המלך סאן - תקצירי פרקים

ויוה
  • המלך סאן: פרק 77 ואחרון

    פרק אחרון! חלפו כמה שנים. למלך יש יורש עצר חדש. מק סון ודל הו אימצו ילד שעושה להם צרות. המלך סאן עמל להמשיך ברפורמות בארצו. מחלתו מחריפה והוא מבקש מדסו לשמור בעתיד על בנו.
  • המלך סאן: פרק 76

    ניסיון ההתנקשות נכשל וכל המורדים נתפסים. גם המלכה לשעבר מובאת למעצר. כל הנאשמים מוצאים להורג, מלבדה. בעקבות הצלחת המבצע, דסו מקבל קידום לתפקיד מפקד משמר המלך וממהר ללכת לקברה של סונג יון.
  • המלך סאן: פרק 75

    הבנייה בסו וון מסתיימת והמלך יוצא לשם. המורדים מחליטים שזה רגע האמת והגיע הזמן להתנקש במלך. סאן רוקם מזימה להפיל אותם בפח. הוא עורך טקס לזכר אביו המנוח.
  • המלך סאן: פרק 74

    סונג יון מבקשת מסאן שלא יכריח אותה לקחת תרופות, אך הוא מסרב ושולח את דסו להביא רופא מסין. למרות כל מאמציו של סאן, סונג יון הולכת לעולמה. המלכה לשעבר מבינה שהגיעה עת ההכרעה.
  • המלך סאן: פרק 73

    הנסיך היאנג נפטר ממחלת החצבת וכל דיירי הארמון שבורים. סונג יון נכנסת שוב להיריון, אך מתגלה אצלה מחלה קשה והיא מסרבת לקבל טיפול כדי לא לפגוע בעובר. המלכה לשעבר ממשיכה לרקום מזימות נגד סאן.
  • המלך סאן: פרק 72

    סאן רוצה למנות את הנסיך היאנג, בנו ובנה של סונג יון, ליורש העצר, ונתקל בהתנגדות עזה מצד פקידי החצר. סונג יון מצליחה להציל את המצב. המלכה לשעבר מנסה לגלות מה ידוע לסאן עליה.
  • המלך סאן: פרק 71

    סונג יון והוואה בין בסוף הריונן, ובסוף שתיהן יולדות באותו היום. הספרן יונג מצליח למצוא דרך להעביר אלפי אנשים מעל הנהר האן בבת אחת, ובעקבות כך מודיע המלך סאן כי הוא מעביר את מקום הקבורה של אביו.
  • המלך סאן: פרק 70

    סאן מבין שהמשלחת הסינית נשלחה כדי לחרחר מלחמה בין סין לקוריאה. בעקבות התקרית נערך גיוס גדול לצבא שמביא לקידומו של דסו. סונג יון נכנסת להיריון ומתקבלת למשפחה המלכותית.
  • המלך סאן: פרק 69

    יאג יונג מתחיל לסייע לסאן בארמון. המשלחת הסינית מגיעה לאחר מעצרם של סוחרי העבדים הסינים. ז'אנג, ראש המשלחת, מכיר את סונג יון. הוא תובע את שחרורם המידי של הפושעים הסינים וגורם לתקרית דיפלומטית חמורה.
  • המלך סאן: פרק 68

    סאן מספיק להיפרד מהונג. סונג יון משתתפת במפגש של נשות חצר ומוכיחה להייאה גיונג את ידיעותיה. סאן מגלה שיאג יונג עוזר בחינם לבני העם בתביעותיהם. יאג יונג המום כשהוא מגלה שסאן הוא אכן המלך.
  • המלך סאן: פרק 67

    המלך סאן מעניק חנינה להונג ושולח אותו לגלות. הוואה בין אמורה לקבל ביקור של סאן באגף שלה. סאן יוצא עם הסרנים כדי לבדוק חשד לסחר עבדים בבעלי חוב. הוא נתקל בסטודנט מבריק ושובב שאינו מזהה אותו.
  • המלך סאן: פרק 66

    גבירות המטבח מגלות שמישהי לא מזוהה טעמה את מזונו של המלך. נבדק חשד לניסיון הרעלה והונג מודה באשמה. סאן מסרב להאמין שהמזכיר שלו בגד בו. דסו מגלה מדודו שהונג הורה לבטל את הפעולה כשראה שהמלך בא לאירוע, והוא רץ כדי למנוע את הוצאתו להורג של המזכיר.
  • המלך סאן: פרק 65

    סאן מדיח את הונג ממשרתו כמזכיר ומשאיר אותו רק כמפקד גדוד המשמר. דסו מגלה שהונג נפגש בחשאי עם המלכה הקודמת. הונג מתחנן בפני היו אי למחול לו, אך היא מסרבת. הונג מנסה להרעיל את היו אי.
  • המלך סאן: פרק 64

    המלך משחרר את טה וו, והוא מפקפק כעת במזכיר הונג. הונג עוצר ומענה את מרבית הסוחרים המורשים. בון אהם מגיע להסדר מהיר עם הסוחרים. היו אי מרחיקה את הנסיך וואן פונג מהארמון ומזהירה את הונג. המלך סאן שומע הכול.
  • המלך סאן: פרק 63

    הייאה גיונג משפילה בפומבי את סונג יון ועומדת לבחור לסאן פילגש חדשה מטעמה. השר צ'ה עותר לסאן, בשיתוף עם הונג, למנות את וואן פונג ליורש העצר. הונג מפליל את השר טה וו ועוצר אותו. צ'ובי זוממת להיכנס לארמון בתור עוזרת אישית של סונג יון.
  • המלך סאן: פרק 62

    אחיה של סונג יון משכנע אותה ללכת עם המלך לארמון. היא מוכתרת רשמית כפילגש למורת רוחה של אמו של סאן. הונג ממשיך ללחוץ על הנסיך און און כדי שבנו יאומץ בידי אחותו המנוחה. דסו שבור לב בשל עזיבתה של סונג יון.
  • המלך סאן: פרק 61

    סונג יון בכלא. היא דואגת שדסו יציל את אחיה ודסו נתפס. סאן טעה ביחס לקתולים. דסו אומר לסאן שסונג יון סירבה להינשא לו בשל הוראת אמו, הייאה גיונג. סאן מפתיע את סונג יון ומודיע לה שבא לקחת אותה אתו.
  • המלך סאן: פרק 60

    סאן חושד שהמזכיר הונג רודף את העצורים שלא בצדק. הוא מגלה שהם קתולים. סונג יון מצילה את סונג ווק ומגלה שהוא אחיה הצעיר. הונג עוצר אותה לאחר שנודע לו שעזרה לנמלט. המלך שומע שאחד העצורים הוא איש צדקה נודע.
  • המלך סאן: פרק 59

    וון בין לא מצליחה להתאושש ממחלתה ומתה. המזכיר הונג מאשים את המלכה במותה. חקירת ניסיון ההתנקשות בחיי המלך נמשכת, והמלכה לשעבר משכנעת את המזכיר שלא מדובר בהתארגנות של אנשי פלג נורון. הגבר המסתורי שהציל את סונג יון ועוקב אחריה מתגלה כאחיה האובד.
  • המלך סאן: פרק 58

    וון בין מתוודה בפני הייאה גיונג שהיא גרמה להפלת התינוק, אך לא מגלה לה שכלל לא הייתה בהיריון. המלכה לא מוכנה לסלוח לוון בין ולמזכיר הונג, אך המלך מתקשה להעניש את המזכיר. המלך יוצא לטיול מחוץ לארמון ומישהו מנסה להתנקש בחייו.
  • המלך סאן: פרק 57

    כל הראיות מצביעות על המלכה כאשמה בהפלה של העובר של וון בין, אך המלך סאן מסרב להאמין בכך. הוא מתחיל לחשוד שהמזכיר הונג מסתיר ממנו משהו ומבקש מדסו לעקוב אחר הרופא, בלי לספר על כך למזכיר. סונג יון מצליחה להוכיח את חפותה של המלכה וזו ממהרת להתעמת עם וון בין.
  • המלך סאן: פרק 56

    כולם מתרגשים מההיריון של וון בין, אך היא והמזכיר הונג זוממים לביים הפלה ובוחרים לבסוף במשתה שייערך לכבוד יום הולדתה. בעקבות ה"הפלה" מתמוטטת הגבירה הייאה גיונג ומחליטה למצוא את האשם בהפלה. המזכיר הונג מבקש מהרופא לתת לה את מה שהיא מחפשת והוא עושה זאת.
  • המלך סאן: פרק 55

    המלך סאן מוציא לדרך את תכנית הרפורמה שלו למוסד העבדות, אך ראשי פלג נורון לא מתכוונים לוותר לו בקלות. המזכיר הונג מצליח לשכנע את המלך סאן שעליו להיעזר במלכה לשעבר כדי לקדם את הרפורמה שלו. הריונה של וון בין מתגלה כהיריון מדומה, אך היא ממשיכה לטעון שהיא הרה.
  • המלך סאן: פרק 54

    המלך סאן הוגה תכנית לשחרור המזכיר הונג מבית הכלא ומביא ללכידתם של הרוצחים האמיתיים. הגבירה וון בין מתנכלת לסונג יון וסוטרת לה. הרופא אומר שוון בין נכנסה להיריון. המלך סאן רוצה לעשות רפורמה במוסד העבדות ולבטל אותו לחלוטין. המזכיר הונג מגלה מי תקף את הספרנים.
  • המלך סאן: פרק 53

    המזכיר הונג לא מרוצה מהתקדמות החקירה בעניין תקיפת הספרנים ומחליט לזרז את החקירה באופן לא חוקי. המתח בין וון בין למלכה היו אי עולה והייאה גיונג תומכת בוון בין. סונג יון והצייר טאק דואגים ליי צ'ון, ומופתעים לראות את מעשיו ועם מי הוא מסתובב.
  • המלך סאן: פרק 52

    וון בין מוטרדת מהעובדה שסאן לא בילה איתה את הלילה הראשון אלא עם סונג יון, והיא קוראת לה כדי לגלות את האמת. המלך מרחיק את המזכיר הונג מישיבות החצר כדי להגן עליו מזעמם של בני נורון. בני נורון מתקיפים בלילה את בני הפילגשים ואת פקידי הספרייה.
  • המלך סאן: פרק 51

    סאן מציע לג'אנג להפוך לסגן ראש ממשלה ובתמורה הוא מאפשר לאנשי נורון לחזור למשרותיהם. סונג יון אמורה לצייר את דיוקן המלך. הייאה גיונג תופסת אותה במשרד שלו ומסלקת אותה. סאן מקבל פילגש חדשה, אחותו הצעירה של המזכיר הונג.
  • המלך סאן: פרק 50

    הייאה גיונג מקדמת את הזיווג בין אחותו של הונג וסאן. היו אי מציעה לסאן ישירות להפוך את סונג יון לפילגשו. סאן מטפל ביעילות במגפה ומזמן את שרי נורון. כשהם לא מגיעים, הוא מודיע לג'אנג שיחליף את כל אנשי נורון בנבחנים שיעברו ובאנשי סורון והדרום. הוא לא מאפשר לאנשי נורון להיכנס לחצר. הבחינה נערכת בהצלחה לאחר שהסטודנטים מגיעים בהמוניהם.
  • המלך סאן: פרק 49

    היו אי מציעה לסונג יון להפוך לפילגש של סאן. דסו מתוודה על אהבתו בפני סונג יון. מרבית אנשי הממשל במדינה מתפטרים בעקבות המהפכות שסאן מנסה לעשות. צ'ה מזמן לעזרתו את ראש הממשלה לשעבר שגורם לסטודנטים לא להתייצב לבחינות מטעם המדינה. הוא מתעמת ישירות עם המלך סאן. סאן מגלה שפרצה בעיר מגפה ואף אחד לא דיווח לו על כך.
  • המלך סאן: פרק 48

    סאן מקדם את הונג לדרגת מזכיר מלכותי ומפקד חיל משמר חדש. גם דסו ושני חבריו זוכים לקידום ניכר. סאן מגלה שהדרומיים שגייס ממודרים מפעילות בידי אנשי פלג נורון. הוא ממנה בני פילגשים, כולל המלומד הזקן, שינהלו את הספרייה החדשה, דבר שגורר התנגדות קשה בקרב השרים. היו אי מנסה לשכנע את הייאה גיונג שסונג יון תהפוך לפילגש של סאן, אך זאת מסרבת בכעס והיא שוקלת להפוך את אחותו של הונג לפילגשו של בנה.
  • המלך סאן: פרק 47

    צ'ה וסבו של סאן מתסיסים את האווירה כדי להקל את עונשם של הבוגדים, אך סאן לא מתרצה והונג גיום יחד עם חבר מרעיו מוצאים להורג. הנסיכה הוואה וואן מוגלית לכל חייה לבקתה מבודדת וקים גי ג'ו מוגלה לאי. המלכה לשעבר ג'ונג סון מתפרצת לחצר וטוענת שכלל לא ניסתה להתאבד, כדי לשאת חן בעיני סאן. זה אומר לה שהחליט להשאירה בחיים כי היא כבר לא יכולה להזיק לו. דסו ושני חבריו זוכים לאכזבתם בקידום קטן בלבד, אבל סאן מבטיח לו הפתעה.
  • המלך סאן: פרק 46

    המלך סאן מתמודד לבד מול הרוצח וגובר עליו. הוא מורה לעצור את כל הקושרים. הנסיכה הוואה וואן והו גיום מנסים לברוח לסין בספינה, אבל גוג יונג ואנשיו עוצרים גם אותם. סאן נחוש בדעתו למצות עמם את הדין הפעם ולהוציא אותם להורג. המשפט מתחיל והנאשמים עוברים ייסורים קשים. סאן תוהה מה לעשות במלכה לשעבר, ואז נודע לו שהיא ניסתה לשים קץ לחייה.
  • המלך סאן: פרק 45

    ג'ונג ושאר השרים מחכים למסר מן המתנקש. דסו וחברו משיגים מכתב שהמתנקש כתב והם יודעים שעומד להתבצע ניסיון התנקשות. סאן מוכתר למלך ללא תקלות ומרבית השומרים נשלחים לנוח בביתם. המתנקש מופיע במפתיע בבית ג'ונג ואומר לו שרק כעת הוא יחסל את סאן. באמצע הלילה הוא מחסל את השומרים שסביב האולם הגדול ועומד לחדור לחדרו של המלך סאן.
  • המלך סאן: פרק 44

    המלך מת לאחר שהוא מורה לסונג יון לצייר לסאן דיוקן של סדו המנוח. בעוד כל הממלכה באבל, המזכיר ג'ונג וחבר מרעיו מתסיסים את הרחוב נגד סאן ושוכרים רוצח ידוע לשמצה. הרוצח מתחזה לאחד הציירים שעובדים תחת סונג יון לקראת ההכתרה. סאן חולף ושואל אותו למעשיו.
  • המלך סאן: פרק 43

    גוג יונג חוטף בכירי ממשל על דעת עצמו, אך סאן תופס אותו ומורה לו לשחרר אותם. הוא מבהיר שבכוונתו להענישם, אך על פי ההליכים. היו אי רוצה שסונג יון תלד יורש לסאן. מתקיים טקס טיהור שמו של יורש העצר המנוח סדו. המלך נעלם לאחר שאמר שהוא יודע את מקום מותו. המזכיר ג'ונג שהורד לדרגת לבלר עדיין חולם להפוך למלך.
  • המלך סאן: פרק 42

    המלך מורה לעצור את כל המורדים. סאן מחליט במפתיע לשלוח לגלות כמה מהם ולשחרר את מרביתם עד הקמת בית דין מיוחד, משום שאינו רוצה שייוודע שהמלך לקה בשיטיון. גוג יונג עוזב בכעס בשל כך. הייאה גיונג מביאה זאת לידיעתו של המלך, והוא מזמן את המלכה ומקריא בפניה צו שמדיח אותה ממעמדה והופך אותה לאחת העם.
  • המלך סאן: פרק 41

    המלכה ואנשי נורון כמעט מצליחים לחסל את סאן, אך מפקד המשמר עורק ומגן עם אנשיו על יורש העצר. המלכה ואנשיה בורחים מהארמון ומזמנים את כוחות מפקדת העורף כדי לכבוש את הארמון, בעוד שסאן מבקש תגבורת מהצפון הרחוק, אך חלק ניכר ממשמר הארמון עורק ומותיר את סאן ואנשיו חשופים. המלכה ואנשיה חוזרים לארמון והיא מבקשת לעצור את סאן. ברגע האחרון המלך קם ממשכבו וניצב בפניהם.
  • המלך סאן: פרק 40

    המלכה דואגת שירצחו את מפקד חיל המצב וממנה במקומו אדם משלה. סאן מוצא את המכתב המפליל בהר, אבל כמעט נרצח בידי חיילי סיעת ביוק. כולם בטוחים שהוא עומד להיות מוכתר למלך, אבל מתברר שהמלך חטף שבץ ואינו בהכרה. סאן אומר באספת חצר שהמלך עמד להעביר לו את הכתר, אך המלכה נכנסת ומתפתח עימות חריף.
  • המלך סאן: פרק 39

    המלך וסאן מזמנים את שר הפנים ונודע להם מפיו שכל הפלוגות נמצאות בשליטת סיעת ביוק. המלך מורה על הרחקת הכוחות החמושים מהעיר. המלכה והוואה וואן חשות שמשהו אינו כשורה והו גיום מספר להן שהמלך שהה במהלך כל היום בחברת סאן. סאן מבין בעזרת סונג יון שהצב בציור מסמל סלע דמוי צב שתחתיו קבר אביו המנוח ראיות נגד הקושרים. המלכה מתכוונת לחסל את המלך או את סאן כדי למנוע את העברת הכתר.
  • המלך סאן: פרק 38

    המלך מכריז שאם סאן לא יתכחש למחרת לסדו, אביו המנוח, הוא יאבד את מעמדו. נאם מעביר לסונג יון את הציור שסדו ניסה להעביר למלך והיא מגלה בו מכתב מסדו. היא מצליחה להתקבל לפגישה אצל המלך שרק עתה מבין את העוול הנורא שעשה לבנו. למחרת הוא מזמן את סאן ומודיע לו שהוא חולה ושהוא מעביר לידיו את הכתר.
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully