מונטה כריסטו (מונטה כריסטו)

מונטה כריסטו

סנטיאגו הוא בנו של הורסיו, שופט מפורסם, והוא עומד להינשא לאהבת חייו לאורה. לסנטיאגו אהבה נוספת, אותה הוא חולק עם חברו הטוב מרקוס - הסיף.

כשהורסיו מגלה שאביו של מרקוס, אלברטו, ביצע פשע חמור בתקופת השלטון הצבאי בארגנטינה בגינו הוא יועמד למשפט, הוא מספר זאת לסנטיאגו. סנטיאגו מחליט שלא לספר על כך למרקוס, אך עוזרוו של הורסיו מיידע את אלברטו, וזה מורה לבנו להיפטר מסנטיאגו בעת נסיעתם הקרובה לתחרות סיף במרוקו.

במרוקו, מרקוס וסנטיאגו נשדדים. סנטיאגו אינו מודע לכך שהשוד היה פרי תכנונו של מרקוס והוא מושלך לכלא ללא משפט. מרקוס חוזר לבדו לארגנטינה וגורם ללאורה להאמין שסנטיאגו נרצח בכלא. לאורה אינה יודעת את נפשה מרוב צער, עד שהיא מגלה שהיא נושאת ברחמה את תינוקו של סנטיאגו. בייאושה, היא מקבלת את הצעתו של מרקוס, שמאוהב בה, להינשא לו ולגדל יחד את בנה.

השנים חולפות וסנטיאגו מתאושש בבית הכלא בעזרתו הנאמנה של חברו יוליסס, כשהדבר היחיד שמחזיק אותו בחיים הוא רצונו העז לנקום בכל אלה שהרסו את חייו. יוליסס עוזר לסנטיאגו לברוח מהכלא ומצייד אותו בסכום כסף נכבד וזה חוזר לארגנטינה ולחייהם של אויביו בזהות בדויה. מאותו הרגע, מתחיל סנטיאגו במסע ארוך כואב להשיב לעצמו את חייו ואת אהובתו ובו בעת לחשוף את זהותם של אלה שבגדו בו ולבוא איתם חשבון.

'מונטה כריסטו' היא טלנובלה סוערת ומצליחה בכיכובם של פבלו אצ'ארי ('הנבחר'), פאולה קרום ('בובה פראית') וחואקין פוריאל. הסדרה מבוססת על הספר האייקוני 'הרוזן ממונטה כריסטו' מאת אלכסנדר דיומא.

ויוה וינטג', מדי ערב ב-18:30. פרקי השבוע ברצף - שבת 09:20
145 פרקים, ארגנטינה, 2006

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully