צ'אמפס 12 - תקצירי פרקים

ויוה
  • צ'אמפס 12: פרק 120 ואחרון

    פרק אחרון! לאחר שגונסלו מגלה שקלה לא בהיריון הוא מחפש את צ'רלי, אך לא מצליח למצוא אותה. מקסי מגלה שצ'רלי עומדת לנסוע לניו יורק וגונסלו חושב שאיבד אותה לנצח. בינתיים קלה מספרת גם לצ'רלי שהיא לא בהיריון. צ'רלי מבטלת את הטיסה וחוזרת למועדון לחפש את גונסלו, והם מתפייסים. סוף טוב הכול טוב!
  • צ'אמפס 12: פרק 119

    אנה מספרת לקמילה שקלה אינה הרה. קמילה מכריחה את קלה לספר זאת לגונסלו. פילאר מתנצלת בפני לוצ'ו. לילה מחליטה לעזוב את בית הוריה. גונסלו חותם על חוזה עם "בוקה ג'וניורס".
  • צ'אמפס 12: פרק 118

    גונסלו מכריח את קלה לבקר אצל רופא הנשים אך היא מצליחה להתחמק. לילה מחליטה להפסיק ללמוד כדי להרגיז את הוריה. שרלוט מאשרת את העברתו של גונסלו למועדון "בוקה ג'וניורס". באוטיסטה מסבך את פרמין ואלוורו כשהוא מזמין בנות לחגוג את תוצאות הבדיקות של אלוורו. פילאר וקמילה מתיידדות שוב כמו בעבר.
  • צ'אמפס 12: פרק 117

    גונסלו מקבל הצעה מ"בוקה ג'וניורס" לעבור לשחק אצלם, אך הוא מסרב. הוא מספר לקלה, וקלה מספרת לבאוטיסטה מתוך תקווה שהוא יחליט למכור את גונסלו. אלוורו מקבל את תוצאות הבדיקות ומגלה שאין לו איידס, והוא וקמילה מתפייסים. פרמין שומע שאבא של לילה מסרב לתת לה לנסוע אתו ומבקש ממנו את ידה.
  • צ'אמפס 12: פרק 116

    דייגו, מתיאס ולוצ'ו הולכים למעבדה לברר אם בדיקות ההיריון של קלה אמיתיות. אנה פוגשת אותם שם ואומרת להם שהבדיקות אכן אמיתיות, וכולם מתנצלים בפני קלה על שחשדו בה. לילה מחליטה לנסוע לבוסטון עם פרמין, אך אביה מסרב לרעיון. אלוורו מקבל טלפון מהמעבדה שתוצאות הבדיקות שלו הגיעו.
  • צ'אמפס 12: פרק 115

    צ'רלי מחליטה להתרחק כדי שגונסלו יוכל לגדל את הילד יחד עם קלה. היא לא מספרת לאף אחד לאן היא נוסעת, וגונסלו מיואש. קמילה מעלה בפני גונסלו את האפשרות שקלה משקרת בקשר להיריון, גונסלו הולך לדבר עם קלה, וקלה רבה עם קמילה. היא מצהירה במועדון בפני כולם שאם זה מה שגונסלו יחליט, היא מוכנה לעשות הפלה.
  • צ'אמפס 12: פרק 114

    גונסלו ושרלוט בהלם עקב הריונה של קלה. "צ'אמפס" מנצחת במשחק ועולה ליגה. גונסלו מבהיר לקלה שהוא נשאר עם שרלוט. מצלמות האבטחה של האוניברסיטה קולטות את לילה כשהיא מזייפת את החתימה של פרמין.
  • צ'אמפס 12: פרק 113

    קלה שולחת את דודתה ואת מרינה לחופשה בחו"ל. קלה מודיעה לגונסלו שהיא הרתה לו. שרלוט משוכנעת שגונסלו חזר לקלה. רנסו חוזר לחפש את מרסדס. שרלוט מספרת לפילאר שלוצ'ו לא יוצא עם קמילה.
  • צ'אמפס 12: פרק 112

    פרמין מודיע ללילה שהחליט לא לקבל את המלגה. סלסטה מחליטה לסיים את הקשר עם באוטיסטה. לילה מספרת לקמילה את הסיבה שבגללה אלוורו סיים את הקשר איתה. קלה משיגה אישור היריון מזויף.
  • צ'אמפס 12: פרק 111

    גונסלו מספר לקלה שהוא וצ'רלי חזרו להיות יחד. קלה מדוכאת ונחושה בדעתה להפריד ביניהם. מרסדס עוזבת את הבית במטרה לגרום לרנסו להתגעגע אליה. רנסו מבולבל ומרגיש אשם. פרמין מתקשה להחליט אם לקבל את המלגה ולנסוע לארה"ב. אלוורו עוזב את קמילה כדי לא לפגוע בה במקרה שיסתבר שאכן יש לו איידס.
  • צ'אמפס 12: פרק 110

    גונסלו מכבה את האש שהציתה אלכסיה ומשחרר את צ'רלי. צ'רלי מבינה שהיא מאוהבת בגונסלו. היא מספרת לסנטיאגו על החלטתה והם נפרדים. אלוורו מתעלף באמצע משחק הכדורגל, קמילה המודאגת מספרת לרופא ולחבריו שייתכן שלאלוורו יש איידס. אלוורו מגלה שחבריו יודעים את האמת ומתרגז על קמילה.
  • צ'אמפס 12: פרק 109

    פרמין מתקבל לאוניברסיטה בארצות הברית. הוא לא מספר ללילה, אך היא מגלה במקרה שהוא מסתיר ממנה משהו ונפגעת. אלכסיה חוטפת את צ'רלי ומאיימת לשרוף אותה. קמילה, שחושדת שקלה קשורה להיעלמותה של צ'רלי, מגלה שקלה התכוונה לעזוב את העיר ומבקשת ממנה לא לנסוע ובמקום זה לפנות לעזרה. רנסו וגונסלו פותחים בחיפושים אחרי צ'רלי.
  • צ'אמפס 12: פרק 108

    רנסו אומר למרסדס שהוא רוצה להתגרש ממנה והיא מתמוטטת. גונסלו מחכה לצ'רלי במועדון כמו שקבעו, אך במקומה מגיעה קלה, שמתנהגת מוזר ומבהילה את גונסלו. צ'רלי נחטפת בדרכה למועדון, וגונסלו לא מבין למה היא לא מגיעה. הוא חושש שלקלה יש קשר להיעלמה.
  • צ'אמפס 12: פרק 107

    סנטיאגו מודה בפני שרלוט שאין לה צורך למכור את המועדון. נצ'ו מסיים את הקשר עם אלכסיה. באוטיסטה מחזיר את אלוורו לקבוצה. מתיאס ופרמין צריכים להילחם על אותו תפקיד בקבוצה. רנסו מעמיד את מרסדס במבחן.
  • צ'אמפס 12: פרק 106

    לוצ'ו מספר לפילאר שלקמילה יש איידס והיא מסכימה לעזור לה למצוא עבודה. גונסלו אומר לצ'רלי שאלכסיה ומקסי הן שצילמו את הווידאו, היא מודה שכבר ידעה מזה ומתנצלת בפניו. הם מחליטים לחדש את יחסיהם אך לשמור אותם בינתיים בסוד. נצ'ו מבין שאלכסיה שיקרה לו, הוא הולך לדבר עם מקסי ומגלה את כל מעלליה של אלכסיה.
  • צ'אמפס 12: פרק 105

    לוצ'ו חושב שקמילה חולה באיידס ומציע לה את כל תמיכתו. רנסו מרגיש פגוע ומחליט להעמיד את אהבתה של מרסדס במבחן. שרלוט משוכנעת שגונסלו וקלה חזרו להיות יחד וחוזרת בה מכוונתה להתנצל בפניו. מרסדס מנסה להתפייס עם רנסו ומודיעה לו שהיא ביטלה את הנסיעה של מקסי לעיירה של אמה. צ'רלי מודיעה לגונסלו ולאביה שהיא מאורסת לסנטיאגו. מקסי מגלה לגונסלו שהיא ואלכסיה צילמו את הסרט שהועלה לאינטרנט.
  • צ'אמפס 12: פרק 104

    פרמין ואלוורו משלימים ואלוורו חוזר לדירה. כולם משוכנעים שקמילה היא זו שחולה באיידס. מרסדס נחושה לגרש את מקסי מהבית ולשלוח אותה בחזרה לעיירה שבה מתגוררת אמן. מקסי מגלה לשרלוט שהיא צילמה את הסרט ביחד עם אלכסיה. שרלוט מחליטה להתנצל בפני גונסלו אך כשסנטיאגו מביא לה טבעת במתנה, תכניותיה משתנות. קלה נוקטת גישה חדשה ביחס לגונסלו ומבקשת לחזור להיות ידידה שלו.
  • צ'אמפס 12: פרק 103

    הבנות משתכנעות בכך שלגונסלו וחבריו לא היה כל קשר לסרט שהועלה לאינטרנט. מקסי מגלה למתיאס שהיא צילמה את הסרט והוא דורש ממנה לגלות לצ'רלי את האמת. לגונסלו נודע מפי לילה שצ'רלי עדיין חושבת עליו. קלה לא מסוגלת להשלים עם כך שהפרידה מגונסלו סופית ומצבה הולך ומתדרדר. פרמין מוצא את ספריו של אלוורו על האיידס, אך קמילה משקרת לו ואומרת שהספרים שלה משום שהיא חוששת שנדבקה במחלה.
  • צ'אמפס 12: פרק 102

    קלה מאיימת על צ'רלי שאם תראה אותה עם גונסלו, היא תפגע בה. באוטיסטה מציע לאלוורו לחזור לגור בדירה אך אלוורו מסרב ומתרץ זאת בכך שהוא חזר אל קמילה. לילה מציעה לצ'רלי לצפות שוב בסרט שהועלה לאינטרנט מתוך מחשבה שהדבר יעזור לה לשכוח סופית את גונסלו, אך צ'רלי מסרבת בתוקף. קמילה ואלוורו נרדמים ביחד תוך כדי שיחה ולוצ'ו משוכנע שהם שכבו.
  • צ'אמפס 12: פרק 101

    הרופא אומר לאלוורו שגם אם תוצאות בדיקת האיידס יהיו שליליות, צריך לחכות חצי שנה כדי לדעת לבטח שלא נדבק. קמילה מנסה לשכנע את אלוורו לספר על כך לחבריו. צ'רלי שומעת שגונסלו נפרד מקלה ומנסה להתקרב אליו. קלה רואה אותם מתנשקים.
  • צ'אמפס 12: פרק 100

    שרלוט מצרפת את באוטיסטה ופרמין ל"צ'אמפס", למורת רוחם של גונסלו ויתר חברי הקבוצה. קמילה משכנעת את אלוורו לעשות בדיקה לגילוי איידס. מתיאס ומקסי שוכבים בפעם הראשונה. סנטיאגו מכיר לשרלוט את בתו אך הילדה מתנכלת לה. ריגנטי אומר לגונסלו שקלה הייתה מוכנה לשכב עמו כדי לקבל ממנו את המידע שביקשה, וגונסלו מחליט להיפרד ממנה.
  • צ'אמפס 12: פרק 99

    לאלוורו נודע שיש סיכוי שחלה באיידס. שרלוט מחליטה לצרף את אלוורו, פרמין ובאוטיסטה ל"צ'אמפס". מקסי מנסה להיפטר מנצ'ו. גונסלו שומע על הסיפור של קלה עם ריגנטי.
  • צ'אמפס 12: פרק 98

    קמילה משכנעת את קלה ליטול את הכדור של "היום שאחרי". קמילה מרגישה שקרה משהו בין לוצ'ו לפילאר. היא הולכת מכות עם פילאר באמצע הופעתו של דייגו במועדון ונפרדת מלוצ'ו. פלורנסיה, אחת הבחורות שאיתה שכב אלוורו, מודיעה לו שהיא נשאית איידס.
  • צ'אמפס 12: פרק 97

    מתיאס ומקסי מתחילים לצאת כבני זוג. קלה לא לוקחת את הגלולה של היום שאחרי. קמילה מגלה שלוצ'ו כבר לא רוקד יותר במועדון. לילה ובאוטיסטה מנסים לעזור לאלוורו, אך הוא מוסיף להתנהג בתוקפנות.
  • צ'אמפס 12: פרק 96

    קלה מסרבת לשכב עם ריגנטי, הוא נעשה אלים וסנטיאגו מציל אותה. צ'רלי מחליטה לשכב עם סנטיאגו אך ברגע האמת היא אינה מסוגלת לעשות זאת. פילאר משכנעת את לוצ'ו לקבל עבודה אחרת במקום החשפנות. קלה וגונסלו מקיימים יחסי מין כשהיא ב"ימים המסוכנים" והקונדום נקרע.
  • צ'אמפס 12: פרק 95

    לילה ופרמין חוזרים זה לזו ואילו שרלוט וסנטיאגו נפרדים סופית. שרלוט דואגת לאלוורו ומבקשת מגונסלו שיצרף אותו לקבוצה. קלה מבקשת מסנטיאגו שיעזור לה לקדם את המעבר של גונסלו וכך להפריד בינו לבין צ'רלי. ריגנטי מודיע לקלה שיש מועדון שמעוניין בגונסלו ודורש ממנה לשכב אתו תמורת התיווך שלו. באוטיסטה מצליח לשכנע את סלסטה לצאת אתו. גונסלו מגלה שקלה בקשר עם ריגנטי ודורש שתנתק ממנו מגע.
  • צ'אמפס 12: פרק 94

    סנטיאגו מציע לצ'רלי לשלם את ההפרש על כרטיס השחקן של גונסלו, אך היא מתרגזת ומסרבת להצעה. קמילה מגלה שהעבודה שהשיגה ללוצ'ו היא במועדון חשפנות ומבקשת ממנו להתפטר, אך הוא מסרב. אלוורו פוצע את פרמין בכוונה במהלך המשחק ומסולק מהקבוצה. לילה ופרמין מתפייסים.
  • צ'אמפס 12: פרק 93

    קלה נפגשת עם ריגנטי ומבקשת שיעזור לה למצוא מועדון שירצה לרכוש את גונסלו. ריגנטי נענה אך דורש בתמורה שהיא תשכב אתו. סנטיאגו וצ'רלי מחליטים להיפרד ורנסו אומר לבתו שהוא יתמוך בכל צעד שהיא תחליט לנקוט בקשר לגונסלו. הבנים יוצאים לבלות במועדון לילה יחד ומגלים שלוצ'ו עובד שם כחשפן.
  • צ'אמפס 12: פרק 92

    גונסלו מפתיע את כולם ומציע לקלה נישואים. מתיאס מגלה לגונסלו ולצ'רלי שסנטיאגו מכר אותו לקולומביאנים בזול, וצ'רלי מחליטה לבטל את העסקה. גונסלו מבטל את החתונה. באוטיסטה מגרש את אלוורו מהדירה. אלוורו פונה אל לילה, אך גם היא מסלקת אותו.
  • צ'אמפס 12: פרק 91

    אלוורו מצליח לשכנע את לילה לחזור אליו. צ'רלי מגלה שסלסטה שיקרה לבאוטיסטה בעניין האקס שלה. מקסי מספרת למתיאס שסנטיאגו דרש מהקולומביאנים מחיר נמוך במיוחד בעבור גונסלו. לוצ'ו מרוצה מהשכר הגבוה בעבודתו אך נמנע מלספר לקמילה שהוא עובד כחשפן. צ'רלי אוסרת על קלה לגור עם גונסלו במועדון.
  • צ'אמפס 12: פרק 90

    קלה מודיעה לאביה שבכוונתה להשתקע עם גונסלו בקולומביה, אך אביה מבהיר שללא חתונה לא תהיה נסיעה. כשמרינה מבינה שגונסלו לא סיפר לצ'רלי על הנסיעה לקולומביה, היא מחליטה לספר בעצמה. אלוורו מתוודה בפני לילה על אהבתו אליה. לוצ'ו מתחיל לעבוד כרקדן במועדון חשפנים.
  • צ'אמפס 12: פרק 89

    סלסטה נפרדת מבאוטיסטה בניגוד לרצונה כיוון שאלוורו לוחץ עליה. באוטיסטה לא מבין מה קרה לה ונפגע מאוד. פרמין נפגע גם הוא מאלוורו כשהוא רואה אותו מפלרטט עם לילה. שרלוט מגלה שסנטיאגו סגר בלעדיה עסקה עם הקולומביאנים.
  • צ'אמפס 12: פרק 88

    סנטיאגו אומר לקולומביאנים שהמועדון מעוניין למכור את גונסלו אפילו במחיר נמוך. צ'רלי ממנה את מורה לעוזרת האישית של דייגו בתקווה שכך הם ישלימו. גונסלו מציע לקלה לבוא אתו לקולומביה, וקלה מתפטרת מעבודתה במחזמר.
  • צ'אמפס 12: פרק 87

    קמילה מתעקשת לבוא לצילומים של לוצ'ו ורבה עם פילאר. פילאר מעבירה לה רשימה של אנשים שמעוניינים בלוצ'ו כדוגמן, אבל קמילה קורעת אותה. סנטיאגו מספר לצ'רלי שהקולומביאנים מעוניינים לקנות את גונסלו.
  • צ'אמפס 12: פרק 86

    רנסו מביא את ויטו ואת אלכסיה לביתו ודורש מאלכסיה הסברים. ויטו אומר לו שמעכשיו הוא יטפל באלכסיה ודורש מסנדרה ששתיהן ייסעו לניו יורק. קמילה אומרת ללוצ'ו שהיא יכולה להיות המנהלת שלו במקום פילאר, ולוצ'ו מסכים.
  • צ'אמפס 12: פרק 85

    גונסלו מספר לרנסו ששרלוט מנהלת קשר עם סנטיאגו. סנטיאגו נאלץ לספר לרנסו את האמת. אלכסיה מנסה לחזור למרות שרנסו מסלק אותה מהבית. פילאר משיגה ללוצ'ו ריאיון בירחון יוקרתי.
  • צ'אמפס 12: פרק 84

    פרמין מרגיש אשם כשהוא שומע שאלוורו מתכוון לנסוע להוריו שבוונצואלה ומחליט להיפרד מלילה. רנסו מורה לסנטיאגו לפטר את סנדרה. צ'אמפס מנצחים במשחק הפתיחה. אלכסיה מודיעה ברבים שהיא בתו הלא מוכרת של ויטו. רנסו מגרש אותה מהבית.
  • צ'אמפס 12: פרק 83

    אלוורו מחליט לנסוע לוונצואלה כדי להצטרף אל ההורים שלו. פרמין ממשיך לסבול מכעסו של אלוורו ואומר ללילה שאולי הם צריכים להיפרד. דייגו שומע שקלה ויתרה על העבודה מפני שרק היא התקבלה באודישן, הוא מוותר על המשחק והולך לדבר עם המפיק. צ'רלי מבקשת מבאוטיסטה שישחק במקומו.
  • צ'אמפס 12: פרק 82

    אלוורו שגילה סוף סוף את הקשר של לילה ופרמין כועס מאוד ומסרב לסלוח לפרמין. פרמין מדוכא מתגובתו הקיצונית של אלוורו. צ'רלי מכריחה את הבנים לישון במועדון בלילה שלפני המשחק. גונסלו עוקב אחרי צ'רלי ורואה אותה מתנשקת עם סנטיאגו.
  • צ'אמפס 12: פרק 81

    באוטיסטה מנסה לשכנע את קמילה לחזור אל אלוורו כדי שאלוורו יקבל יותר בקלות את יחסיהם של פרמין ולילה. הוא לוחץ גם על פילאר שתעזור לו להפריד בין קמילה ללוצ'ו. לוצ'ו מרביץ לאלוורו ולפרמין. אלוורו מבין שכולם מסתירים ממנו משהו. כדי להסביר לו מה קורה, לילה מנשקת את פרמין בפניו.
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully