אנטונלה (ויוה וינטג')

אנטונלה

אנטונלה הענייה היא בחורה מלאת שמחת חיים, ששואפת להיות שחקנית ומתפרנסת כליצנית בימי הולדת. ניקולס הוא איש עסקים עשיר, שרמנטי ורודף נשים, שמתגורר באחוזה עם בנו פדריקו, סבתו ויתר בני המשפחה. אנטונלה וניקולס נפגשים ביום ההולדת של פדריקו, וניקולס מתאהב בליצנית הצבעונית, ולמרות שהיא לא רוצה להודות בכך, גם היא מתאהבת בו.

במקביל ניקולס מנהל רומן עם אחותה החורגת של אנטונלה. האחות מאוהבת בניקולס נואשות וסובלת מכך שאינו מחזיר לה אהבה. אנטונלה לומדת לתעב את האיש שממרר את חיי אחותה, ונדהמת לגלות שהאהוב הוא לא אחר מניקולס. כשהאחות השברירית מוצאת את מותה בנפילה מהחלון, כולם בטוחים שמדובר בהתאבדות. אנטונלה משוכנעת שמדובר ברצח ושהרוצח הוא ניקולס. אנטונלה מחליטה לנקום ומוצאת את דרכה אל האחוזה כמזכירה של סבתו של ניקולס. מרגע זה, הדרמה הגדולה מתחילה...

'אנטונלה' היא בין הטלנובלות המצליחות בכל הזמנים, זוכת פרס מרטין פיירו היוקרתי לטלנובלה הטובה ביותר ואחת הטלנובלות הראשונות ששודרו בישראל. 'אנטונלה', בכיכובם של כוכבי העל של הטלנובלות אנדריאה דל בוקה וגוסטבו ברמודס, סחפה את ישראל בסערה כששודרה כאן לראשונה, וואנדריאה דל בוקה אף הגיעה לביקור, כשהיא מלווה בצרחות מעריצים בכל מקום אליו הגיעה.

מדי ערב ב-19:25. פרקי השבוע ברצף - שישי ב-18:30
165 פרקים, ארגנטינה, 1992

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully