סאם סון המתוקה - תקצירי פרקים

ויוה
  • סאם סון המתוקה: פרק 11

    ג'ין הון מבקש מאמו שתשאיל לו קונדיטור למסעדה שלו. סאם-סון מחליטה לפצוח בדיאטה. המחשבות של ג'ין הון על סאם-סון אינן נותנות לו מנוח. הי ג'ין מבינה שג'ין הון הולך ומתרחק ממנה. סאם-סון מפקפקת ברצינות כוונותיו של יון וו, ארוסה של צ'ה רי, שמחזר אחריה במרץ. סאם-סון אינה יודעת את נפשה כאשר ג'ין הון נוקט צעד מפתיע.
  • סאם סון המתוקה: פרק 16 ואחרון

    פרק אחרון! לאחר חודשיים שבהם לא שמעה דבר מג'ין הון, סאם-סון מנסה להמשיך בחייה על אף הכאב הרב. כאשר ג'ין הון חוזר במפתיע, עליו לתת הסברים, ולא רק לסאם-סון. מתברר ששלח גלויות רבות לכתובת לא נכונה. יון סוק מודיעה על התפטרותה לצורך טיול ארוך סביב העולם. הי ג'ין לומדת רפואה בארה"ב. סאם-סון הולכת לפגוש את הוריו של ג'ין הון. סוף!
  • סאם סון המתוקה: פרק 1

    פרק ראשון! קים סאם-סון היא קונדיטורית שמנמנה בת 30, בעלת דמיון פורה, שחיה בסיאול. לאחר שהחבר שלה זורק אותה, היא מחפשת עבודה וגם בן זוג בפגישות עיוורות; היא מוצאת את שניהם אצל יון ג'ין הון, בנה הגאוותן של בעלת בית מלון רודנית, שמנהל מסעדה צרפתית. קים סאם-סון מתעקשת שיכנו אותה קים הי ג'ין.
  • סאם סון המתוקה: פרק 2

    קים מתחילה לעבוד במסעדה בבית המלון. היא יוצאת לפגישה עיוורת ומתלהבת מהבחור, אלא שבמקביל, ג'ין הון יושב בפגישה עיוורת בחלק אחר של המלון ומשתעמם קשות. הוא גורר את קים סאם-סון מהפגישה שלה, היא כועסת עליו ומתפטרת. הוא רודף בעקבותיה והם מבלים יחד כל הלילה בהשתכרות. הוא מביא אותה שיכורה לביתו, והיא מתעוררת בבוקר, בדיוק כשאמו מגיעה והמומה לגלות בחורה זרה במיטתו של בנה.
  • סאם סון המתוקה: פרק 3

    ג'ין הון מציע לסאם-סון עסקה, שתעמיד פנים כחברתו, כדי שאמו תפסיק לארגן לו פגישות עיוורות. בתחילה היא מסרבת, אבל כשאמה עומדת לאבד את הבית בשל ערבות שחתם עליה אביה, היא מקבלת את הצעתו בתמורה ל-50 אלף דולר. הם מצליחים לשכנע את אמו שהם זוג. במקביל, חברתו לשעבר חוזרת לאחר שלוש שנים בארה"ב, ומגיעה למסעדה בחיפוש אחריו.
  • סאם סון המתוקה: פרק 4

    אורחת מסתורית מגיעה למסעדה ומחפשת את ג'ין הון. קים סאם-סון וג'ין הון יוצאים יחד למסעדה מפוארת, שם הם פוגשים את צ'ה רי, שמקניטה ומעליבה את סאם-סון. היחסים המתהדקים בין סאם-סון ליו ג'ין הון לא נותנים לה מנוח. ג'ין הון מנגן בפסנתר את מעבר לקשת בענן, כשהאורחת המסתורית נכנסת למסעדה.
  • סאם סון המתוקה: פרק 5

    סאם-סון נשארת לישון בביתו של ג'ין הון השתוי. יון מו מאבד עשתונות כשאחותה של סאם-סון אינה אוכלת את המעדנים שהכין. בלהט הוויכוח דורשת סאם-סון מג'ין הון לבטל את ההסכם ביניהם. הי ג'ין מבקשת לשוחח עם סאם-סון. מי ג'ו, אחייניתו האילמת של ג'ין הון, אופה עוגיות אתו ועם סאם-סון. הי ג'ין מתבשרת על בואו של אורח מארה"ב.
  • סאם סון המתוקה: פרק 6

    יון וו, החבר לשעבר, אומר לסאם-סון שהוא עדיין אוהב אותה, ערב לפני מסיבת האירוסין שלו. סאם סון מתנחמת בזרועות הבוס שלה. עליה גם לאפות את העוגה שהוזמנה לטקס האירוסין. הנרי והי ג'ין מתכוונים לנסוע לבקר את אמו של הנרי.
  • סאם סון המתוקה: פרק 7

    ג'ין הון מאבד עשתונות כשהוא רואה את מין יון וו נותן מתנה לסאם-סון. ג'ין הון מספר לסאם-סון את סיפורו הטרגי: בגללו נהרגו בתאונה אחיו ואשתו, והוא עצמו נפצע קשה. לאחר שג'ין הון פוגש את הי ג'ין במלון, הוא מחליט ללכת לחדרה, לחרדתה של סאם-סון. ג'ין הון שומע את הסיבה המפתיעה לעזיבתה של הי ג'ין ולניתוק הקשר: היא חלתה בסרטן ורצתה למנוע ממנו לחץ לאחר התאונה.
  • סאם סון המתוקה: פרק 8

    סאם-סון השבורה מגיעה לביתו של ג'ין הון, שם היא פוגשת את הי ג'ין. בדרכה חזרה היא מועדת מאופניה, וג'ין הון לוקח אותה לבית החולים. אמו של ג'ין הון מזמינה את הי ג'ין לביתה, שם היא דורשת ממנה דרישה מפתיעה.
  • סאם סון המתוקה: פרק 9

    תכניתה של אמו של ג'ין הון להשתמש בסאם-סון כגורם שיפריד בין בנה לבין הי ג'ין, נכשלת. סאם-סון מודיעה על התפטרותה בתוך שבועיים. סאם-סון מנצלת הזדמנות לנקום בג'ין הון נקמה קטנה אך מתוקה. אמה של סאם-סון מקימה מהומה במסעדה, ומודיעה לג'ין הון על התפטרותה המידית של סאם-סון.
  • סאם סון המתוקה: פרק 10

    סאם-סון מחליטה לעשות שינויים בחייה כדי לשנות את מזלה, ומבקשת לשנות רשמית את שמה. ג'ין הון מגיע להכרה שהוא אבוד בלי סאם-סון ומבקש ממנה לחזור למסעדה. הי ג'ין מרגישה את השינוי ביחסו של ג'ין הון אליה. הקשר בין יי ינג ויון מו מתהדק.
  • סאם סון המתוקה: פרק 12

    סאם-סון מבקשת מג'ין הון להיפרד מהי ג'ין כדי להוכיח את רצינות כוונותיו. יי ינג דורשת מג'ין הון להפסיק להתראות עם אחותה. סאם-סון דוחה את דרישתה של הי ג'ין שלא להיפגש עם ג'ין הון. סאם-סון מחזירה לג'ין הון את 50,000 הדולרים, אולם הוא קורע את ההמחאה כדי להוכיח את אהבתו אליה. לאחר שמתקבלת בקשתה של סאם-סון לשינוי שמה, היא נוסעת להר הלה כדי לחזור אדם חדש. אולם על פסגת ההר מחכה לה הפתעה.
  • סאם סון המתוקה: פרק 14

    סאם סון וג'ין הון מתחילים לצאת. היא לוקחת אותו לעשות את שבעת הדברים שתמיד רצתה לעשות כשיהיה לה חבר, והשיא הוא במפגש עם אמה. בהתחלה האם לא מקבלת אותו אך בסוף נשבית בקסמיו. הי ג'ין מתאשפזת בבית חולים בגלל אנורקסיה וג'ין הון ממהר להיות איתה. הוא לוקח אותה לישון אצלו בלילה וסאם-סון רואה אותם מגיעים יחד לדירתו.
  • סאם סון המתוקה: פרק 15

    סאם-סון מבשלת דייסת אורז להי ג'ין החולה, אך היא זוכה ממנה לקבלת פנים צוננת. יי ינג חותמת על חוזה לשכירת עסק משותף לה ולסאם-סון. הי ג'ין מחליטה לחזור לארה"ב, ומבקשת מג'ין הון ללוות אותה לשם. בקשתה גורמת למריבה קשה בין סאם-סון לג'ין הון, אך בסופה סאם-סון מסכימה. יון מו מציע ליי ינג ההמומה נישואין. ג'ין הון נוסע לארה"ב, ובתמורה סאם-סון הולכת לשנות את שמה.
  • סאם סון המתוקה: פרק 13

    ג'ין הון מגיע להר הלה לפגוש את סאם-סון לכבוד יום הולדתה. הוא קורע את טופסי החלפת השם שלה והיא מסרבת לשכב עמו. ג'ין הון מתעמת עם הנרי, אשר מודה שהוא מאוהב בה. סאם-סון ואחותה מתחילות לחפש שטח לעסק החדש. יי ינג נפגשת עם יון מו, שמציע לה לצאת לאור יום, אך היא מסרבת. אמו של ג'ין הון נפגשת עם אמה של סאם-סון כדי לטרפד את היחסים בין השניים. ג'ין הון נפרד מהי-ג'ין.
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully