בלוג ויוה - נובמבר 2019

  • בלוג
ויוה

"קפה בניחוח אישה חוזרת לערוץ ויוה!

הטלנובלה הקלאסית "קפה בניחוח אישה", המגוללת את סיפור אהבתם הסוחף של גביוטה וסבסטיאן, חוזרת לערוץ ויוה!

"קפה בניחוח אישה" היא אחת הטלנובלות המשובחות והמצליחות בכל הזמנים. הסדרה זכתה להצלחה עצומה בכל מקום שבו שודרה וזכתה באין ספור פרסים בקולומביה ובעולם. הסדרה היא פרי עטו של פרננדו גאייטן, יוצר הטלנובלה "אני בטי המכוערת", שהלך השנה לעולמו. בסדרה מככבים מרגריטה רוסה דה פרנסיסקו, שגם שרה את שירי הפסקול לסדרה, וגאי אקר ("שקרים", "כואב הלב").

הסדרה תשודר במסגרת שידורי ויוה וינטג' החל מ-5.12, ימים א'-ה' ב-19:05.

קצת על העלילה:
קרמנסה ובתה גביוטה נוסעות, כמדי שנה, לעבוד בקטיף במטעי הקפה של דון אוקטביו ואז'חו. במהלך שהותן שם אוקטביו נפטר, וכל המשפחה מגיעה ללוויה, כולל נכדו סבסטיאן, שלומד בלונדון. גביוטה וסבסטיאן נפגשים ומתאהבים מיד עד כלות. סבסטיאן אף שוקל לא לחזור ללונדון ולהישאר עם אהובתו, אך גביוטה משכנעת אותו לנסוע והם מחליטים להינשא בתוך שנה לכשישוב לקטיף הבא.
לאחר שסבסטיאן חוזר ללונדון, גביוטה מגלה שהיא בהיריון והיא מוכנה לעשות הכול כדי להגיע אל סבסטיאן. בהיעדר אמצעים, היא מוצאת דרך להגיע לאירופה בעזרתו של סוכן שמבטיח לה עבודה בדוגמנות. כשגביוטה מגלה שלמעשה הביא אותה לשם כדי לשמש כנערת ליווי, היא בורחת ומנסה להרוויח כסף כדי לחזור לקולומביה.

כעבור שנה, סבסטיאן חוזר מלונדון כדי לקיים את הבטחתו לגביוטה. הוא מחפש אותה בנרות ורכילאי הכפר דואגים לעדכן אותו שגביוטה נסעה לאירופה כדי לעבוד כיצאנית. סבסטיאן אינו יודע את נפשו מרוב צער, ובייאושו הוא נישא ללוסיה, מכרת המשפחה שמאוהבת בו שנים. גביוטה מצליחה לחזור לקולומביה בדרך לא דרך כדי לקיים את הבטחתה לסבסטיאן, רק כדי לגלות שהוא כבר התחתן.....

160 פרקים, קולומביה, 1994-1995

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully