מעבר לים - על הסדרה

"מעבר לים" מחזירה למסכי ויוה פרצופים מוכרים ואהובים, ביניהם רודריגו לומברדי ("הדרך להודו"), מרסלו אנתוני ("טרה נוסטרה") וריינלדו ג'יאנקיני ("צבע החטא").

  • מעבר לים
ויוה
ויוה

לפני 55 שנה, בטי פגשה את אאוז'ניו ונישאה לו. בטי הייתה בהריון מגבר אחר, ואאוז'ניו, שהיה מאוהב בבטי, ביקש ממנה לגדל את התינוק שיוולד כבנו לכל דבר. כל השנים, בטי הייתה משוכנעת שבנה נפטר בלידה והיא חיה את חייה בגעגועים לאותו הילד.

על ערש דווי, מספר אאוז'ניו לבטי שלא יכול היה לשאת את המחשבה שיגדל ילד של גבר אחר ולכן הוא מסר אותו לאימוץ לזוג איטלקי, שאותו צייד בסכום כסף נאה.

בינתיים, בטוסקנה שבאיטליה, טוטו מטולי, איכר אלמן, מנהל את חייו בשקט ובשלווה יחד עם אחותו, ילדיו ונכדו. הוא אינו מודע לעובדה שהנדוניה הנכבדה שניתנה למשפחתו המאמצת, היא זו שמספקת את כל צרכי המשפחה.

עם מותו של בעלה, בטי מבינה שכל השנים היתה נשואה לשקרן. היא אובדת עצות באשר לאופן שבו תספר לבני משפחתה על הצטרפותו הצפויה של יורש נוסף וחדש. אין לה קצה חוט היכן לחפש אותו, אך כל רצונה הוא למצוא אותו כדי לתת לו את המגיע לו.

בעוד בטי תוהה על הדרך שבה תנהג, היא משביעה את קלרה, המטפלת של אאוז'ניו, שהיתה נוכחת בעת הוידוי, לא לספר לאיש את מה ששמעה. קלרה נשבעת לנצור את הסוד, אך מבינה מיד שבסוד הזה טמונה לה הזדמנות חד פעמית. יחד עם המאהב שלה, פרדי, היא מוצאת את הדרך להגיע אל "הבן האובד" וכך להשתלט על הירושה הגדולה שמחכה לו.

טוטו נופל בקסמיה של קלרה ומתאהב בה נואשות, ומגלה דרכה שאמו האמיתית חיה בברזיל, שם מצפים לו חיים חדשים. הגילוי לא יהיה פשוט ויגרור אחריו גילויים נוספים שיערערו את חייהם של כל המעורבים.

שודר בערוץ ויוה.

160 פרקים, ברזיל, 2010-2011

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully