- appstore (אייפון) -
https://itunes.apple.com/us/app/nygmh-hmshq/id745214304?mt=8

לינק לאפליקציה ב- google play (אנדרואיד) -
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.foxxymobile.enigma

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully