הנסיכה - תקצירי פרקים

ויוה
  • הנסיכה: פרק 24 ואחרון

    פרק אחרון! כל הראיות מצביעות על כך שהנסיך שין אשם בשריפת הארמון והשוטרים מחליטים להעמידו לדין. היאה ג'ונג חוגגת, אך לא לאורך זמן. הנסיך יול מגלה על דבר הרומן בינה ובין המלך ומחליט לשבור את הגורל האומלל של בני משפחת המלוכה. צ'אה גיונג נשלחת לחו"ל ושין נוסע אחריה. סוף!!!
  • הנסיכה: פרק 23

    הנסיך שין מואשם בהצתה. היאה ג'ונג שעומדת מאחורי ההצתה, מבקשת מיול שיתכונן לקראת הכתרתו למלך הבא. שין וצ'אה גיונג סוף סוף מתוודים על אהבתם זה לזו אך נתקלים במכשול בלתי צפוי שעלול להפריד ביניהם לנצח. יול מגלה את האמת על אמו.
  • הנסיכה: פרק 21

    הריאיון עובר בצורה חלקה, עד שצ'אה גיונג פולטת במקרה שהם דיברו על גירושין. המלך מסרב לסלוח לה וליורש העצר וממשיך להתקרב לנסיך יול ולטפח אותו כיורשו. היאה ג'ונג משכנעת את צ'אה גיונג לערוך טקס קבלת מחילה מהמלך מכיוון שכך יפסיקו לחפש את הבחור שאתו היא נפגשה, אך היא משיגה תוצאות הפוכות.
  • הנסיכה: פרק 22

    הארמון סוער בעקבות וידויו של הנסיך יול, והמלך מחליט להרחיק אותו מהארמון. היאה ג'ונג לא מתכוונת לוותר בקלות ושולפת קלף מפתיע משלה. היחסים בין שין לצ'אה גיונג ממשיכים להתדרדר. יול משוכנע שצ'אה גיונג רוצה לברוח אתו מהארמון, אך מצפה לו הפתעה.
  • הנסיכה: פרק 20

    דבר פגישתם של הנסיך יול וצ'אה גיונג דולף לעיתונות, אך לא מגלים את זהותו של יול וכולם עסוקים בניחושים מי המאהב של נסיכת הכתר. יול מנסה לשכנע את צ'אה גיונג להכריז בריאיון שהיא רוצה להתגרש משין. יורש העצר והיאה ג'ונג מתעמתים, והיא סוטרת לו. המלכה מנסה לשכנע את הנסיך שין לא לוותר על מעמדו כיורש העצר.
  • הנסיכה: פרק 19

    היחסים בין צ'אה גיונג ושין ממשיכים להיות מתוחים לאחר מסיבת יום ההולדת של יול. דווקא כשין מנסה לסיים את יחסיו עם היו רין, צ'אה גיונג משקיפה מרחוק ומפרשת את זה לא נכון. היאה ג'ונג ממשיכה לנסות ולשכנע את המלך להעביר את הכתר לבנה ולא לתת אותו לבנו. ישין מגלה על מערכת היחסים שהייתה בעבר בין היאה ג'ונג ובין אביו.
  • הנסיכה: פרק 18

    שין, צ'אה גיונג, היו רין וחבריהם ללימודים חוגגים את יום ההולדת של הנסיך יול. היו רין מנסה להתקרב שוב לנסיך שין, וצ'אה גיונג והנסיך יול מתקרבים אף הם. המלך נזכר באהבתו האמיתית ומודה שלדעתו יול מתאים יותר לכס המלוכה מאשר בנו.
  • הנסיכה: פרק 16

    דווקא כשנראה ששין וצ'אה גיונג עומדים לצאת לדרך חדשה בנישואיהם, מגיע אירוע שטורף את כל הקלפים. המלך ממשיך להטיל ספק ביכולתו של שין להיות יורש העצר. היאה ג'ונג ממשיכה בניסיונותיה להדיח את שין מתפקיד יורש העצר, והמלכה מתחילה להשיב לה מלחמה.
  • הנסיכה: פרק 17

    שין ממשיך להסתבך. היו רין נפגשת עם המלכה ומחליטה לא לשתף פעולה יותר עם היאה ג'ונג. הנסיך יול מזמין את כל חבריו ללימודים, את יורש העצר ואת נסיכת הכתר למסיבת יום ההולדת שלו. היו רין וצ'אה גיונג נפגשות. היאה ג'ונג מבקשת מעורך העיתון שעוזר לה, לעזוב את קוריאה כדי שלא יעלו על הקשר ביניהם.
  • הנסיכה: פרק 15

    הרוחות בארמון סוערות בגלל ששין חבט בנסיך יול. הדבר מגיע לאינטרנט ומערער עוד יותר את מעמדו של יורש העצר. היחסים בין שין לצ'אה גיונג מתחממים למרות כל הסערות שמקיפות אותם. סיבת גירושה של היאה ג'ונג מהארמון נחשפת. כל בני משפחת המלוכה נפגשים לארוחה משפחתית.
  • הנסיכה: פרק 14

    שין נבהל מהנשיקה שנתן לצ'אה גיונג וממהר להבהיר לה שזו הייתה טעות. היאה ג'ונג שולחת את תמונות הנשיקה של הנסיך שין ושל היו רין למלכה ולצ'אה גיונג ופוגעת ביחסי הזוג הצעיר. צ'אה גיונג מגלה מידע מעניין על היו רין.
  • הנסיכה: פרק 13

    היאה ג'ונג ממשיכה בתככיה ונטפלת לנסיכה וזו זוכה להצלה מכיוון בלתי צפוי. המתח בין חברי משפחת המלוכה גולש גם למתח בין אנשי החצר. המלכה האם מחליטה שצ'אה גיונג ושין צריכים לממש את נישואיהם ולהביא לעולם יורש עצר. הלילה סוער ומתפתח לכיוונים בלתי צפויים.
  • הנסיכה: פרק 11

    דווקא כשהנסיך שין וצ'אה גיונג מתקרבים, התמונות של הנסיך ושל היו רין מתפרסמות וגורמות לשערורייה גדולה. צ'אה גיונג בטוחה שהכול תמים, אך בשיחה עם היו רין היא מגלה שזה לא כך. הנסיך יול מתחיל להשתתף באופן פעיל בתכניתה של אמו. גם המלכה האם משתכנעת שיש להחזיר את הכתר לנסיך יול.
  • הנסיכה: פרק 12

    היאה ג'ונג והנסיך יול עוברים להתגורר בארמון המלוכה. המלכה והנסיכה היאה ג'ונג מתעמתות. צ'אה גיונג והנסיך שין ממשיכים להתנהג כמו חתול ועכבר. המלך מתמוטט פעם נוספת וגורם לבהלה אצל כל דיירי הארמון.
  • הנסיכה: פרק 10

    צ'אה גיונג חוזרת לארמון וננזפת על ידי המלכה. הנסיך שין קוצר הצלחה בביקורו בתאילנד. הנסיך ויליאם מאנגליה מגיע לביקור והאירוח שלו מוטל על כתפיה של צ'אה גיונג. נסיבות הטינה של המלכה כלפי היאה ג'ונג נחשפות. הנסיך שין חוזר מתאילנד ומתקבל בקבלת פנים צוננת מצ'אה גיונג.
  • הנסיכה: פרק 9

    שין נוסע לביקור ממלכתי בתאילנד בלי צ'אה גיונג שנותרת בארמון בקוריאה. היא מנסה להשיגו, אך הוא מתעלם משיחותיה. הוא פוגש בהיו רין, והשניים מבלים יחד. צ'אה גיונג מבלה עם הנסיך יול ומתוודה שהיא מאוהבת בנסיך שין. הנסיך יול מודה בפני אמו שהוא רוצה להיות מלך רק כדי לרצות אותה ושהוא התאהב בצ'אה גיונג.
  • הנסיכה: פרק 8

    שין וצ'אה גיונג חוזרים מהביקור בבית הוריה ומתחילים להתקרב זה לזו. היו רין מדברת עם הנסיך יול ומבקשת ממנו לעזור לה לסיים את נישואיהם של שין וצ'אה גיונג, וכך יעלה לכס המלוכה במקום שין. הנסיכה היאה ג'ונג מתחילה לבוא לארמון בצורה סדירה למורת רוחה של המלכה. בריאותו של המלך מתדרדרת.
  • הנסיכה: פרק 7

    הנסיך שין וצ'אה גיונג מגיעים לביקור ראשון בבית הוריה ונאלצים לישון יחד באותה המיטה. צ'אה גיונג ממשיכה להיאבק ברגשות האהבה שלה לשין. היו רין נחושה להחזיר אליה את שין. היא מתקרבת לנסיכה היאה ג'ונג שנשבעת שתעשה הכול כדי להמליך את בנה יול למלך.
  • הנסיכה: פרק 5

    צ'אה גיונג מתרגשת לקראת ביקור הוריה, אך מפספסת אותו ומאשימה בכך את הנסיך שין. היא מתקרבת יותר ויותר לנסיך יול, החבר הכי טוב שיש לה בארמון. במסיבת יום ההולדת של שין, הוא מקדיש את רוב זמנו להיו רין. הנסיכה היאה ג'ונג מתחילה בתכנית הנקמה שלה במשפחת המלוכה.
  • הנסיכה: פרק 6

    הנסיך שין ממשיך להתייחס לצ'אה גיונג בקרירות, למרות ניסיונותיה להתקרב אליו. היחסים של צ'אה גיונג עם הנסיך יול מתהדקים. היו רין מתקשה להשלים עם נישואיו של שין. היא אומרת לו שלדעתה צ'אה גיונג לא ראויה להיות רעייתו.
  • הנסיכה: פרק 4

    צ'אה גיונג מתקשה להתרגל לחיי הארמון, והנסיך שין לא תומך בה כלל. אמו של הנסיך יול חוזרת לסיאול ומבטיחה לו שהיא תחזיר לו ולעצמה את כל מה שנלקח מהם. בנות כיתתה של צ'אה גיונג מכינות לה קבלת פנים מיוחדת כשהיא חוזרת לבית הספר. צ'אה גיונג ממשיכה בלימודיה כדי להיות נסיכה ראויה.
  • הנסיכה: פרק 3

    צ'אה גיונג נכנסת לארמון ועוברת הכשרה אינטנסיבית לקראת חתונתה עם שין. החתונה מתקרבת, והנסיך יול מתקשה להסתיר את קנאתו. יום החתונה הגדול מגיע, וצ'אה גיונג מצליחה לבצע את כל המטלות כמעט ללא בעיה. היא מבקשת משין שיעזור לה להתאקלם בארמון, אך נתקלת בבוז צונן.
  • הנסיכה: פרק 2

    צ'אה גיונג נפגשת עם המלכה ואמה ומודיעה להן שתקבל את הצעת האירוסין ליורש העצר. המלכה חושבת שהיא לא מתאימה, ואילו המלכה האם מוצאת אותה מתאימה. בינתיים, צ'אה גיונג ושין נפגשים ומתעמתים והוא מגלה לה מדוע בחר לא להינשא לאהובתו. הנסיך יול חוזר לחצר המלוכה והמלכה מפקפקת במניעיו.
  • הנסיכה: פרק 1

    בעקבות מותו של המלך, מחליטה המלכה האם שהדרך הטובה ביותר להצעיד את משפחת המלוכה הקוריאנית אל עבר המאה ה-21 היא להשיא את יורש העצר, הנסיך שין. הבעיה היא ששין הובטח על ידי סבו לנכדת חברו הטוב ביותר, והם אינם מעוניינים להינשא זה לזה. נוסף על כך, הנסיך יול, יורש העצר לשעבר, מתכונן לחזור לתבוע את הכתר.
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully