סנטה דיאבלה - על הסדרה

  • סנטה דיאבלה
ויוה
ויוה

חייה של סנטה מרטינז משתנים באחת כשברברה קנו העשירה שוכרת את שרותיו של וילי, בעלה של סנטה, כמורה למוסיקה עבור דניאלה בתה. מה שנראה כהזדמנות לפרנסה טובה עבור וילי הופך עד מהרה לסיוט מתמשך. ברברה מתאהבת בו ומפתחת אובססיה חולנית כלפיו, אך וילי אינו שועה לחיזוריה. כנקמה, ברברה חוברת לבתה דניאלה והשתיים מאשימות את וילי בניצול מיני. הומברטו, אחיה של ברברה ועורך דין ממולח וחסר רחמים, מסתער ככריש טורף על המקרה, כשהוא נחוש להרוס את וילי, האיש שלכאורה פגע במשפחתו.

במהלך המאבק המשפטי, בעלה של ברברה מוצא ראיה חותכת, שמוכיחה כי הפרשה היא עלילת שווא, פרי מוחה הקודח של ברברה. הומברטו מתקשה להאמין כי הוא הולך שולל על ידי משפחתו. אך מבחינתו מאוחר מדי - שמו הטוב מונח כל הכף. הוא מחליט שלא לחשוף את האמת ומציג בבית המשפט ראיות כוזבות נגד וילי. וילי נשפט לשלושים שנות מאסר, אך הומברטו אינו מסתפק בכך. מפחד שמא האמת תצא לאור, הוא מחליט לחסל את וילי, אחת ולתמיד.

סנטה הכואבת אינה יכולה לסלוח על העוול שנעשה לבעלה ומחליטה לנקום במשפחת קנו. היא רוקמת תכנית פעולה קפדנית שבמסגרתה היא הופכת לאמנדה בראון, אישה אמידה, אלגנטית ומתוחכמת שכובשת את לבו של הומברטו.
סנטה תכננה הכול בקפידה, אך דבר אחד לא נלקח בחשבון: שובו המפתיע של סנטיאגו, האח הצעיר במשפחת קנו. סנטיאגו הוא ההיפך הגמור מבני משפחתו האכזריים והאהבה בינו ובין סנטה ניצתת בענק. סנטה מבינה שהחיים העניקו לה הזדמנות שנייה לאהבה, אך גם שזו עלולה להעמיד בסכנה את תכניותיה ואף את חייה.

"סנטה דיאבלה" היא טלנובלה חושנית וסוחפת, שזכתה להצלחה גדולה בארה"ב ובעולם. בסדרה מככבים גבי אספינו ("מלאך ושטן"), אהרון דיאז ("הקמע") וקרלוס פונסה ("חיים כפולים"). דיאז ופונסה גם מבצעים יחד את שיר הנושא לסדרה.

140 פרקים, ארה"ב, 2013

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully