גברים עם כבוד - תקצירי פרקים

ויוה
  • גברים עם כבוד: פרק 152 ואחרון

    פרק אחרון! כל בני המשפחה ועמיתיהם מחליטים לנוס על נפשם, כל אחד למקום אחר, אף שקורטלה נרצח. במפגש המשפחתי כעבור חמש שנים שבהן הם לא התראו, אלברטה וקרלו נישאים וסנטינו, בנם של לוקה ומריה, מספר מה אירע לכל אחת מהדמויות בחלוף השנים.
  • גברים עם כבוד: פרק 151

    לוקה מצליח לשחרר את סנטינו ומוניקה נלקחת לאשפוז בכפייה. לוקה מצליח לחלץ את התינוק אוגוסטו ממכירתו לאנשים זרים. לוקה ומריה מתחתנים. קרלו בורח למקום המסתור של כרמלה, ובכוונתו להתאבד. רנטו וחבריו מזייפים גופה, אבל קורטלה לא "קונה" את זה ומעלה את המחיר.
  • גברים עם כבוד: פרק 150

    קורטלה משכנע את רנטו לחסל את קרלו כדי שלא יסכן את יתר בני המשפחה. רוקו מנסה לארגן לעצמו ולאנחלה תעודת נישואים כדי שיוכלו לאמץ את אוגוסטו. לוקה מגלה את סנטינו עם מוניקה. קרלו מבין שרנטו מתכוון לחסל אותו ומבקש ממנו שייעשה זאת כיוון שאינו מסוגל להרוג את עצמו.
  • גברים עם כבוד: פרק 149

    לוקה ודנילו חוזרים מהמלחמה. מריה מספרת ללוקה שמוניקה חטפה את התינוק שלהם. המשטרה עוצרת את פיו. אנחלה ורוקו נדרשים להחזיר את אוגוסטו הקטן לבית היתומים. לוקה נפגש עם מוניקה ומנסה לקחת ממנה את התינוק.
  • גברים עם כבוד: פרק 148

    אלחנדרו מציע למריה את עזרתו. הם מקבלים רמז על מוניקה וכרמלה. מוניקה מתכננת לעזוב את המדינה עם סנטינו, ולפני כן היא מתקשרת למריה כדי שזו תיפרד ממנו. מריה נפגשת עם מוניקה ואלחנדרו נהרג במהלך המפגש הזה מיריה של מוניקה. מוניקה לוקחת איתה את סנטינו. מריה ולוקה נפגשים.
  • גברים עם כבוד: פרק 147

    לוקה נפרד מאווה. הבחורים חוזרים לארגנטינה, שם הם נעצרים בחשד לעריקות. אנחלה מתקשרת אל התינוק היתום אוגוסטו ומבקשת מהנזירה להשאיר אותו אצלה עד שימצא לו בית. המשפחה מצליחה לחלץ את קרלו לפני שהוא מועבר לכלא אחר. מריה חושדת שאלחנדרו מחזיק בתינוק שלה.
  • גברים עם כבוד: פרק 146

    מריה עוברת את הניתוח והיא מגלה שהחליפו את בנה. כרמלה מגלה שמוניקה מחזיקה את תינוקה של מריה. רנטו נפצע קשה במלחמה. אווה מחליטה לא לחזור עם לוקה. רוקו מתכנן להוציא את אביו מהכלא באמצעות אדם חולה, אך זה מת לפני שהרעיון מתבצע.
  • גברים עם כבוד: פרק 145

    לוקה נלקח לבית חולים. אווה מחפשת אותו בחזית. מריה יולדת את בנה סנטינו. מוניקה שוב לא שפוייה וטוענת שהיא בהריון מלוקה. היא מחליפה את סנטינו בילד אחר. מצבה של מריה מתדרדר. לוקה ורנטו מגלים את אווה ברשימת האחיות ולוקה פוגש אותה.
  • גברים עם כבוד: פרק 144

    מריה הוגה תכנית להברחת רוקו מהכלא. קרלו מכריח את מוניקה לשנות את עדותה ולהסגיר אותו כרוצח בלה. לוקה ורנטו מוצאים את דנילו ובורחים איתו. חייל מזהה את דנילו כחייל בצבא האוייב. הוא גונב את הדיסקית ושם אותה עם דיסקיות המתים, שם אווה מוצאת אותה. החייל חוזר ויורה בלוקה בטעות.
  • גברים עם כבוד: פרק 143

    לוקה הולך עם רנטו למלחמה בלי לדעת שמריה בהריון ממנו. כשעוברים שישה חודשים ולא שומעים ממנו כלום, קרלו כותב מכתבים בשמו. רוקו מתכנן לברוח מהכלא. במשפט הוא נידון למאסר עולם. קרלו וויסקונטי מנצחים בבחירות, אך לקרלו נודע שויסקונטי רוצה להרוג אותו.
  • גברים עם כבוד: פרק 142

    לוקה מאתר רופאה שעשויה לרפא את מריה. ד"ר קטנה מבשרת למריה שהיא הרה. מרינה מספרת לרוקו את האמת, הוא יוצא לחלץ את אנחלה ובלה מתאבדת מול עיניהם. הם בורחים, ונתפסים מאוחר יותר בביה"ח. פיורה חוטף את דנילו ושולח אותו להילחם בסיציליה.
  • גברים עם כבוד: פרק 141

    לוקה מבין שמריה עדיין חולה, והוא מכריח אותה לגלות זאת לקרלו. אווה פותרת את לוקה מלבטיו ומניחה לו ללכת למריה הגוססת. מריה עומדת לברוח מביתה כשהיא נתקלת בלוקה והם מתנשקים. אנחלה חטופה בידי מוניקה ובלה. רנטו מציע נישואים לאלברטה.
  • גברים עם כבוד: פרק 140

    רוקו מחליט להעניק לפאקו את שם משפחתו. דון קרלו מכריח את כרמלה לשתות את המשקה שנתנה לו. ויסקונטי מארגן תחרות ריקודים ארצית. הוא מתכנן לטמון פח לדנילו אונורטו. מריה מגלה שלוקה ואווה מתכננים להביא ילד.
  • גברים עם כבוד: פרק 139

    מרינה ובנה מתקבלים בברכה ע"י רוקו ודון קרלו. אלברטה טומנת פח לכרמלה ומגלה שהיא חולה מדומה. אווה מגניבה פתק לאחות בבית החולים, ותוך זמן קצר מקיפים את חדרו של אלחנדרו שוטרים רבים. לוקה יוצא להציל אותה. הוא מצליח לאתר אותה באמצעות מכשיר האזנה מתקדם.
  • גברים עם כבוד: פרק 138

    לוקה פוצע את אלחנדרו. זה מצליח להימלט ומגיע אל מריה שמטפלת בו בסתר. קרלו מקבל שיתוק מהרעל שכרמלה שמה בכוס המשקה שלו. מרינה מופיעה בפני רוקו עם ילד ומציגה אותו כאביו. לוקה מגיע לחפש את אלחנדרו, וזה חוטף את אווה ובורח.
  • גברים עם כבוד: פרק 137

    לוקה מצליח לפרק את הפצצה. קוארטיני מביא לאנחלה מישהו שטוען שהוא אדוארדו, רוקו חושף את התרמית ואנחלה מתפייסת איתו. מוניקה מכריחה את כרמלה לסחוט מקרלו כספים. לוקה מגלה שאלחנדרו הוא מי שהטמין לו את הפצצה.
  • גברים עם כבוד: פרק 136

    מריה מתוודה בפני אלחנדרו שהיא עדיין מאוהבת בלוקה. אלחנדרו מחליט להיפטר מלוקה. רוקו מנסה לכבוש מחדש את ליבה של אנחלה. אמליה ופיו נבחרים להשתתף בתחרות ריקודים. אלברטה יוצאת עם רנטו. אווה ומריה נפגשות ברכב הממולכד של לוקה, בעוד הוא מנסה לפרק את הפצצה.
  • גברים עם כבוד: פרק 135

    לוקה מחפש את מריה בביה"ח. רנטו משתחרר מהכלא לאחר שלוקה ואנשיו לוחצים על דון קרלו. מריה בורחת מביה"ח כדי לדבר עם לוקה ורואה אותו במסיבה עם אווה.
  • גברים עם כבוד: פרק 134

    לוקה סולח לאווה על הנשיקה שנתנה לרוקו. מריה מחליטה להתאשפז, למשפחה היא מספרת שהיא נוסעת עם אלחנדרו. כרמלה מגלה את האמת אבל מבטיחה לא לספר לאף אחד. ויסקונטי מציע לקרלו תפקיד פוליטי והוא מקבל אותו. לוקה מגלה שמריה מאושפזת.
  • גברים עם כבוד: פרק 133

    לוקה תופס את אווה ורוקו מתנשקים. דנילו מגלה שמוניקה שומרת אצלה את החנינה של לוקה ומספר לאחיו. לוקה מצליח לקחת אותה ממנה. מריה מספרת לכולם שהבריאה, אך אלחנדרו דורש ממנה להמשיך בטיפול. ויסקונטי מתכנן להתנקש בחיי לוקה. אווה מגלה ללוקה שבינה ובין רוקו לא קורה כלום.
  • גברים עם כבוד: פרק 132

    לוקה לא מבין את התנהגותה של מריה, וגם לא את אווה, שמגנה עליה. לוקה מציע לאלחנדרו לקחת את מריה לרופא. ויסקונטי מעסיק את דנילו. מריה מספרת לאנחלה על מחלתה. מריה והרופא משכנעים את אלחנדרו שחייה כבר לא בסכנה. רוקו ואווה מחליטים להתנשק כדי שלוקה יתרחק מאווה ויתקרב למריה.
  • גברים עם כבוד: פרק 131

    לוקה מאמין שמריה היא זאת שהלשינה עליו לויסקונטי. אווה טוענת שזאת היא ולוקה מסלק אותה מביתו. רוקו ואנחלה עומדים להתחתן, ואלברטה וקרלו עוצרים את החתונה. פיורה חוטף את אנחלה. רוקו מציל אותה והם מתחתנים לבדם. מריה סובלת מבלבול, היא חושבת שלוקה רק השתחרר מהכלא ונשבעת לאהוב אותו לנצח.
  • גברים עם כבוד: פרק 130

    מריה מתחילה טיפול. אווה חוזרת ללוקה. אנחלה ורוקו מחליטים להתחתן. בלה מגלה שאנחלה עומדת להתחתן ומבטיחה למנוע את זה. לוקה מחליט עם קרלו למוטט את ויסקונטי, מוניקה מזהירה את ויסקונטי והוא מצליח לצאת מהעניין. מריה מגייסת כסף כדי לעזור ללוקה, והוא חושב בטעות שהיא בגדה בו.
  • גברים עם כבוד: פרק 129

    קרלו עוצר את המטוס לאחר שכבר המריא ומחזיר את רוקו הביתה. אנחלה והוא מאושרים להיות שוב ביחד. אנחלה מהססת בתחילה, אולם מחליטה לבחור בגילוי עריות. דנילו מחליט לפתות את מוניקה. אווה מחליטה לעזוב לאחר שנודע לה על מחלתה של מריה, אולם לוקה מבקש שתסביר לו למה היא רוצה ללכת.
  • גברים עם כבוד: פרק 128

    רוקו, דנילו ואווה מביימים את ההוצאה להורג ומצילים את לוקה. מריה מספרת לאווה שהיא עומדת למות. ויסקונטי רוצה שלוקה יצטרף למפלגתו בתמורה לחנינה שהשיג לו. לוקה מגלה שאשתו של ויסקונטי היא מוניקה. רוקו נוסע לחפש אחרי אנחלה, בלי לדעת שהיא לא נסעה.
  • גברים עם כבוד: פרק 127

    לוקה עורק. פיורה מחליט להוציאו להורג כדי שישמש דוגמה לעריקים אחרים. אנחלה משנה את דעתה ולא עולה על האונייה, אך רק מריה יודעת שהיא התחרטה. קרלו ואלברטה מנסים להציל את לוקה. הם משיגים חנינה אך פיורה מקדים את שעת ההוצאה להורג. אווה מגיעה למקום בדיוק בשעת הירי.
  • גברים עם כבוד: פרק 126

    רנטו ולוקה משחררים את אווה. גרנדה מגיע זועם לבית פאטר נוסטרה ורוקו וכרמלה הורגים אותו. רוקו ודנילו מתחמקים מהגיוס למלחמה באירופה. מריה באה להיפרד מלוקה לתמיד. אלברטה משכנעת את רוקו להישאר ולחפש את אנחלה. גם אנחלה מתנדבת לנסוע. מוניקה מחליפה את התרופה של מריה.
  • גברים עם כבוד: פרק 125

    קרלו מאשר לאנחלה ורוקו להיות ביחד. אנחלה משאירה מכתב פרידה. פיו מאושפז עם בעיות בלב. כרמלה חושבת שקרלו עומד להרוג את מוניקה וחותמת לו על יפויי כוח. גרנדה ואנשיו מנסים לחטוף את אווה. לוקה ורנטו מנסים לשחרר אותה. הרופא מודיע למריה שיש לה גידול במוח ונותרו לה חודשים ספורים לחיות.
  • גברים עם כבוד: פרק 124

    נלו מגלה שאנחלה בבר של פיו. נלו שומע שדון קרלו מתכנן לפוצץ את הבר כשכולם בפנים וחושש לחייו של פליפה. אנחלה מחליטה להיכנע לרצונות אביה. רוקו גונב מכספו של גרנדה. גרנדה מגלה שחסר כסף, ואווה לוקחת את האשמה עליה. מריה שוב חשה ברע ומאבדת את ראייתה.
  • גברים עם כבוד: פרק 123

    מצבו של לוקה משתפר. מריה גרסיה מחליטה לעבור לגור עם אלחנדרו. רוקו שב מהחילוץ של לוקה ורב עם דון קרלו בעניין יחסיו עם אנחלה. מאפיונר איטלקי רב השפעה מגיע לארגנטינה, ולוקה ודון קרלו מחליטים לשתף פעולה במשימת האירוח והאבטחה. מריה גרסיה מגלה שקרלו כלא את אנחלה.
  • גברים עם כבוד: פרק 122

    אווה מגלה שלוקה מוחזק אצל אריאס, כי הוא רוצה לחטוף גם אותה. אנסו מנסה לחשמל את אנחלה. אלחנדרו ורוקו משחררים את לוקה. רוקו מגלה שחייה של אנחלה בסכנה ויוצא להציל אותה. כרמלה וקרלו מתכוננים לבלות את הלילה יחד ואלברטה מגיעה. קרלו חובט בכרמלה, היא מתעלפת והוא מחביא אותה בארון.
  • גברים עם כבוד: פרק 121

    לוקה, מריה גרסיה, אווה ואלחנדרו נקלעים במפתיע לאותו בית מלון. לוקה ואלחנדרו נפגשים בבר ומתווכחים. אלחנדרו חוזר לחדר, אבל לוקה לא. אווה מתחילה לחשוד שאלחנדרו עשה לו משהו. אנחלה חוזרת לרדיו ללא ידיעתו של קרלו ומאוימת. קרלו מציע לכרמלה ליל אהבה תמורת נכסיו והיא נענית בחיוב.
  • גברים עם כבוד: פרק 120

    רוקו נבחר לראש משפחת פאטר נוסטרה. אנחלה מקבלת איום על חייה, בלה היא החשודה, אבל כפי הנראה זוהי תכניתו של אנסו שמאוהב ברוקו. קרלו מנסה להתקרב לאלברטה. אלחנדרו ומריה גרסיה נפגשים במקרה עם לוקה ואווה באותו בית מלון.
  • גברים עם כבוד: פרק 119

    מריה ואווה מצליחות להיחלץ מידיו של בסקו בעזרתם של לוקה ואלחנדרו. דון קרלו מכין את ההלוויה של סילביו. לליל השימורים מגיע מנהיג הקהילה ואלברטה מבקשת לקבל את רוקו כמנהיג המשפחה. מריה קובעת להיפגש עם לוקה וכשהיא רואה שהוא לא מגיע לפגישה, היא מחליטה לא לבטל את נישואיה המיועדים עם אלחנדרו.
  • גברים עם כבוד: פרק 118

    אלחנדרו מגלה למריה שהוא מהמר כפייתי. רוקו ואנחלה מתאוששים מההרעלה ומחליטים לחשוף את אהבתם בפומבי. מוניקה וסילביו מחליטים לנסוע. מוניקה חוזרת לבית של קרלו לקחת את כספה, קרלו מגלה אותה, ויורה בסילביו בשוגג. אלחנדרו מהמר על מריה תמורת החוב שהיה לו.
  • גברים עם כבוד: פרק 117

    מוניקה ולוקה מהמרים על הכל, אבל אז נכנסים גנבים, אנשיו של סילביו, וגונבים הכל. ביאטריס לא מסגירה את משפחת אונרטו. לוקה ואווה מתחזים לזוג שמעוניין לאמץ את פליפה ומחזירים אותו הביתה. קרלו מגלה שכרמלה בחיים. מוניקה מוסיפה רעל לבקבוק השתייה ורוקו ואנחלה מאבדים את ההכרה.
  • גברים עם כבוד: פרק 116

    האיש שכתב את הספר טוען שהכל פרי דמיונו, ומריה משתחררת. לקרלו יש תכנית באשר למטען שמגיע מארה"ב. מוניקה ממשיכה לנהל קזינו בביתה. רוקו מבקש את עזרתה של אווה כדי לרושש את מוניקה, אווה מפסידה את כספה. לוקה מגיע כדי לנסות להשיב את הכל ומהמר על כל הכסף ועל הבית של מוניקה.
  • גברים עם כבוד: פרק 115

    מריה מבטיחה לגלות הכל בתנאי שמשחררים את אנחלה ושהיא תצהיר בפני שופט. קרלו מנהל מו"מ עם התובע על שחרור בנו תמורת התיקים של משפחות אונרטו ופאטר נוסטרה, מבלי לדעת שבתו עצורה. אלברטה מארגנת מסיבת תה לנשים עשירות, אווה מנצלת את ההזדמנות ומרמה אותן עם ברונו.
  • גברים עם כבוד: פרק 114

    משפחת אונרטו מארגנת מסיבת עיתונאים כדי להכחיש את כל מה שכתוב בספר. מדינה מסגיר את קרלו, אבל הוא מגלה זאת והורג אותו. אלברטה בוחרת בפיו כדי שימלא את מקומו של רנטו. התובע מגלה שהמשפחה משקרת אבל קרלו מתקשר ומודיע לו שהוא מחזיק בבנו. מריה ואנחלה נעצרות, המשטרה חוקרת אותן.
  • גברים עם כבוד: פרק 113

    מריה ואלחנדרו מחליטים להתחתן בעוד עשרה ימים. קרלו משבית את הנמל ודורש העלאה בשכר הפועלים ואת תפקיד הניהול בשבילו, בתמורה להפסקת השביתה. כרמלה מתגלה בפני אמליה ומבקשת לא לספר כלום למוניקה. רוקו לוקח את היומן האישי של רנטו ומאבד אותו בזמן שהוא מתווכח עם בלה. בלה מנצלת את המידע ומנסה לפרסם אותו.
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully