עמק התשוקות - תקצירי פרקים

ויוה
  • עמק התשוקות: פרק 172 ואחרון

    פרק אחרון! מרסיה מכה את ולריה עד אבדן ההכרה ומתכננת לרצוח אותה; פרנסיסקו מתלונן במשטרה על היעדרה של ולריה ומשוכנע שמרסיה קשורה לכך; המשטרה מגלה שמרסיה העלתה את ולריה לסירה ויצאה לשוט, כדי להטביע אותה; פרנסיסקו מציל את ולריה; מרסיה מתה מהתפוצצות הסירה; ולריה ופרנסיסקו מתחתנים. סוף!!!
  • עמק התשוקות: פרק 171

    ולריה יורקת על קברו של צ'מה, בלינדה מגיעה ללוויה וננה מתחילה לרחם עליה; מאורו מגיע לביקור ונתקל בדני ובנו; צ'מה יורה למוות במיגל כשהוא פותח את ארון הקבורה; מרסיה וצ'מה מתכננים לברוח ביחד; המשטרה חושדת שהגופה שמצאו היא אחותה של מרסיה; ולריה מגלה שמרסיה לא בהיריון ותוקפת אותה; מרסיה שוברת לה אגרטל על הראש.
  • עמק התשוקות: פרק 170

    בלינדה באה לכלא להיפרד מאביה ולא רוצה עוד שום קשר איתו; בטו ודני מתחתנים ומרסדס משלימה עם כולם; גופת אישה שנרצחה לפני זמן רב נמצאת באגם, אך לא ידוע מי היא; צ'מה מוציא לפועל את תכניתו וולריה מתבשרת על מותו; בלינדה מתייסרת על מות אביה.
  • עמק התשוקות: פרק 169

    בטו ואלכס עוברים את בדיקת האיידס ומתברר שהם אינם נשאים; בלינדה מבקשת את סליחתה של ולריה ומשלימה איתה אבל מסרבת לעבור לגור אצלה; פרנסיסקו לא מוכן שבלינדה תעבור לגור אצלם; מרסדס מחליטה לחזור ליוסטון.
  • עמק התשוקות: פרק 168

    ססיליה מבקשת מולריה את עזרתה במימון הטיפול בבלינדה ומספרת לה שחוץ מסרטן, היא חולה גם באיידס; כל הגברים ששכבו עם בלינדה נבהלים מהאפשרות שהם נדבקו וניגשים להיבדק; בהתחלה בלינדה לא מאמינה שולריה רוצה לעזור לה אבל בסוף היא מבקשת ממנה לבקר אצלה.
  • עמק התשוקות: פרק 167

    בלינדה נזרקת מהמלון שבו שהתה; בטו מתחיל לעבוד בבר של המלון; בלינדה הולכת להתדפק על דלת אמה הביולוגית, והיא אכן מקבלת אותה בברכה; צ'מה פוגש בבית החולים חבר ותיק שיעזור לו לרקום תכנית בריחה; מרסיה משתפת פעולה עם צ'מה ועוזרת לו.
  • עמק התשוקות: פרק 166

    גבי יולדת בן; ולריה מחטיפה סטירה למרסדס; בלינדה מנסה שוב לפתות את פרננדו; זה מבקש את מספר הטלפון של ויווי כדי להתקשר אליה; ולריה מוסרת את הספר של חורחה להוצאה לאור כדי שיפרסמו אותו; מרסיה וצ'מה ממשיכים לנהל עסקים ביחד; צ'מה חוטף על כך שלא שילם דמי חסות בכלא.
  • עמק התשוקות: פרק 165

    היחסים בין פרננדו לוויווי מתהדקים; דון צ'מה נפגש עם מיגל בכלא; מרסיה מוסרת לצ'מה סכום קטן יותר ממה שהוא ביקש; בלינדה אובדת עצות ומבקשת ממרסיה שתרשה לה לגור בביתה; בטו מבקש מדני להיות יותר חמימה אליו; ולריה מודיעה לבלינדה שהיא ופרנסיסקו עומדים להתחתן.
  • עמק התשוקות: פרק 164

    בלינדה מספרת לאביה ששדדו ממנה את כל הכסף שהוא השאיר לה, ושהיא מרוששת; צ'מה ממשיך לבדוק דרכים לחמוק מהמאסר; לאחר שגורשה מארה"ב, לורנה פוגשת להפתעתה את מאורו והוא מבטיח לה שיישאר איתה במקסיקו; בטו משלים לבסוף עם אהבתם של ולריה ואביו; הרופא מודיע לבלינדה שיש לה גידול ממאיר בוושט.
  • עמק התשוקות: פרק 163

    לורנה מגורשת למקסיקו; מאורו רוצה לנסוע אליה למקסיקו; פרנסיסקו ולאורה עומדים להתגרש, ופרנסיסקו וולריה יערכו את החתונה שכה ציפו לה; בטו בסופו של דבר מבין ללבו של אביו, שמרגיש שהוא כבר לא מאוהב בלאורה; מרסיה עומדת לעבור הפלה ויוציאו ממנה את העובר המת; מצבה של בלינדה הולך ומחמיר.
  • עמק התשוקות: פרק 162

    לאורה מאושפזת בעקבות התקף לב ובטו מאשים את אביו ואת ולריה במצבה; מרסיה ומיגל מקניטים את סוראידה וזו מגלה שכל הזמן היה ביניהם רומן ושמיגל שיחק בה; מרסיה מגלה שעוברה מת; כספה של בלינדה נגנב ממנה בזמן שהייתה בטריפ סמים; פטריסיה עוזבת את הכפר וולריה עוברת לגור בביתה אחרי שהוחזר לידיה על פי חוק.
  • עמק התשוקות: פרק 161

    בטו כועס על אביו על שהוא עומד לעזוב את אמו לאורה; למרבה תדהמתה של מרסיה, אגוסטין הוריש את הכול לתינוק שמרסיה עומדת ללדת; פטריסיה מספרת לאב אמאדו שהיא תשוב לכפר למחרת; לאורה מודיעה לולריה שהיא תעזוב את פרנסיסקו ונותנת את ברכתה לנישואיהם.
  • עמק התשוקות: פרק 160

    אגוסטין מת וכולם מאשימים את מרסיה בהריגתו; ולריה מספרת לפרננדו שהיא שכבה עם פרנסיסקו והוא מתעמת איתו; פרננדו ופרנסיסקו מתקוטטים ולאורה מבינה שפרנסיסקו וולריה שוב ביחד; פרננדו מוכן לסלוח לולריה אבל היא מחליטה להיפרד ממנו.
  • עמק התשוקות: פרק 159

    פרנסיסקו מסכים לנישואי בטו ודני; ולריה מבהירה לבלינדה שעליה לעזוב את החווה; מרסיה מבקרת אצל צ'מה ומתכננת לעזור לו לברוח כדי לזכות בכספו; פרנסיסקו וולריה שוכבים ומרגישים אשמים; פרנסיסקו מנסה לשכנע את ולריה לא להתחתן עם פרננדו; פרננדו מבין שולריה מעכבת את תשובתה בגלל פרנסיסקו.
  • עמק התשוקות: פרק 158

    תקופה קשה עוברת על ולריה ועל מריאנה בעקבות מותו של חורחה; פרננדו מציע לולריה נישואים, והיא מבטיחה לתת לו תשובה; פרנסיסקו לא מביע תמיכה ברצונו של בטו להתחתן עם דניאלה.
  • עמק התשוקות: פרק 157

    חורחה מתאבד; פטי מסרבת בתוקף להכיר בבן שלה; מיגל ממשיך להתחנן בפני סוראידה שתסלח לו; גם מאורו ממשיך להתחנן בפני סוראידה שתיתן לו לראות את הבן שלו; בטו מציע לדני להתחתן אתו; ולריה עומדת לרשת את החווה.
  • עמק התשוקות: פרק 156

    צ'מה נעצר ובלינדה מגיעה להאשים את ולריה במעצרו; דניאלה יולדת בן והמשפחה כולה באה לבית החולים; מאורו ולורנה מתכננים להתחתן במקסיקו, כדי שלורנה תוכל לקבל אשרת שהייה קבועה בארה"ב; פרננדו קונה טבעת ומתכנן להציע נישואים לולריה; ויווי מנסה לשכנע את פרנסיסקו לא לוותר על אהבתו לולריה.
  • עמק התשוקות: פרק 155

    ויווי חוזרת לכפר וולריה מעדכנת אותה בהכל; מיגל ומרסיה ממשיכים לתכנן כיצד ומתי להשתלט על נכסיו של דון אגוסטין; ולריה מגלה להפתעה שגברת אלווירה שבה לארה"ב עם עדויות שעשויות להפיל את צ'מה, ושוב מפעמות בה תקוות לסגור איתו חשבון; דניאלה מקבלת צירים ומובהלת לבית החולים.
  • עמק התשוקות: פרק 154

    ולריה מנסה לשכנע את פטי לא למסור את ילדה לאימוץ; אחרי שיחתה עם ולריה, לאורה מחליטה לא לוותר על פרנסיסקו; אף שולריה מתוודה בפני פרננדו כי היא עדיין מאוהבת בפרנסיסקו, הוא מחליט לא לוותר ומבקש להישאר איתה; מריאנה מבקרת את חורחה בכלא; מרסיה מאיימת על האב אמאדו שהוא עלול להיות קרבנה הבא.
  • עמק התשוקות: פרק 153

    אגוסטין משכנע את מרסיה לבטל את התלונה נגד ולריה; פרנסיסקו מגיש תלונה נגד דון צ'מה; ננה משתכנעת שולריה לא הביאה למאסרו של חורחה; לורנה נאנסת בידי בריונים ששלח דון צ'מה; ולריה מנסה לשווא לשכנע את אגוסטין שמרסיה מתכננת להרוג אותו; לאורה אומרת לולריה שהיא מוכנה לוותר על פרנסיסקו למען אושרו; אגוסטין מודיע למרסיה שישנה את צוואתו והיא תירש אותו.
  • עמק התשוקות: פרק 152

    ולריה נקלעת לעימות עם מרסיה, מרסיה פוצעת את עצמה ומגישה נגד ולריה תלונה במשטרה; ולריה נעצרת ומשוחררת בערבות; פרננדו מנסה לשכנע את אגוסטין לבטל את התלונה; מיגל שולח גבר כדי להרביץ לססיליה; מאורו מחליט לנתק את הקשר עם לורנה אחרי שהיא מספרת לו ששכבה שוב עם צ'מה; בלינדה נחושה להיאבק במחלה שלה.
  • עמק התשוקות: פרק 151

    ססיליה, אמה האמיתית של בלינדה, מתחננת בפני ולריה שתעזור לה להתקרב אליה, אך ולריה מייעצת לה להתרחק; דון צ'מה מספר לבלינדה שיש לה איידס; מרסיה מוסרת לננה את המחשב הנייד של חורחה ומבקשת ממנה להיות בעלת הברית שלה; מיגל מבקש ממאורו למחוק את התמונות שלו ושל מרסיה; אגוסטין מחליט להתקרב יותר לאנדרס.
  • עמק התשוקות: פרק 150

    חורחה במאסר ומצבו רע מאוד; מריאנה חושדת שולריה היא זו שהסגירה את חורחה; מרסדס מבינה שהיא לא רצויה בחייה של בתה ושומעת בקולה לחזור ליוסטון; מיגל מנסה שוב את מזלו אצל סוראידה אך נתקל בסירוב; צ'מה מתבשר שבלינדה חולה באיידס.
  • עמק התשוקות: פרק 149

    חורחה נעצר וולריה שוכרת עו"ד שיטפל בתיקו; סוראידה מסלקת את מיגל, ודון צ'מה מודיע לו שאיבד את ביתו; מרסדס מתנצלת בפני לאורה ומבטיחה לשנות את התנהגותה; לורנה חוזרת לגור בביתו של צ'מה; פרננדו מתעמת עם פרנסיסקו ומזהיר אותו שלא יתקרב אל ולריה.
  • עמק התשוקות: פרק 148

    מרסיה נבדקת בפוליגרף ונראה שהיא דוברת אמת; מצבה של בלינדה הולך ומחמיר; מיגל וסוראידה חותמים על הסכם הממון, ולאחר ליל עינוגים, היא זורקת אותו מהבית; ולריה נפגשת עם חורחה ודורשת ממנו לעזוב מיד את המדינה; דון צ'מה רומז למרסיה שאם לא תתמסר לו, הוא יספק למשטרה ראיות מסגירות נגדה.
  • עמק התשוקות: פרק 147

    בלינדה מתאשפזת בבי"ח בגלל דלקת ריאות; אגוסטין משוכנע בחפותה של מרסיה ומבקש מולריה להתרחק ממנה; צ'מה מבקש ממאורו למסור ללורנה שהוא רוצה את הילד ושבכוונתו לעזור לה, ולורנה מחליטה לפנות אליו; מרסדס מבקשת לשוב לחווה אך פרנסיסקו מסרב; אלכס ואנדרס מוכרים את חלקם בשותפות לפרנסיסקו; בטו מתעמת עם מרסיה.
  • עמק התשוקות: פרק 146

    מרסיה נעצרת אך אגוסטין מצליח לשחרר אותה בערבות, וולריה נשבעת לעשות הכול כדי להביא למעצרה הסופי של מרסיה; צ'מה מסלק את ססיליה מביתו ומזהיר אותה שלא תתקרב אל בלינדה; פרנסיסקו מציע לסוראידה לקנות את חלקם בשותפות והיא מקבלת את הצעתו.
  • עמק התשוקות: פרק 145

    האב אמאדו מספר את סודות הווידוי של מרסיה למשטרה והם יוצאים לעצור אותה; בינתיים אגוסטין משלים עם כוונותיו להפוך לאבי הילד של מרסיה; ולריה מתקשרת לפרנסיסקו ומספרת לו על כל פשעיה של מרסיה, כולל הניסיון לרצוח את בטו; לאורה נחושה בהחלטתה לסייע לפרנסיסקו לקנות את חלקן של סוראידה וולריה בשותפות; צ'מה מודיע שהוא לא מתכוון לוותר על קניית החלק הזה.
  • עמק התשוקות: פרק 144

    ולריה ופרנסיסקו נאלצים לסעוד יחד עם בני זוגם, בשל בקשתה החריגה של לאורה; בלינדה מבולבלת בגלל הגילוי החדש על אמה האמיתית; מרסיה מבשרת לאגוסטין שהיא בהיריון ממנו; מיגל לוחץ על סוראידה לאפשר למאורו לתפקד כאב של הילד שדני עומדת ללדת; צ'מה מאיים על אמה האמיתית של בלינדה ומסלק אותה מהבית.
  • עמק התשוקות: פרק 143

    בלינדה מחפשת את לורנה בכנסייה והכומר אומר שהיא יצאה; צ'מה חוטף מכות רצח מידי בריונים מטעמה של ולריה; ולריה מבקשת רשות מאנדרס לתת מכספו לחורחה, כדי שיסתלק; לאורה עושה צעדים ראשונים; בלינדה מתבשרת מיהי אמה האמיתית.
  • עמק התשוקות: פרק 142

    פרננדו לא מסתדר עם האופי הגברי של ולריה, והם מתווכחים על כך. איסמאל חוטף מכות, ומגיע לבית החולים, כולם חושדים בצ'מה; ולריה מתכננת את הנקמה בצ'מה; בלינדה לוקחת את לורנה לעשות הפלה, אך לורנה בורחת; באותו הזמן בלינדה נתקלת במקרה בחורחה, ומנסה לשכנע אותו להיות איתה בקשר.
  • עמק התשוקות: פרק 141

    מאורו ולורנה ממשיכים להתאהב ומתכננים לעבור לגור יחד בעיר; צ'מה מבקש מבלינדה ללכת לפסיכולוג בגלל בעיות הסמים שלה; ולריה ופרננדו מגיעים לארוחה בביתם של מרסיה ואגוסטין וולריה תוקפת את מרסיה באלימות; בטו מספר לאביו על היחס של סבתו לדניאלה, ופרנסיסקו מחליט להגיב בתקיפות.
  • עמק התשוקות: פרק 140

    איסמאל מסדר לראול פגישה עם פטריסיה; בלינדה מבקשת מפרננדו שימליץ לה על רופא שמוכן לבצע הפלות בשביל חברתה לורנה; ולריה איננה יודעת אם להסכים לחיזוריו של פרננדו; צ'מה ממשיך לבקש מאנדרס שימכור לו את חלקו בשותפות; מרסדס תוקפת במילים חריפות את דני וטענת שהיא מנסה לנצל את בטו.
  • עמק התשוקות: פרק 139

    ולריה שוכבת עם פרננדו ומתחרטת על כך; בלינדה שוב לוקחת סמים אבל מבטיחה לצ'מה לא לחזור על זה; צ'מה מתכנן נקמה באיסמאל.
  • עמק התשוקות: פרק 138

    פרנסיסקו מתחיל להרגיש שאולי ולריה לא אהבה אותו כפי שחשב; דניאלה ובלינדה מתעמתות ובלינדה יוצאת כשידה על התחתונה; אגוסטין מוחה בתוקף על יחסיו של אנדרס עם אלכס ומבקש מסוראידה להתערב, אך היא לא נענית; לורנה מנסה פעם נוספת לבדוק את האפשרות לתמיכתו של צ'מה בהיריון שלה ונתקלת באטימות; מרסדס מציעה לולריה לקנות ממנה את חלקה בשותפות.
  • עמק התשוקות: פרק 137

    ולריה נפגשת עם פרננדו; היא מודה שהמפגש אתו לא היה רע כלל; צ'מה סבור שפרנסיסקו עבד עליו כשהוא ויתר על חלקו בשותפות; ננה נפגשת עם מרסיה ומבקשת ממנה להתרחק מחורחה; חורחה עובר לגור בדירה שמרסיה ומיגל העמידו לרשותו; דניאלה מבקשת מבלינדה לעזוב אותה לנפשה; לורנה באה לולריה לבקש ממנה עזרה אחרי שנכנסה להיריון מצ'מה.
  • עמק התשוקות: פרק 136

    ולריה נפגשת עם לאורה ושתיהן נהנות מהמפגש ואפילו מחליטות להפוך לחברות למורת רוחו של פרנסיסקו; בטו מעמיד את סבתו במקומה בנוגע ליחסיו עם דניאלה; גם לאורה מעמידה את אמה במקומה בקשר להמשך יחסיה עם ולריה וטוענת שתסכים לוותר על פרנסיסקו אם רק ירצה בכך.
  • עמק התשוקות: פרק 135

    לאורה מנסה לעמוד על רגליה, אך המשימה הקשה מייאשת אותה; היחסים בין מרסדס לפרנסיסקו מגיעים לכדי פיצוץ; לורנה שוקלת לאמץ זהות בדויה; היא אומרת לדון צ'מה שנכנסה להיריון, ושהוא האב; לאורה מדברת עם ולריה, ומנסה ליזום פגישה בין השתיים, אצל גבי; ולריה מנסה לשכנע את גבי לוותר על הרעיון; אחרי שקיבל את ברכתה של ולריה, אנדרס מקבל את הזמנתו של אלכס, ומסכים לעבור לגור בדירתו.
  • עמק התשוקות: פרק 134

    פרנסיסקו מגלה שמרסדס דיברה עם ולריה, וביקשה ממנה להתרחק ממנו; עקב כך הוא מבקש ממרסדס לעזוב, אך לאורה משכנעת אותו לתת לה להישאר; מיגל פוגש את חורחה, שמציג בפניו דרישות גבוהות; מרסיה מוכנה לקבל אותן; אנדרס מוכיח את אגוסטין על הקשר שלו עם מרסיה; בלינדה תופסת את צ'מה ולורנה בשעת מעשה, ורוצה לגרש את לורנה מהבית.
  • עמק התשוקות: פרק 133

    פרננדו ממשיך לחזר אחרי ולריה; חורחה מבקש מננה לא לספר לאף אחד שמרסיה תשכור לו דירה בכספו של אגוסטין; ולריה מגרשת את אמה מהבית בעקבות ריב; מרסיה מנסה לשכנע את סוראידה להתחתן עם מיגל, וצ'מה עוזר למיגל לחשוב איך לסדר את סוראידה.
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully