סודות של אהבה - על הסדרה

  • סודות של אהבה
ויוה
ויוה

פרנסיסקה מאוהבת מזה זמן מה בחואן אנדרס רומן, בעליו של בית החולים שבו היא עובדת כאחות. היא יודעת שקשר רומנטי ביניהם הוא חלום בלתי אפשרי, מכיוון שחואן אנדרס היהיר והעשיר מעולם לא החליף איתה מבט. הוא כלל אינו מודע לקיומה, אולם הדברים עומדים להשתנות.

במקרה פוגש חואן אנדרס אופנוען מחוספס ועני בשם ג'ייסון, שדומה לו כמו שתי טיפות מים. חואן אנדרס מחליט לשכור את שירותיו של ג'ייסון כדי שזה יתחזה לו בבית החולים ליום אחד. ג'ייסון מסכים ומתחזה לחואן אנדרס, והוא זה שמתאהב בפרנסיסקה ממבט ראשון, משוכנע שפגש את אהבת חייו.

מה שמתחיל כמשחק לכמה שעות הופך עד מהרה לסיוט מתמשך עבור חואן אנדרס, שנאלץ להיעלם הודות לסדרה של אירועים בלתי צפויים. כך הוא משאיר את ג'ייסון במקומו לזמן בלתי ידוע, וג'ייסון נזרק לפתע לחיים שאינם שייכים לו, עם אחריות שגדולה עליו בכמה מידות. פרנסיסקה, שמופתעת מהשינוי ביחסו של חואן אנדרס אליה, בטוחה שהצליחה לכבוש את ליבו של הגבר שעליו חלמה, בעוד שלמעשה זהו ג'ייסון שמחזר אחריה.

כיצד ייגמר המשחק המסוכן הזה? ומה יקרה כשהאמת תצא לאור?

שודר בערוץ ויוה פלטינה.

113 פרקים, ונצואלה, 2009

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully