קרדאיי - על הסדרה

  • קרדאיי
ויוה
ויוה

מאהיר חי בחיק משפחתו השמחה והאוהבת באיסטנבול של שנות ה 70. הוא עובד כסנדלר עם אביו, נאזיף - איש טוב ומוסרי, שזוכה לכבוד והערכה מאנשי השכונה.

נאזיף מואשם ברצח שלא ביצע ועומד בפני גזר דין מוות וכך מאהיר הופך לראש המשפחה ונשבע למצוא את הרוצח האמיתי, גם אם הדבר כרוך בויתור על אושרו הפרטי. החיפוש אחר הצדק והאמת מסתבך בשל סיפור אהבה בלתי אפשרי שנרקם בין מאהיר לפרידה, השופטת שמחזיקה את גורל אביו בידיה. אך לאחר תלאות רבים, הם חושפים את אהבתם ומחליטים להתחתן.

יום חתונתם של מאהיר ופרידה הגיע. כולם שמחים בשמחתם של השניים, שיוכלו סוף סוף לממש את אהבתם לאחר כל התלאות שעברו עליהם. בני המשפחה והחברים מחכים בקוצר רוח לבואה של הכלה, אך פיצוץ עז מחריד את המקום ומרסק לרסיסים את חלומם של זוג האוהבים.

מאהיר דורש נקמה. כדי להגיע לאנשים שהרסו את חייו, הוא מחליט להתחזות לפושע אכזרי וכך לחדור לשורותיו של העולם התחתון.

פרידה נחושה גם היא לנקום את מותם של החפים מפשע, אך היא רוצה לעשות זאת רק באמצעות החוק, ובמסגרת תפקידה כשופטת בכירה. מאהיר, לעומתה, אינו מאמין יותר במערכת המשפט ומוכן ללכלך את ידיו כדי למצוא את האשמים ולבוא עמם חשבון.

אהבתם של מאהיר ופרידה תעמוד שוב במבחן קשה. האם היא תשרוד את המכשולים שהגורל הציב בפניהם?

"קרדאיי" היא סדרת מתח בעלת דירוג הרייטינג הגבוה ביותר שהיה בטורקיה, היא זכתה בפרסים רבים ונבחרה לסדרת הדרמה הטובה ביותר בטורקיה לשנת 2013.

הסדרה שודרה בערוץ ויוה

טורקיה, 315 פרקים (סופי).

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully