אחים בדם - על הסדרה

הטלנובלה "אחים בדם" שלטה בצמרת הרייטינג כששודרה בארגנטינה ואף זכתה בפרס קלארין היוקרתי ל"דרמה היומית הטובה ביותר לשנת 2009". ב-2010 זכתה הטלנובלה בששה פרסים נוספים בטקס פרסי הטלוויזיה הארגנטינאי, המרטין פיירו.

  • אחים בדם
ויוה
ויוה

לפני 30 שנה, בעיר קטנה בפרברי בואנוס איירס, בעל קרקעות עשיר וכוחני בשם לאוראנו גומס אקוניה שינה את גורלם של שלושה אחים. אקוניה השתלט על רכושו של שכנו, רוקה סוסה, ובמעשה זה הביא למותו. שלושת בניו היתומים - לאונרדו, סגונדו ואנסו - נשלחו לגדול בשלוש משפחות שונות.

השנים חולפות ולאו הבכור מחליט לאתר את אחיו במטרה לנקום את מות אביהם. הוא קונה את המוסך מול ביתו של לאוראנו, משם הוא פועל תחת השם מוראלס, יחד עם שני אחיו.

השכנים החדשים מעוררים את סקרנותו של לאוראנו והוא מחליט לחקור אודותיהם. בינתיים, מתחילים שלושת האחים במסע הנקמה שלהם ומפתחים קשרים המסתעפים מעבר למתוכנן.

לאו פוגש באלמה שהופכת במהרה למושא אהבתו, אך הוא אינו יכול לחשוף בפניה את זהותו האמיתית. קשיים רבים יעמדו בפני אהבתם, אך תכניתו של לאו לפתות את חואנה, בתו של לאוראנו, תהווה את המכשול הגדול מכולם.

סגונדו, הבן האמצעי, גדל אצל איש שהתעלל בו ומנע ממנו ללמוד. הוא אנאלפבית, ואיסבל, בתו היפה של לאוראנו, מתנדבת ללמד אותו קרוא וכתוב. הוא כמובן מתאהב בה, אך מי שמעורר את תשוקתה הוא דווקא אנסו, אחיו הצעיר.

שודר בערוץ ויוה.

210 פרקים, ארגנטינה, 2009

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully