טרה נוסטרה (טרה נוסטרה)

טרה נוסטרה

סוף המאה ה-19. מטיו וז'וליאנה, שני מהגרים איטלקיים צעירים, נפגשים על אנייה בדרכם לחיים חדשים בברזיל. השניים מתאהבים ונשבעים לא להיפרד, אולם בהגיעם לברזיל, פרנצ'סקו, קרוב משפחה של ז'וליאנה, אוסף אותה מהנמל ודרכיהם נפרדות. בצר לו, מטיו נוסע לעבוד באחד ממטעי הקפה.
ז'וליאנה נחושה למצוא את מטיו ובינתיים מתגוררת עם פרנצ'סקו ומשפחתו. הבן מרקו אנטוניו מתאהב בה, למורת רוחה של אמו, ז'אנטי. כשז'וליאנה מגלה שהיא מצפה לילד ממטיו, מרקו אנטוניו מציע להינשא לה ולהכיר בילד כבנו. ז'אנטי אינה מוכנה לכך וביום הלידה, שולחת את התינוק למנזר ומודיעה לז'וליאנה שבנה מת.
עם הגיעו לחוות הקפה, מטיו מושך את תשומת ליבה של רוזנה, בתו של גומרסינדו, בעל החווה. היא מתאהבת בו נואשות וממציאה סיפור שמונע ממנו לעזוב את החווה כדי לחפש את ז'וליאנה. מטיו נאלץ להתחתן עם רוזנה, אך נמנע מכל מגע איתה. הדברים משתנים כשגומרסינדו מבטיח למטיו להכניס אותו כשותף במטעים, אם יעניק לו נכד.
השנים חולפות ומטיו וז'וליאנה חיים את חייהם במקביל, עם בני זוג ומשפחה, אך שניהם לא מאבדים את התקווה לשוב ולהתאחד, ולחיות את אהבתם הגדולה.

'טרה נוסטרה' היא טלנובלה מרגשת ועטורת פרסים, ואחת מהנמכרות בעולם בכל הזמנים. בסדרה מככבים טיאגו לסרדה ('נמלטות') ואנה פאולה ארוזיו ('יומן חיים').

ראשון-חמישי ב-22:10. פרקי השבוע ברצף - שבת ב-18:30
150 פרקים, ברזיל, 1999

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully