בלוג ויוה - פברואר 2020

  • בלוג
ויוה

הסדרה הטורקית המרגשת בערוץ ייחודי החל מ-23 בפברואר!

אהלן חברים!
יש לנו הפתעה בשבילכם!

לקראת העונה השלישית והאחרונה לסדרה, שתעלה בערוץ ויוה פלוס
ב-18 במרץ, ישודרו כל פרקי עונות 1 ו-2 (1-192) ברצף, בערוץ ייחודי.
הערוץ יחל את שידוריו ב-23 בפברואר ב-07:00


ערוץ "אישה" ישדר מ-23 בפברואר ועד ה-17 במרץ.
העונה השלישית והאחרונה תעלה
בערוץ ויוה פלוס ב-18 במרץ ב-22:00

למי שטרם הספיק לצפות, עלילת הסדרה "אישה" מספרת על בהאר, אלמנה צעירה עם שני ילדים קטנים שנאבקת כדי לשרוד. אמה נטשה אותה כשהייתה בת 8, וזמן מה לאחר מכן בהאר איבדה גם את אביה וסבה. חייה משתנים כשהיא פוגשת את סארפ, מטפס הרים שבו היא מתאהבת עד כלות. לאחר מספר שנים של נישואים מאושרים, בהאר מאבדת את בעלה והיא נותרת עם שני הדברים היחידים שגורמים לה להיאחז בחיים - בתה ניסאן ובנה דורוק. על אף העוני והקשיים, בהאר מצליחה להפוך את חיי ילדיה למלאי שמחה, ומה שעוזר לה הוא אהבתה הגדולה לסארפ, עליו היא מספרת להם ללא הרף.

בהאר מתקשה להתפרנס ועל אף המשקעים, פונה לאימה האטיג'ה לעזרה. המפגש המחודש עם אימה מאלץ את בהאר להתמודד עם העבר והיא מגלה שהוא למעשה שונה מכפי שזכרה אותו. בהאר מחליטה להתקרב מחדש לאימה, אך מכשול גדול עומד בדרכה - שירין, אחותה הצעירה והבעייתית. שירין נסערת משובה של בהאר לחיי המשפחה, במיוחד מכיוון שמבלי שאיש מודע לכך, לשירין קשר ישיר למותו של סארפ. מה יקרה כשתיחשף האמת המרה?

מהיוצרים של סדרת הדרמה המצליחה "אימא", אישה" הא סדרה נוגעת ללב, שזכתה להצלחה רבה בטורקיה ולאהבת הקהל בישראל. הסדרה, בכיכובה של אוזגה אוזפירינג'י, מבוססת על סדרה יפנית באותו השם.

בימים א'-ה', ערוץ "אישה" ישדר 12 פרקים ביום
מ-07:00-16:30, עם שידורנוסףמ-16:30-02:00.
השידורים יחודשו מדי יום ב-07:00, ובשישי ושבת, ישודרו כל
פרקי השבוע ברצף ללא הפסקה

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully