דונה ברברה - על הסדרה

  • דונה ברברה
ויוה
ויוה

ברברה היא נערה צעירה שגדלה לצד אביה, רב חובל של ספינת מסע ישנה, ולצד אאוסטקיה, אינדיאנית נאמנה שמטפלת בה מאז מות אימה. הגורל מזמן לברברה מפגש עם אסדרובל הצעיר, שנשכר ע"י אביה לצוות הספינה. ברברה ואסדרובל הופכים לצמד נאהבים, אך לא לזמן רב. בעיצומו של מסע, אנשי הצוות בספינה מתמרדים באביה של ברברה ורוצחים אותו ואת אסדרובל. לאחר שהם נפטרים מגופות השניים ומשתכרים, הם אונסים באכזריות את ברברה. כשהיא חבולה ופצועה, ברברה ניצלת ע"י אאוסטקיה ונלקחת על ידה לשבט אינדיאני.

במהלך השנים, לומדת ברברה כיצד להתנהל בקרב סוחרי האזור המושחתים. שנאתה לגברים עמוקה וצורבת וחלומה הוא להפוך לאישה חזקה ועשירה, שלא תהיה תלויה באף גבר. כשהיא פוגשת את לורנסו, יורש עשיר של חווה גדולה, ברברה מחליטה לפתות אותו כדי לגזול ממנו את כל רכושו. היא נישאת לו וכך הופכת לדונה ברברה, אישה כוחנית ואכזרית, שהופכת לאימת התושבים בנסיונותיה להשתלט על אדמות האזור.

ממערכת יחסיה עם לורנסו נולדת לברברה בת, מריסלה, אך היא מסרבת להכיר בה, מאחר והילדה מסמלת עבורה את ניצחון המין הגברי עליה. כשמריסלה נולדת, היא מוסרת אותה לאינדיאנים ומתנערת ממנה לחלוטין.

סנטוס הוא עו"ד מצליח ובעליה של החווה השכנה לזו של דונה ברברה. כאשר הוא מגיע לאזור אחרי שנים רבות של היעדרות, סנטוס לומד על האכזריות ותאוות הבצע בעזרתן הצליחה דונה ברברה להשתלט על כמעט חצי מאדמתו. בעזרתם של עובדים ומכרים, סנטוס פותח במסע צלב על מנת להשיב אליו את רכושו. הוא לא מדמיין שייפול קורבן לתשוקה בלתי נשלטת עבור דונה ברברה, שמפגשיו עמה מציתים את נשמתו ומובילים אותו להתנהג כפרא אדם. במאבק על שפיותו ובניסיון לחמוק מצפורניה של דונה ברברה, סנטוס מוצא נחמה דווקא אצל בתה מריסלה, דבר שיוביל את דונה ברברה עד הקצה.

הטלנובלה "דונה ברברה" חוזרת למסך ערוץ ויוה לבקשת הקהל. חדי העין יבחינו בג'נקרלוס קנלה הצעיר בתפקיד אסדרובל, אהובה של ברברה בתחילת הסדרה. כריסטיאן מייר, כוכב הסדרה, והשחקנית חנסיס רודריגס, המגלמת את דמותה של מריסלה, התאהבו במהלך הצילומים ואף הכריזו על אירוסיהם, אך נפרדו כשנה לאחר מכן.

שודר בערוץ ויוה.

190 פרקים, קולומביה / ארה"ב, 2008-2009

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully