ויוה

חיים כפולים

אנחליקה היא וטרינרית מסורה, שמנהלת מערכת יחסים ארוכה עם סנטיאגו, ארכיטקט צעיר ונאה, שבו התאהבה ממבט ראשון. השניים מחליטים להינשא, למורת רוחה של פטריסיה, אמו של סנטיאגו, שרואה באנחליקה אישה פשוטה, שאינה ראויה לבנה.

זמן קצר לאחר נישואיהם, אנחליקה וסנטיאגו יוצאים לשיט שמשתבש. סירתם מתהפכת וסנטיאגו נסחף בזרם ונעלם. הוא מוכרז כמת ואנחליקה אינה יודעת את נפשה. אחרי שנתיים של אבל, אנחליקה מתאהבת בריקרדו, גבר עשיר ומושך, שמבוגר ממנה בשנים רבות. אנחליקה אינה יודעת שריקרדו מנהל מזה זמן רב רומן עם פטריסיה, רומן שהוא מחליט לסיים כדי להינשא לאנחליקה. הפרידה מריקרדו רק מעצימה אצל פטריסיה את השנאה והבוז שהיא חשה כלפי אנחליקה, שאותה תמיד האשימה במותו של סנטיאגו.

אנחליקה וריקרדו מתחתנים, אך זמן קצר לאחר מכן החיים מזמנים להם הפתעה בלתי צפויה: סנטיאגו חוזר, בריא ושלם, במטרה להחזיר לעצמו את חייו ואת אשתו אנחליקה. אנחליקה ההמומה עומדת כעת בפני דילמה קשה: היא נשואה לשני גברים שונים, שאת שניהם היא אוהבת, ונגזר עליה לבחור ביניהם. סנטיאגו וריקרדו מחליטים להילחם על אהבתה ואנחליקה נאלצת להתמודד עם המציאות החדשה שלה - חיים כפולים.

שודר בערוץ ויוה פלוס.

150 פרקים, מקסיקו, 2012

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully