חיים שלי - תקצירים

ויוה
  • חיים שלי - פרק 230 ואחרון

    פרק אחרון! קימברלי מצילה את מרסדס ולוקחים את פלוצ'ו ואת מיגל לכלא. מרטין ואספרנסה מחליטים לא לדעת את מינו של התינוק. קונסטנסה מחכה ללידת הילד שלה. דבורה בהיריון מרולנדו. חוסה חוזר מאיטליה. מיגל משתחרר מהכלא ומרסדס אומרת לו שבחרה באלפרדו. חוסה מחפש את הטורקייה ומביא לה טבעת. אספרנסה יולדת בת ווקוראת לה ע"ש אמה, איסבל. קונסטנסה יולדת את מרטין. השנים חולפות ורואים איך איסבל ומרטינסיטו חברים. קונסטנסה וקיקה חיים באושר בשיכון, אספרנסה ומרטין יחד בבית גדול עם כל הילדים. סוף!!!!
  • חיים שלי - פרק 229

    קיקה אוכל את השוקולדים המורעלים. הוא מובל לבית החולים במצב קשה וכמעט מת, אבל קונסטנסה משיבה אותו לחיים. פלוצ'ו ומיגל מנסים לגנוב את הצוואה של מרטין, מרסדס ואלפרדו תופסים אותם, והם לוקחים את מרסדס כבת ערובה. ריידר מנסה להסתיר את העובדה שמוניטה בהיריון כדי לא לבטל את התחרות, אבל מרטין שומע אותו. מרטין מפסיק את הקרב ומבשר למוניטה שעומד להיות להם ילד.
  • חיים שלי - פרק 228

    מיגל ופלוצ'ו מתכננים להרעיל את מרטין. הם מביאים למשרד בונבוניירה מורעלת, אבל מרסדס נותנת אותה במתנה לקיקה. קונסטנסיה אומרת לקיקה שהם שונים מדי, ואין סיכוי לקשר ביניהם. חוסה מתקבל לאוניברסיטה באיטליה. מוניטה מגיעה לתחרות האגרוף עם הטיגריס, אבל מתעלפת בחדר ההלבשה.
  • חיים שלי - פרק 227

    מוניטה ומרטין מאושרים כשאלפרדו מבשר להם שהשופטת יצאה לחופשה ובמקומה התמנה מכר ותיק שמחליט לאשר את האימוץ למרטין. קונסטנסה סובלת מהחיים בשיכון. פלוצ'ו מציע להרוג את קיקה, אך היא מתנגדת. תומאס עובר לגור עם הטורקייה בשיכון. למרסדס נמאס לצאת עם אלפרדו ומיגל בו זמנית. מרטין מקבל את תעודות הזהות של הילדים שהפכו להיות הילדים שלו באופן רשמי.
  • חיים שלי - פרק 226

    קימברלי נזכרת בפרשיות עם פלוצ'ו והרננדו, ובסוף מגיע הרננדו וטוען שהוא מתגעגע אליה ונזכר בה לעתים קרובות. קוקי ולאורה נזכרות במה שעבר עליהן במשך השנה, מסיבות בביה"ס ויום ההולדת ה-15 של לאורה. מרטין ומוניטה ממשיכים ליהנות מהאהבה שלהם ונזכרים בדברים שגרמו להם להתאהב זה בזה.
  • חיים שלי - פרק 225

    השנה החדשה מגיעה, וכולם ממשיכים להעלות זיכרונות. מוניטה מגלה שקיקה וקונסטנסה מנהלים רומן כבר הרבה זמן ומספרת למרטין.
  • חיים שלי - פרק 224

    מרטין ומוניטה קולטים שההקלטה שהילדים השמיעו להם היא חיקוי שעשה פלוצ'ו. מרסדס מתקשה לבחור בין אלפרדו למיגל. הטורקייה מחליטה לנהל קשר עם תומאס, למרות אהבתה לחוסה. קונסטנסה מחליטה לנסוע, אך מתחרטת ומגיעה למסיבה שנערכת בשיכון לכבוד תחילת השנה, ושם, לעיני כולם, היא מגלה לקיקה שהתינוק הוא שלו ושהיא אוהבת אותו.
  • חיים שלי - פרק 223

    חוסה מודיע לטורקייה שהוא נוסע לאיטליה. מרטין ומונה תופסים את הרופא המושחת וגם את קונסטנסה, מרטין מרחם עליה בשל הריונה ולא שולח אותה לכלא. קיקה במשבר ומנסה לפתוח בקריירה של גנב. פלוצ'ו שולח קלטת מזויפת לילדים והם מחליטים לחזור לבית היתומים. הטורקייה וקימברלי מהממות את רולנדו כדי שיתחתן עם דבי. אלפרדו לא מגן על מרסדס מפני פוצ'י במסעדה והיא נפרדת ממנו סופית. פוצ'י מודיעה לאלפרדו שבכוונתה לעבור לדירה שלו.
  • חיים שלי - פרק 222

    מרטין ואספרנסה חוזרים. קונסטנסה מראה את תוצאות בדיקת הדנ"א המזויפת ויוצרת סכסוך בין מרטין לאספרנסה. קונסטנסה לוחצת על ד"ר טבואה להיעלם. דבורה שומעת את התכנית והולכת לספר למרטין. תומאס מנסה לחדש את היחסים שלו עם הטורקייה, אבל היא מגלה לו שהיא מאוהבת בחוסה. חוסה מתכנן נסיעה לאיטליה. מרטין ומוניטה מוצאים את הרופא שזייף את התוצאות. הוא מאיים להרוג את מוניטה.
  • חיים שלי - פרק 221

    מוניטה ומרטין חוזרים בריאים ושלמים בדיוק לחג המולד. רק פלוצ'ו, מיגל וקונסטנסה מאוכזבים מהחדשות. דבי מחליטה לעזוב את רולנדו. אלפרדו מנסה שוב את מזלו עם מרסדס. מוניטה עוזבת את השיכון ועוברת לגור בביתו של מרטין.
  • חיים שלי - פרק 220

    מרטין ואספרנסה יוצאים לדרכם חזרה הביתה מהג'ונגל. פלוצ'ו וקונסטנסה עוקבים אחרי ד"ר טאובדה ומגלים שיש לו חולשה לנשים, קונסטנסה מפגישה בין פוצ'י לבינו והוא מתלהב ממנה. פלוצ'ו מצלם אותו עם פוצ'י וסוחט אותו. הטורקייה נפגשת במקרה עם החבר הראשון שלה, וכשהיא מספרת על זה לקימברלי, חוסה שומע הכול. קוקי עצובה מאוד בחג המולד ומבקשת מסנטה קלאוס שיחזיר את מרטין ומוניטה.
  • חיים שלי - פרק 219

    קימברלי וקיקה מצילים את פוצ'י. אלפרדו ומרסדס ממנים את דבי לנשיאת החברה. דבי מכריזה על פיטוריו של אלפרדו ועל החלפתו ברולנדו. טוביאס מוליך את מונה ומרטין במסע מסוכן בג'ונגל, אבל הכומר בנקודת היעד מת ומשדר הרדיו לא עובד, אז שניהם ממשיכים לבד בדרכם. חוסה נעצר, אלפרדו משחרר אותו והוא מתפייס עם הטורקייה.
  • חיים שלי - פרק 218

    טוביאס מרפא את מרטין מעקיצת העכביש. מרטין מגלה שהוא רחוק מהמקום שמסר וסבור שזאת הייתה חבלה. קונסטנסה מנסה לתפוס שליטה על החברה בטענה שהיא נושאת ברחמה את היורש של מרטין אבל אלפרדו שולח אותה לבדיקת דנ"א. חוסה מחליט לצאת לברזיל לחפש את מרטין כי החיפושים עומדים להסתיים והטורקייה באה לעצור אותו. אלפרדו ומרסדס מכנסים ישיבת בעלי מניות וממנים את דבורה לנשיאת התאגיד.
  • חיים שלי - פרק 217

    מרטין מתפלא שאיש לא מגיע לחפש אותו ואת מוניטה בג'ונגל. פלוצ'ו מהפנט את קיקה ושולח אותו להרוג את נייווס. הטורקייה מצילה אותה, ונייווס וקימברלי מגלות את המילה שמכניסה ומוציאה את קיקה מהיפנוזה. חוסה מבקש מהטורקייה להתחתן אתו. עכביש ארסי עוקץ את מרטין, והוא הוזה מחום. מוניטה הנואשת חושבת שהוא עומד למות, אך באותו רגע מופיע אדם מתוך הג'ונגל.
  • חיים שלי - פרק 216

    מרטין ואספרנסה נפגשים בג'ונגל אחרי נפילת המטוס. קונסטנסה מגיעה לבית של מרטין ומחליטה להשתלט על כל העניינים. קיקה מגיע לדירה של קונסטנסה ושומע שיחה שלה ושל פלוצ'ו ובה נודע לו שהיא בהיריון ממנו ושפלוצ'ו, מיגל וקונסטנסה אחראים לאסון המטוס. מוניטה עדיין כועסת על מרטין, ומחליטה לבנות לעצמה מחסה ללילה.
  • חיים שלי - פרק 215

    אספרנסה והטורקייה הולכות למופע של צ'יאן, כדי להסיח את דעתן. אספרנסה מגיעה בטעות לתאי ההלבשה ופוגשת שם את הזמר. הם מדברים ורוקדים ביחד.העובדים לוקחים את הכיבוד מקבלת הפנים וחוגגים שם את החתונה, למרות מה שקרה למרטין ומוניטה. מרטין מזמין את מוניטה לירח דבש במטוס הפרטי שלו. פלוצ'ו מחבל במטוס של מרטין והמטוס נופל באמצע הג'ונגל.
  • חיים שלי - פרק 214

    מוניטה מתכוננת לחתונה. מרטין והאורחים מחכים לבואה. קונסטנסה מתכננת להרוס את החתונה אבל קימברלי ופוצ'י מכות אותה וקושרות אותה. קונסטנסה מבקשה עזרה מפלוצ'ו והוא משחרר אותה. מרטין ואספרנסה מתחתנים. קונסטנסה מגיעה עם התוצאות של בדיקת ההיריון ומודיעה למרטין שהילד שלו. מוניטה נמלטת. מרטין תובע מקונסטנסה לערוך בדיקת דנ"א. מרטין מגיע לשיכון ולא מוצא את אספרנסה.
  • חיים שלי - פרק 213

    מרטין שולח לכלא את קצ'ילו ודואג שהמשטרה תעצור את קונסטנסה. קיקה רוצה לעזוב, הוא בטוח שרוצים אותו רק כדי שיעזור בחתונה. פלוצ'ו ומיגל עוזרים לקונסטנסה לברוח, אבל מיגל מבטיח למרטין לחזור למוטב. אספרנסה חולמת שקונסטנסה מקלקלת לה את החתונה.
  • חיים שלי - פרק 212

    דבורה מכירה את קצ'ילו בפאב ומבלה אתו את הלילה. קצ'ילו מתחזה לכומר אך האב הקטור חוזר ומסכל את תכניותיה של קונסטנסה. אלפרדו ואלונסו נקלעים למצב מביך בגלל מרסדס. חוסה מאיים להרוג את טוני אם הוא יבגוד באחותו. הרננדו, אחיו של פלוצ'ו, חוזר ומנסה לכבוש מחדש את קימברלי.
  • חיים שלי - פרק 211

    אלונסו מתוודה בפני מרסדס שהוא הומו, והיא מנסה לעזור לו להתחיל עם אלפרדו. קימברלי מתגרשת מרולנדו, שמיד מנסה לחדש את היחסים ביניהם. פלוצ'ו ומיגל חוטפים את האב הקטור, וקונסטנסה שולחת אל מרטין ומוניטה את קצ'ילו, שמתחזה לכומר. קצ'ילו מגלה במקרה שהילד של קונסטנסה הוא מקיקה, ודורש ממנה לשלם לו כדי שישתוק. קיקה רואה אותם יחד, ומתכוון לספר על כך למוניטה. קונסטנסה מנסה לעצור בעדו.
  • חיים שלי - פרק 210

    חוסה עוקב אחרי הטורקייה ומגלה שהיא עומדת לשכור דירה. הטורקייה רבה גם עם קימברלי, ומרגישה בודדה מתמיד. קונסטנסה רואה אצל דבי הזמנה לחתונה של מרטין ומוניטה, וממשיכה לתכנן איך לחבל בארוע. מרסדס חושדת שקונסטנסה בהיריון. מרטין משלים עם מוניטה ומלווה אותה לקרב עם "הטיגריס". הקרב מסתיים בתיקו, אבל "הטיגריס" מזמינה את מוניטה לקרב חוזר.
  • חיים שלי - פרק 209

    מרטין מסרב לחתום על חוזה עם ריידר לפני שישפר את תנאי הקרב של מוניטה, אך היא לא עומדת בזה וחותמת מאחורי גבו. מרטין מחליט לא לייצג אותה יותר. חוסה עובר את המבחן האחרון ומגלה שהטורקייה משקרת לו. מיגל מנסה לדרוס את אלפרדו. חואניטה קוראת למרטין להתפייס בשידור חי בטלוויזיה.
  • חיים שלי - פרק 208

    פוצ'י ומוניטה מנסות לברוח מהמנזר, אבל הנזירות לוכדות אותן. אלפרדו עוקב אחרי מיגל, שמוליך אותו למנזר, והנזירות המזויפות נכלאות. מתאגרפת אלופה מציעה למונה להתמודד מולה בשל מכתב ששלח קיקה, אבל מרטין לא מסכים לתנאי החוזה. רולנדו מגלה שקימברלי לא תקבל את הירושה ומגיש תביעה נגדה יחד עם פלוצ'ו.קונסטנסה משקרת לקיקה שדבי בהיריון מרולנדו, והוא מספר לקימברלי, שבטעות חובטת ברולנדו בפטיש עד אבדן הכרה.
  • חיים שלי - פרק 207

    מוניטה שוכבת חסרת הכרה בבית החולים. מיגל ופלוצ'ו חוטפים אותה ושולחים אותה למנזר של דודתו של פלוצ'ו. פוצ'י נפרדת מאמה ומגיעה לאותו מנזר. אלפרדו בטוח שמיגל קשור לחטיפה ומחליט לעקוב אחריו. רולנדו ממרר לקימברלי את החיים. פוצ'י מגלה את מוניטה בחדר נעול במנזר.
  • חיים שלי - פרק 206

    מרטין ומונה משוחררים והוא מסלק את קונסטנסה מהבית. חוסה והטורקייה נפרדים. רולנדו לא חדל להטריד נשים. מרטין קובע עם מונה לראות בית, אבל היא מועדת בכביש ואוטובוס פוגע בה. היא מאושפזת חסרת הכרה. פוצ'י בורחת מהכלא, מתחזה לקיקה וקונסטנסה מנסה להשכיב אותה. נייווס תופסת אותה עם דבי וכופה עליה להתקשר למאורו, העבריין.
  • חיים שלי - פרק 205

    חוסה, לאורה וקוקי מפתיעים את קונסטנסה ומגיעים עם עורכת דין. הטורקייה חוזרת מספרד ורואה את חוסה מתנשק עם עורכת הדין שלהם. גם קונסטנסה רואה אותם. פוצ'יטה משתילה בכיס של מרטין יהלומים מוברחים והוא ומוניטה נעצרים. החתונה של קימברלי ורולנדו נערכת למרות המהומה שדבי עושה. מרטין ומוניטה לא נוכחים בחתונה.
  • חיים שלי - פרק 204

    מרטין מתאגרף עם טרמוטו במקום קיקה ומנצח אותו. קיקה מגיע הביתה ומוצא את קרוצ'ו במיטתה של נייווס. קונסטנסה משיגה מהשופטת הסכם שעל פיו היא יכולה לקחת את הילדים כמעט כל יום. חוסה פוגש במקרה את קלרה, שמספרת לו שהיא עורכת דין המתמחית בקטינים. הוא ואחיותיו מבקשים את עזרתה, והיא נפגשת עם השופטת ומבטלת את תכנית הביקורים של קונסטנסה.
  • חיים שלי - פרק 202

    מוניטה מחזירה למרטין את טבעת האירוסים. פלוצ'ו ומיגל מנסים לפתות את קימברלי, אבל היא לא נענית. רונלדו מציע לקימברלי נישואין , והיא מסכימה. המכונית של אלפרדו ומרטין נתקעת בדרך. הם מגיעים לאחוזה מבודדת שבה גרים זקן גיבן ומדענית מוזרה. מוניטה מגלה שמרטין לא שיקר לה.
  • חיים שלי - פרק 203

    אספרנסה מגיעה לאחוזה להציל את מרטין ואלפרדו, אבל קרלוטה מצליחה לשכנע את אלפרדו להשתתף בניסויים המיניים שלה. דבי חוטפת את רולנדו כדי למנוע את הנישואים. בלחץ של אלפרדו, קונסטנסה חותמת על הסכם הגירושים עם מרטין, אבל מבטיחה לא לשבת בחיבוק ידיים. מרטין קובע תאריך לחתונה עם מוניטה. קונסטנסה מודיעה למרטין שהיא תיקח לו את הילדים.
  • חיים שלי - פרק 201

    מיגל שומע את עורך הדין מודיע לקימברלי שדודתה התנתה את קבלת הירושה בכך שהיא תהיה נשואה. קונסטנסה מעמידה פנים שהיא באה לחתום על הסכם הגירושים. היא מסממת את מרטין ומכניסה אותו למיטה, בעוד פלוצ'ו מתקשר למוניטה בשמה של רוסה, ומבקש ממנה לבוא לביתו של מרטין. מוניטה מגיעה, ומוצאת את מרטין במיטה עם קונסטנסה.
  • חיים שלי - פרק 200

    מרטין מפסיד את העסקה עם נשות העסקים השוודיות בגלל התקף הקנאה של מוניטה. קונסטנסה מגלה לחרדתה שהיא בהיריון מקיקה, ומחליטה לשכנע את מרטין שהילד שלו. פלוצ'ו מתקין מיקרופונים בחדרה של מוניטה, ומצית בטעות את החדר. קיקה מציל את מוניטה מהשריפה. מרטין ומוניטה מחליטים להתחתן מיד.
  • חיים שלי - פרק 199

    מוניטה מקבלת קשה את הידיעה שתיק הגירושים של מרטין נגנב. דבי מצליחה להוציא את התיק מקונסטנסה, ושמה אותו על שולחנו של מרטין. קונסטנסה מנסה לגנוב אותו חזרה, אבל מרטין ומוניטה תופסים אותה. קימברלי יורשת מדודתה מיליונים, ונייווס משכנעת את קיקה להתחיל איתה. קוקי ולאורה נכשלות בניסיונן לשדך בין רוסה לאדון אובלדו. מרטין ואלפרדו נפגשים עם שוודיות בספא, למטרות עסקים, ומוניטה כועסת.
  • חיים שלי - פרק 198

    ברברה מזמינה את מוניטה לקרב והיא מגיעה לזירה אחרי שהיא מתחמקת מקיקה. פלוצ'ו וקונסטנסה מגיעים ללשכת השופט וגונבים את תיק הגירושים של קונסטנסה ומרטין. לחברה מגיעים שני עורכי דין אשר מבשרים לקימברלי שהיא היורשת הבלעדית של דודתה העשירה שנפטרה. מרטין מגיע לקרב האגרוף עם המשטרה.מוניטה מנצחת בקרב. ברברה הפצועה נעצרת.
  • חיים שלי - פרק 197

    ברברה מציעה למוניטה כסף כדי שהיא תעזוב את מרטין. קונסטנסה שמחה שהיא לא בהיריון. אנדרדה מזהיר את מוניטה שברברה עלולה לפעול בלילה נגדה. ברברה יורה לעברו. דבי גוררת את קימברלי לבית החולים כדי לבקר את רולו, הן מנסות להוציא אותו בלי רשות והוא נופל במדרגות. מרטין מבקש ממוניטה לישון בביתו ליתר ביטחון.
  • חיים שלי - פרק 196

    אנדרדה מנסה לנשק את מוניטה. מוניטה רוצה להשתתף עם מרטין בתחרות סלסה. אנדרדה, שהתגלה כרקדן מקצועי, מנסה ללמד את מרטין לרקוד. ביום התחרות מרטין לא מגיע ומוניטה מתחרה עם אנדרדה. נייווס מגלה לקיקה שאולי קונסטנסה בהיריון ממנו. מרסדס מצליחה להתחמק מאלפרדו. מרטין ומוניטה רבים שוב.
  • חיים שלי - פרק 195

    מוניטה מתקשה להסתגל לשומר הראש שלה. אלפרדו מיואש כי מרסדס מתחתנת עם מיגל, הוא מנסה להתאבד בשתיית טונר אך נכשל. מרטין מקנא בשומר הראש החתיך של מוניטה. נייווס חושדת שקונסטנסה הרה. פוצ'י עוזבת את הבית. אלפרדו חוטף את מרסדס ומונע ממנה להתחתן עם מיגל.
  • חיים שלי - פרק 194

    ברברה מרדימה את מרטין וחוטפת אותו. מוניטה וקונסטנסה משתפות פעולה ומשחררות אותו. חוסה עובר את המבחן ביושר. קיקה רוצה להכריח את אלפרדו להתחתן עם פוצ'י אחרי ששכב איתה. מרסדס אומרת לאלפרדו שהיא לא אוהבת אותו. מרטין שוכר שומר ראש למוניטה כהגנה מפני ברברה.
  • חיים שלי - פרק 193

    נייווס מגלה שקיקה התחזה לאחותו. מרטין מציל את קוקי, אבל ברברה בורחת. סופיה עוזרת לחוסה ללמוד והוא נמשך אליה. מרסדס מחליטה לא לבטל את החתונה, היא ומיגל עורכים מסיבות רווקים בנפרד. אלפרדו מתעורר אחרי שהשתכר ומגלה שהוא שוכב עם פוצ'יטה, אחותו של קיקה. ברברה מצליחה לחטוף את מרטין באמצע מופע קסמים.
  • חיים שלי - פרק 192

    פלוצ'ו וברברה נכשלים בניסיונם להרוג את מוניטה. קונסטנסה מתרגזת על ברברה, וזו מסלקת אותה מהבית. מרסדס מחליטה לבטל את החתונה עם מיגל, אך חוששת לספר לו. קיקה מתחזה לאחותו ונייוס מגלה לו סודות. ברברה נכנסת לביתו של מרטין כדי להתקין מיקרופונים, ותופסת את קוקי. מרטין ומוניטה מגיעים הביתה, וברברה מסרבת לשחרר את קוקי.
  • חיים שלי - פרק 191

    קונסטנסה שוב מאיימת על מרטין שתיקח ממנו את הילדים אם לא יעזוב את מוניטה. זו מחליטה לנסוע אל כרמן כדי למנוע בעיות אולם מתחרטת ברגע האחרון. אלפרדו מודה ששלח את פוצ'יטה אל מיגל כדי שמרסדס תעזוב אותו, והיא ממשיכה בתכניות החתונה. ברברה ופלוצ'ו מסתתרים ליד השיכון ומחכים למוניטה כדי להרוג אותה.
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully