בלוג ויוה - אוקטובר 2019

  • בלוג
ויוה

הגאלנים של הטלנובלות שכבשו את צופות ויוה בכל הזמנים פוסט מאת רנת זיתונה

בימי החיתולים של ויוה ואפילו קצת לפני הכרנו שני כוכבי טלנובלות שכיכבו לצד אנדריאה דל בוקה: גוסטבו ברמודס וגבריאל קוראדו. אלו היו כוכבים מצליחים בארגנטינה ופה שגרמו לנו אנחה.

כאשר נחתה לראשונה בובה פראית הכרנו גאלן נוסף, פקונדו ארנה, בלונדיני עם עיניים כחולות והתאהבנו בו במבט ראשון. פקונדו ארנה הופיע בהשתתפות מיוחדת בזינגרה שעזב בהמשך הסדרה. מיד אחר בובה פראית ראינו אותו ביאגו, סנטרל 099, לב אמיץ אבל לא שכחנו את הפרטנרית שהצמידו לו בבובה פראית, נטליה אוריירו ששברו את המסך עם הכימיה שלהם ובשל כך איחדו אותם מחדש בחיים שלי. הטלנובלה האחרונה ששודרה בויוה בכיכובו(בשידור חדש) הייתה חיים גנובים. פקונדו ארנה כיכב בעוד כמה סדרות שלא הגיעו לויוה כשהאחרונה היא לילה ויום אך שודרה ביס דרמה. בפעם האחרונה כשפקונדו ארנה ביקר אצלנו הוא זכה להצטלם עם הרבה מעריצות שבאו להופעה שלו. הוא מבין המפורסמים המעטים בעל אופי צנוע וענווה.

במקביל אליו גם הכרנו את פבלו אצ'ארי, כוכב אהבה אסורה, קשר דם ומונטכריסטו. פבלו אצ'ארי נחשב לשחקן איכותי ביותר בשל בחירתו בפרוייקטים. לאחרונה הוא כיכב בלה לאונה לצד אישתו.

אחריהם הכרנו ממקסיקו גאלן שהוא פרננדו קולונגה לראשונה בהמתחזה. במקסיקו הוא נחשב לגאלן הכי מבוקש ומצליח בטלנובלות וכל שחקנית עבורה הייתה לה כבוד לשחק לצידו. לאחרונה ראינו אותו בתשוקה וכח.

מריו סימארו הוא אחד הגאלנים שגם הלהיב את בנות ישראל מאז חתולה פראית ותשוקת הנצים ועד היום מתגעגעים אליו.

גם סבסטיאן רולי הוא אחד הגאלנים המבוקשים מאז רובי, הבלונדיני והשרירי, בעולם וכיום נחשב במקסיקו כאחד הגאלנים המוערכים והאהודים. הוא ממשיך לככב בסדרות מוצלחות וזוכה ל6.1 מיליון עוקבים באינסטגרם.

הגאלן היחיד עם יופי עוצר נשימה בסגנון בראד פיט הוא כמובן וויליאם לוי, יופי מסחרר ומהפנט שכל אישה גם לא צופת ויוה תשמח להכירו. וויליאם לוי הוכר בישראל לראשונה בתשוקות לצד שני גאלנים מוצלחים, פרננדו קולונגה וסבסטיאן רולי. הוא זכה לככב לצד ז'קלין ברקמונטס ומאייטה פרוני ואף השתתף בקליפ של ג'ניפר לופז ואפילו היו שמועות שהוא ברומן איתה. את וויליאם לוי אהבו יחד עם מאייטה וזכו לככב פעמיים למרות שאצלנו הם נראו רק פעם אחת.

את ג'נקרלוס קנלה הכרנו ממלאך ושטן ומיד התאהבנו בו. מיד לאחר מכן הוא הופיע בלאהוב את לולה ויחסים מסוכנים. כיום הוא לא משחק בטלנובלות.

אהרון דיאז אמנם ראינו לראשונה בארבע מאות ושש ולמרות שהיו לו מעריצים הוא כבש בזכות סנטה דיאבלה ומילה של כבוד. כיום הוא מופיע בגרסה המודרנית לאני בטי המכוערת כרשע וחברו הטוב של הראשי, ארמנדו.

גם אצלנו היו כוכבי טלנובלות אהודים שהם יהודה לוי ורן דנקר. יהודה לוי כיכב באהבה מעבר לפינה והאלופה ואילו רן דנקר בהשיר שלנו.

עם בואה של הז'אנר הטורקי הכרנו את קיבנץ' טטליטו, כוכב מנקשה וחליל, אהבה אסורה ויפה שלי בין השאר.

אך הגאלן שעשה הכי הרבה רעש וכבש את כל בנות ישראל ויותר מכולם היה והינו פארוק. את פארוק מספיק היה לראות בהכלה איסטנבול כדי שהצופות תתאהבנה בו עד כלות ועד שייסעו לראותו בהופעה בישראל.

אחרי גוסטבו ברמודס, גבריאל קוראדו ופקונדו ארנה הופיע לנו כוכב ארגנטינאי חדש והוא לוסיאנו קסטרו שלאחרונה נהיה הכוכב הכי מבוקש בארגנטינה. ראינו אותו בסדרות יורשי הנקמה, עשירים לא מבקשים רשות, 5 כוכבים והאחרונה 100 ימים.

הפוסט נכתב כלשונה וככתבה של הגולשת רנת זיתונה.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully