קשר דם - תקצירי פרקים

ויוה
  • קשר דם: פרק 207

    ססר ואירנה שוכבים. אלפרדו מגיע אל דיאגו ולוקח לו דם. הוא טומן להם מלכודת ומאוריסיו מגיע ומשתלט על חוליה. דיאגו מצליח לברוח. דובל מבקש מרוסריו לעבור לגור איתו. אנדרס חוזר מהנסיעה ובא לבקר את ונינה. הוא מספר לה שהוא הרג את דיולוסה. מרטינה מנסה לשכנע את רוסריו להפסיק להתראות עם דובל.
  • קשר דם: פרק 191

    חוליה חוזרת למאוריסיו ומשחררת את רוסריו. דיאגו מבקש מרוסריו להפסיק לעשות עסקים עם דובל. מאוריסיו שולח את אנדרס לאירופה. כשמאוריסיו לוקח את אלפרדו לבית הסמוך ומספר לו שהמעבדות סוחטות אותו ומכריחות אותו לסחור בדם, פרס קסטלר מופיע פתאום.
  • קשר דם: פרק 145

    התכנית של דיאגו להפיל את מאוריסיו יוצאת לפועל. הם מצליחים להתגנב לבית דובל ולתפוס את הצרפתי. דיאגו חושש לחייו ומבקש מחוליה שלא תתעלם מהבן שלו ושל מרטינה. ססר שמח כי אמו מגיבה בחיוב לשיחה עם אלדיה. רוסריו רוצה להפסיק את הקשר עם מאוריסיו אבל איננה מצליחה.
  • קשר דם: פרק 126

    דיאגו מבקש מחוליה שתעזוב את ביתו של מאוריסיו בכדי להציל את עצמה. מרטינה מסתובבת שיכורה כל הלילה לאחר שהיא רואה את דיאגו וחוליה מתנשקים. היא מגיעה לביתו של מאוריסיו. חוליה מנסה להרגיע אותה. מרטינה מספרת למאוריסיו שדיאגו וחוליה בוגדים בו. לאונרדה מגלה שגם אנדרס הוא הומו.
  • קשר דם: פרק 108

    דיאגו ניצל, אך חוליה רואה אותו מדמם. הוא נאלץ לשקר לה ולמרטינה. סנטורו זועמת ומאשימה את מאוריסיו שהוא מנסה להיפטר ממנה. אלפרדו לא מוכן לדבר עם לוקרסיה, ומאוריסיו מאיים עליה. רפאל תופס את אינס בביתה עם פרצ'ו. קרו תופסת את דיאגו ומרטינה מתנשקים ומספרת על כך למאוריסיו וחוליה.
  • קשר דם: פרק 93

    ערב הצגת הספר של מרטינה עובר בהצלחה מרובה. דיאגו מבקש מחוליה שלא תספר למאוריסיו שהוא ומרטינה מכירים מקודם. אווה סנטורו לא מרוצה מגישתו של מאוריסיו וחושבת להיפטר ממנו. לאונרדה שבה הביתה. מרטינה מתארחת בביתו של מאוריסיו.
  • קשר דם: פרק 76

    דובל פוגש את רוסריו וקולט מיד שהיא שונה מדיאגו. דיאגו מזהיר את רוסריו מפניו של דובל. כריסטינה שוכבת עם פרצ'ו ומרטינה מצטערת שהיא לא מסוגלת להתמסר לו כמוה. ריקרדו מדבר ברדיו ומפציר באשתו לדבר איתו בטלפון. דיאגו וחוליה מקיימים יחסים ובסופם הוא מודיע לה שאינו רוצה לראות אותה יותר.
  • קשר דם: פרק 60

    דיאגו מבטיח לחוליה שייפרד ממרטינה. סנטורו מתעמתת עם דובל ומשיבה לו את הדברים שנגנבו מהחווה. לופה מספר לאנדרס שהוא הומו. מאוריסיו מכין לחוליה הפתעה. אינס קובעת פגישה אצל אדלה. סנטיאגו מגלה שאשתו הקפיאה את כל חשבונות הבנק. מצבו הבריאותי של מאוריסיו מתדרדר.
  • קשר דם: פרק 33

    חוויאר משוחח עם אלפרדו ומגלה במקרה שבנו הוא הומו. לופה מנסה לשווא לדבר עם אביו. דיאגו מזמין את גלוריה ומרטינה לארוחת ערב חגיגית ומספר להן על כוונתו לעבור לגור בדרום. דיאגו תופר לדובל את חליפת החתונה. חוליה חולמת על דיאגו.
  • קשר דם: פרק 28

    חוליה דוחה כל אפשרות של קשר עם דיאגו והוא יוצא מביתה בהרגשה קשה. לופה, אחיה של חוליה, מגלה לה שהוא הומוסקסואל ושהיה לו חבר בברזיל ששבר את ליבו. מאוריסיו מגיע לחנות של דיאגו ומזמין ממנו חליפה למסיבת האירוסין שלו. הוא קולט את מצב הרוח של דיאגו ומייעץ לו ללכת לחפש את האישה שהוא אוהב.
  • קשר דם: פרק 16

    מרטינה ודיאגו תוהים בנפרד על הקשר שנוצר ביניהם. מאוריסיו נחוש בדעתו להיפגש עם מרטינה. אלפרדו מגיע לעבודה באיחור רב, וחוליה מגלה שהחוזה שלו מחמיר מאד.
  • קשר דם: פרק 205

    חוליה מסתתרת עם דיאגו. אלפרדו מאשר למאוריסיו שהקשר בין חוליה ודיאגו התחיל מזמן. לופה, פרצ'ו ואינס מנסים להסביר לאלפרדו שמאוריסיו הוא זה שלא בסדר ולא דיאגו, אך הוא לא רוצה לשמוע. מאוריסיו מבקש ממנו להתחיל שוב עם המחקר. אנדרס חוזר מחו"ל ומבטיח למאוריסיו שיהרוס את כל אלה שרימו אותו.
  • קשר דם: פרק 190

    מאוריסיו כמעט מספר לאלפרדו את סודו הגדול, אך זה יוצא בהרגשת אכזבה. מאוריסיו מפתה את רוסריו לבוא אליו ואז מתקשר לדיאגו ומאיים עליו שיפגע באחותו. דיאגו מזעיק את בבי וביחד הם יוצאים להרוג את מאוריסיו. חוליה מגלה תצלום של רוסריו ומבינה מה קרה. בדרכם לחווה חוליה מתקשרת לדיאגו ומודיעה לו שהיא חזרה הבייתה, כך היא מקווה להציל את רוסריו.
  • קשר דם: פרק 141

    המבצע של מאוריסיו עובר בהצלחה. חוליה רוצה לדעת מה קורה מחוץ לבית, דיאגו מספר לה בסופו של דבר. דיאגו לא מספיק להגיע עם מרטינה לרופא, וחש ייסורי מצפון בשל כך. חוליה מסרבת לשכב עם מאוריסיו. זה מתכנן את החלק השני של המבצע שלו.
  • קשר דם: פרק 125

    דיאגו מכניס את חוליה לבית השכן ואז הכל מתבהר לה. הם מסכנים את עצמם אך מצליחים להיחלץ מהמצב. חוליה לא יודעת מה לעשות עם עצמה, איך להתייחס למאוריסיו ואיך להתמודד עם אביה, שמעריץ את מאוריסיו. מרטינה פוגשת במקרה את דיאגו עם חוליה.
  • קשר דם: פרק 107

    מאוריסיו מחליט לגנוב את הטנדר של אווה. דיאגו מגיע לבית של אווה ומדווח למאוריסיו באיזו דרך יסעו אנשיה של אווה. אנשיו של מאוריסיו אורבים להם, המבצע מצליח, אם כי דיאגו נפצע.
  • קשר דם: פרק 92

    ריקרדו חוזר הביתה ואלדיה נותנת לו הזדמנות נוספת. קרו מדברת עם חוליה על מרטינה. אלפרדו מגיע להישגים טובים בעבודתו. לופה ומאוריסיו מורים ללאונרדה לחזור לחווה. ההכנות לערב הצגת הספר של מרטינה ופרצ'ו בעיצומן. חוליה מגיעה עם מאוריסיו ומבינה מי זו מרטינה.
  • קשר דם: פרק 75

    דיאגו חושד שחוליה מודעת לעסקיו של מאוריסיו. מרטינה מביאה לאלדיה ודיאגו את ספר הביכורים שלה במתנה. סנטיאגו מודה בפני רוסריו שהוא מאוהב בה והיא מעודדת אותו להתגרש מאשתו ולשתף אותה בכל הסודות של עסקיו. לופה מגלה שאנדרס מבלה עם ונינה בדירה ונדחף לשם כדי להפריע להם. מאוריסיו לוקח את חוליה להכיר את השכן הרגזן שגר בבית הסמוך והיא מאמינה להצגה שהכינו לכבודה.
  • קשר דם: פרק 59

    לאונרדה מגלה ששוב פרצו לחווה. היא משחררת את חוליה ודיאגו אך מסרבת להתקשר למשטרה. אנדרס מגיע לחווה. מאוריסיו מבין שמישהו מנסה להעביר לו מסר. מרטינה מגיעה לגן הילדים של קרו. חוליה מחליטה לעזוב את מאוריסיו. סנטורו "מבקר" את מאוריסיו.
  • קשר דם: פרק 46

    דיאגו מסכים לעבוד עם דובל למרות התנגדותה של מרטינה. חוליה מראיינת אותו בתהליך הקבלה לחברה. דיאגו מוצא את הכסף שגנבו לו מהבית וריקרדו מתחיל להחזיר אותו לאנשי השכונה. רוסריו מחליטה להתחתן עם פאקו כדי לעודד את אלדיה.
  • קשר דם: פרק 26

    חוליו ומאוריסיו מצליחים לבצע את העסקה עם הספרדים. מרטינה עומדת להשתחרר מבית החולים ודיאגו מתלבט מה לעשות איתה. עוד הוא יוצא מהמחלקה בה מאושפזת מרטינה הוא פוגש את חוליה.
  • קשר דם: פרק 13

    מרטינה תוקפת את גלוריה שבאה לביקור בבית. דיאגו מבקר את ונינה ומגלה דרכה איך חוליה נקעה את הרגל. חבריו של אלפרדו עושים לו מסיבת פרידה בהפתעה. ריקרדו נתקל בפמפה ומבקש לשפר את יחסיהם.
  • קשר דם: פרק 221 ואחרון

    פרק אחרון! דיאגו, חוליה ומרטינה מחזיקים את מאוריסיו בתוך המעבדה. אנדרס מצליח לחדור לשם, ומאוריסיו מספר את סיפור חייו ואת סיפור החיסון. מאוריסיו משחרר את אנדרס, לא לפני שהוא מבקש ממנו להפעיל את כפתור ההשמדה של המעבדה. אלפרדו מספיק לספר למאוריסיו שהוא מצא את החיסון שתמיד חיפש. חוליה, מרטינה ואלפרדו מספיקים לצאת החוצה, בעוד מאוריסיו ודיאגו נשארים בפנים. מאוריסיו טורף את כל החומר שאלפרדו הכין ומתפוצץ בתוך המעבדה. לאחר מכן מתרחש פיצוץ נוסף... מרטינה נשארת עם התינוק שלה ועם לאנדרו. אלדיה נוסעת אל בעלה. חוליה לוקחת את קרולינה ומשתקעת בפריז. חוליה מקבלת הודעה על בחור צעיר שבא לביקור ומגלה שזהו דיאגו שחוזר אליה בשם אחר. סוף!!!
  • קשר דם: פרק 206

    הזריקה מתחילה להשפיע על דיאגו והוא מגיב מוזר. המאבטחים מקבלים הוראה ממאוריסיו לעקוב אחרי כל מי שקשור לדיאגו כדי לתפוס אותו וכדי להחזיר את חוליה. דיאגו מתעלף, חוליה מתקשרת לאביה ומתחננת בפניו שיעזור לה. מאוריסיו שומע שאלפרדו מדבר עם חוליה ושואל אותה איפה היא נמצאת.
  • קשר דם: פרק 189

    מאוריסיו מגיע לביה"ח וכמעט תופס את דיאגו בחדרה של מרטינה. דיאגו וחוליה עוברים להסתתר אצל גלוריה. זו לא ממש מרוצה מהאורחים. מאוריסיו מסכים להיפגש עם דיאגו ולהפתעת כולם דיאגו מגיע עם צבא ועם בבי, עוזרו האישי של סנטורו שנחשב למת. דובל נאלץ להסכים לתנאים של דייגו. דובל מבין שהגיע רגע האמת עם אלפרדו.
  • קשר דם: פרק 160

    סנטיאגו עושה לרוסריו סצנה במסעדה ומחליט לבטל את החתונה ולהעיף אותה מהמשרד. הוא מתנחם בחיקה של מריה. דיאגו וחוליה ממשיכים להתראות בסתר. אלפרדו עצבני מרוב להיטות במחקר החדש. אנדרס רואה את בייבי, ויחד עם מאוריסיו הם מתחקרים את דיאגו המופתע.
  • קשר דם: פרק 140

    דיאגו לא מוכן לקבל את דבריה של חוליה. אלדיה מקבלת את הידיעה על הריונה של מרטינה בשמחה ומבטיחה לעזור להם. מאוריסיו מוכן לקראת התכנית החדשה שלו. הוא דואג להוציא את כולם מהבית מלבד את חוליה שתישאר בהשגחתו של דיאגו.
  • קשר דם: פרק 124

    ססר מעביר סמים בשביל אמא שלו. לאונרדה מנסה לגלות מה עובר על אנדרס ופונה ללופה ולונינה. דיאגו עוזב את מרטינה. דיאגו ממשיך לספר לחוליה על העסקים של מאוריסיו. הוא מכניס אותה לבית השכן.
  • קשר דם: פרק 104

    דיאגו וחוליה שוכבים. היא מתייסרת באשמה והוא מרוצה. דיאגו מגיע לביקור אצל אווה, קולט מאיזו דרך יעבור המשלוח ומודיע על כך למאוריסיו, אך אווה חושדת בו. פרצ'ו מתחיל עם אינס. סנטיאגו מתחיל למאוס ברוסריו וזו זוכה לביקור ממריה, שיצאה מהמוסד.
  • קשר דם: פרק 91

    דיאגו משמיץ את מאוריסיו ודורש מחוליה לברוח מהחווה. חוליה מתרגזת ומחליטה לספר הכל למאוריסיו. דיאגו נבהל והוא מנסה למנוע ממנה לדבר. למזלו סנטורו הפריעה לחוליה והוא מצותת לשיחה בינה ובין מאוריסיו וחוליה. אלדיה מסכימה שריקרדו יחזור הביתה. לאונרדה עוברת לגור אצל אלפרדו. לוקרסיה מחזרת במרץ אחרי אלפרדו.
  • קשר דם: פרק 74

    אדלה נפרדת מהחברים ונוסעת לבית הוריה בכפר כדי ללדת. דיאגו לא מצליח להודיע למאוריסיו על התפטרותו. אלפרדו נשבר בפני עמיתיו למחקר ומודה שאין ערך לחיים בלי אהבה. אנדרס לוחץ על ונינה עם מכתב האהבה שלו. הספר המשותף של מרטינה ופרננדו יוצא לאור. חוליה מזמינה את דיאגו לדירתה, מאוריסיו מקדים אותו ובא אליה לפניו והמפגש בין השניים בלתי נמנע.
  • קשר דם: פרק 58

    מאוריסיו נוסע לאורוגוואי ומבקש מדיאגו שישמור על חוליה. דיאגו וחוליה נמצאים בבית של מאוריסיו בעת הפסקת חשמל. אחד מאנשי סנטורו מתפרץ הביתה ומאיים על חייה של חוליה.
  • קשר דם: פרק 42

    גלוריה מצליחה להשתחרר מהמשטרה. רוסי מודיע לדיאגו שאמו גוססת והוא חוזר לבירה עם מרטינה. חוליה מנסה לשדך בין אינס לאיש עסקים ספרדי. הם מוזמנים לארוחת צהרים ובמפתיע גם אלפרדו מצטרף לארוחה. אלדיה חייבת לעבור ניתוח לב או צנתור ומסתבר שהביטוח הרפואי שלה לא יכסה את ההוצאות. חוליה מגלה במקרה שהקשר בין אלפרדו ואינס הוא רב שנים ובעייתי.
  • קשר דם: פרק 27

    דיאגו מזמין את חוליה להיפגש איתו בערב, ומשהיא לא מגיעה לפגישה הוא הולך אליה הביתה. מרטינה משתחררת מבית החולים והולכת לגור עם גלוריה. מאוריסיו נותן לחוליה את טבעת האירוסין שלהם.
  • קשר דם: פרק 12

    מרטינה עוברת לגור בביתו של דיאגו למורת רוחה של אחותו. אניבל מנסה לעודד את פאקו ומציע לו לצאת לבילוי בחווה של ידידו; פאקו מזמין את פרצ'ו וכריסטינה להצטרף. חוליה נוקעת את הרגל ומאוריסיו מביא אותה אל ביתו בכפר. אלפרדו עוזב את המחלקה בלי שום מסיבת פרידה. אינס כמעט מגלה לחוליה על סוג הקשר בינה לבין אביה אבל אלפרדו מונע ממנה לגלות.
  • קשר דם: פרק 220

    אנדרס יורה בבייבי. דיאגו מצליח להיחלץ עם מרטינה, חוליה והתינוק והם מסתגרים בבית הסמוך. מאוריסיו מנסה לחדור לבית הסמוך, אך לא מצליח. דיאגו לוקח אותו כבן ערובה. קרולינה מגיעה לשופטת ורוצה לספר את האמת, שמאוריסיו הרג את אמא שלה.
  • קשר דם: פרק 204

    כשמאוריסיו מבין שהזריקה לחיי נצח לא בהישג ידו הוא מבקש מחוליה שתעניק לו בן. חוליה, בעזרת דיאגו מרדימה את מאוריסיו, משאירה לו מכתב ועוזבת אותו. מאוריסיו מיואש, והוא אומר לאלפרדו שהוא פוחד למות. מאוריסיו מבין שחוליה נמצאת עם דיאגו. השופטת מבטיחה למרטינה שהאשמים במות ניקו יבואו על עונשם בזמן שהיא תלד את בנה השני.
  • קשר דם: פרק 188

    מרטינה נסערת מהידיעה שקיבלה והיא נוסעת לחפש את דובל. כשהיא חוזרת הביתה, היא חשה ברע ומובהלת לבית החולים. דובל בטוח שדיאגו מחזיק בחוליה כבת ערובה ומציית לדרישותיו. ונינה מגלה את הקשר המיני בין לאונרדה ואנדרס ועוזבת את החווה בתחושת גועל. אניבל מכנס חבורת קשישים מראשי הפשע המאורגן בעבר כדי שיעזרו לדייגו במלחמתו נגד דובל. מרטינה מבינה שבעצם כולם ניסו להגן עליה.
  • קשר דם: פרק 159

    בייבי כמעט מחסל את מאוריסיו, ובתוך כך מסכן את דיאגו וחוליה. אלפרדו משוכנע שהמחקר עומד לשנות את העולם. במסיבת רווקים של סנטיאגו הוא לא מתפתה לנערת ליווי, אך הוא מגלה את רוסריו יושבת במסעדה מפוארת בשולחן זוגי .
  • קשר דם: פרק 139

    חוליה שומעת את הודעתה של מרטינה שהיא בהריון. מרטינה יודעת שדיאגו לא אוהב אותה, אך הוא מבטיח לשאת באחריות כאב. חוליה מודיעה לדיאגו שהסיפור שלהם נגמר.
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully