בלוג ויוה - מאי 2019

  • בלוג
ויוה

פינת החדשות מאת רנת זיתונה.

אהלן חברים!
אנו שמחים להביא לפניכם את כל הידיעות החמות על כוכבי הטלנובלות וסדרות הדרמה של ערוץ ויוה.
פוסט מאת הגולשת רנת זיתונה. נכתב ככתבה וכלשונה.

*האם שאלתם את עצמכם לאן נעלם כוכב תשוקת הנצים ועל החיים ועל המוות שאהוב על כולנו, מריו סימארו? מריו סימארו כיכב בסדרה לצד כוכבת נשות אפריסיו ומאז נעלם בעולם הטלנובלות. יש סיבה לכך. טלמונדו שאיתה עבד בטלנובלה האחרונה, אחים דל מונטה ועוד הצלחות שלו לצד דנה גרסיה ולורנה רוחאס ז"ל קיבל וטו מצד ההפקה. מריו סימארו ביקש מטלמונדו להסיר את הוטו כי הוא זקוק לעבודה כדי לפרנס את משפחתו ורוצה לחזור לטלמונדו. בינתיים מטלמונדו אין תשובה בעניין.

*מה עומד מאחורי הגירושים בין גבריאל סוטו לג'רלדין בזן? בסרטון שהעלתה כוכבת באהבה אין חוקים לחשבון היוטיוב שלה היא מגלה זאת. היא סיפרה איך נודע לה שגבריאל סוטו בגד בה עם אירינה באאבה, כוכבת באה מאהבה ובעקבות חשיפה הרבה מהעוקבים של אירינה ברשתות החברתיות תקפו אותה. גבריאל סוטו ואירינה באאבה מצידם התנצלו וביקשו להפסיק עם זה. ג'רלדין בזן סיפרה שהסיבה שלחשיפה היא שהיא רוצה להגן על בנותיה מפני אירינה שלטענתה היא לא אישה טובה ולא רוצה שיהיו במחיצתה. ג'רלדין יצאה באופן לא רשמי עם השחקן הארגנטינאי סנטיאגו ריימונדו אותו אנו רואים בדם ואדמה.

*ידיעה לא נעימה לכוכבת הסדרה הטורקית,"אימא", שולה, אושפזה בעקבות כאבים שהרגישה ונאלצה לעבור ניתוח. למרבה המזל היא מרגישה בסדר.. רק בריאות!

*פקונדו ארנה נסע למקסיקו לצלם פרוייקט יחד עם מוניקה איוס, ידידת הנפש שלו.

אגב פקונדו ארנה חוזר בקרוב לטלנובלות. לא ידוע מי תככב לצידו אבל הוא לוהק לטלנובלה חדשה שתחליף את פעמוני לילה בארגנטינה.

*אנחליקה ריברה חוזרת לטלנובלות בעקבות גירושיה מנשיא מקסיקו לשעבר, אנריקה פנייה נייטו. חורחה סלינס הקולגה שלה שעבד איתה בלילות מריאנה איחל לה דברים טובים ושהוא ישמח לעבוד איתה שוב למרות שאינו שייך לחברת הפקה טלויסה ונמצא בהפקת מתחרה לה.

*חואן סולר ומאקי נפרדים! הזוג הנשוי בשל מרחק ביניהם החליט להפרד. מאקי נמצאת בארה"ב מנהלת בוטיק וחואן סו לר גר במקסיקו כשבנותיהם אצל מאקי. הם נותרו ביחסים טובים.

עוד זוג שהודיע על פרידה הוא איוון סנצ'ז ואנה ברנדה. הזוג התאהב במהלך הצילומים של הטלנובלה "בלתי נסלח" שהיה הזוג הראשי.

תהיה עונה שנייה לאישה רעה וכבר התחילו ליהוקים. טרם ידוע מתי יתחילו הצילומים אך פורסמה עלילה בקצרה שמדבר על אלטגרסיה שחוזרת לחפש צדק ולהילחם באוייביה הישנים והחדשים. בינתיים השחקן שהצטרף לעונה הוא סאול ליסאזו לתפקיד הרע.

מלכת הדרום יש עונה השנייה ונוחלת הצלחה. טרסה מנדוסה(קייט של קסטיליו) יש בת ואוייביה לוקחים אותה ממנה והיא תיאלץ להיאבק מולם. השחקנים שמשחקים בעונה זו בין השאר הם: הומברטו זוריטה, קיקה אדגר, פאולה נונייז. כמו כן סבתה של הבת טרסה שהיא אימו של אבא של הילדה תרדוף אותה מתוך נקמה על שרצחה את בנה בסוף עונה הקודמת.

סרחיו גוירי הוחרם בטלמונדו בעקבות התבטאותיו הגזעניות על שחקנית מקסיקנית שקיבלה אוסקר בסרט, רומא. סרחיו שהבין שטעה צילם את עצמו והתנצל על התבטאותיו.


*גיא דאוידאן, האקס הישראלי של מרלן פבלה, יוצא עם שחקנית קולומביאנית, ג'ני ורגס דפולברה שאינה מוכרת אצלנו אך מזכירה קצת את השחקנית מרגריטה מוניוז (אחים דל מונטה) שגם יצאה איתו וכיום היא אישתו של מישל בראון, כוכב תשוקת הנצים ובלאהוב עד המוות. גיא משתתף בתוכנית ריאליטי בקולומביה ששמה Reto Exalton שארה"ב ומקסיקו עשו גרסה משלהם. גיא אמר שמצידו מעולם לא צפה בתכנית ריאליטי.

*שחקניות ארגנטינאיות השתתפו במחאה בעקבות המקרה של ילדה בת 11 שנאנסה ונכנסה להריון ונאלצה ללדת. שחקניות ארגנטינאיות לקחו חלק ממחאה באיסטגרם שנקרא "ילדות לא אימהות" והעלו תמונה מהילדות שלהן ביניהן לאלי, אלאונור וקסלר (האהבה שאחרי), דומיניקי אווה (עשירים לא מבקשים רשות), כוכבת חיים גנובים, רוצ'י, חימנה פיקולו, מנו פאל (100 ימים), אמיליה אטיאס, תלמה פרדין (חיים שלי), סברינה גרסיארנה (קוראים לזה אהבה), סלסטה סיד (5 כוכבים), גבריאלה שרי (בובה פראית), גלוריה קרה, ארסלי גונזלס (עשירים לא מבקשים רשות), ננסי דופלא (100 ימים), רומינה גטאני (דון חואן), אינס פלומבו, גריזלדה סצ'יליאני (חיים שלי), ויולטה אורטיזבראה (5 כוכבים), מרסדס פונס (לב אמיץ), מלנה סולדה (5 כוכבים), צ'ינה סוארז (דרך האהבה), סלסטה סיד (5 כוכבים) בין השאר.

*סוריה וגה, כוכבת משפחתו של בעלי ורק אלוהים סולח התוודתה בפני מעריצה שאיבדה הריון לפני לואה, בתה. כיום השחקנית המקסיקנית ילדה בשנית.

מזל טוב למרלן פבלה שבהריון ראשון בחייה.

וגם מזל טוב לפרננדיניו ולנסיה (רק אלוהים סולח, החיים שגנבו ממני, כוחו של גורל) ובת זוגו הפך להיות הורים.

*סבסטיאן רולי ואנג'ליק בוייאר, אחד הזוגות הכי יציבים בעולם הבידור המקסיקני סיפר שהם לוקחים לאט את היחסים ביניהם. הזוג הכיר בטלנובלה טרסה שהיא בסגנון רובי שמספר על אישה שאפתנית ואיטרסנטית ממוצא עני שמוכנה לעשות הכל כדי לצאת העוני. בניגוד לסוף רובי, טרסה בסופה הרשמי נתן תחושה של אופטימיות וטרסה הצליחה להתאהב בדמותו של סבסטיאן. הזוג זכה לאהבה והצלחה בקרב הקהל ואנג'לי נסמה החליטה לקחת אותם לטלנובלה שלה, החיים שגנבו ממני שם הזוג היה פרוד מבני זוגם הקודמים והתאהבו אחד בשני כשאימא של אנג'ליק נפטרה וסבסטיאן תמך בה. הזוג התאחד שנית בטלנובלה אנה כפול שלוש ובין לבין כיכב יחד בשתי הצגות תיאטרון. הזוג כבר 4 וחצי שנים אך הם לא ממהרים להתחתן ומעדיפים להשאר ככה. הזוג גם אמר שלא ממהרים להביא ילד ואם הוא יבוא אז יבוא אך בינתיים טוב להם כמו שהם. סבסטיאן כזכור היה נשוי ואב לילד בשם סנטיאגו או כמו שהוא קורא לו סנטי מגרושתו המנחה והשחקנית הארגנטינאית, ססיליה גליאנו. לסבסטיאן נשאר ניסיון מר מהנישואים שלו לאחר מאבק קשה בגירושים שלו עם המשאית שנתנה לו גרושתו ונלחם איתה במשפט לאחר שמכר את המשאית ושבסופו הפסיד במשפט. סבסטיאן וגרושתו כיום ביחסים טובים לטובת בנם בן ה8 שאגב חולם להיות יוטיבר בניגוד לרצונם. אנג'ליק מצידה מסתדרת היטב עם בנה החורג. סבסטיאן ואנג'ליק לא מפסיקים להפגין אהבה ברשתות חברתיות אחד כלפי השני ואף סבסטיאן פירגן לה על זכייתה בפרס Tvynovelas על הטלנובלה Amar a muerte.

אגב סבסטיאן רולי, לאחרונה נפוצו שמועות על יותר מסתם כימיה בינו לשחקנית הרוסייה, אירנה באאבה, איתו היא עובדת בסדרה חדשה. בת זוגו של גבריאל סוטו אמרה שהוא אחלה בנאדם ושהיא מכירה את אנג'ליק בוייאר ומכבדת את הזוגיות ביניהם והכחישה שהיא ברומן איתו וגבריאל סוטו מצידו התעצבן ואמר שהוא יכול לתבוע על שמועות אלו. סבסטיאן רולי הגיב בצורה אחרת כשהוא העלה לסטורי שלו שהוא נרגש מהפרויקט החדש בה הוא מככב לאחר שצפה יחד עם כל צוות ההפקה בפרק הראשון ומקווה שהקהל יאהב את הפרוייקט הזה כמו שהוא אוהב.

הסדרה תעלה במקסיקו/ארה"ב ככל הנראה ביוני אך טרם ידוע תאריך מדוייק.

אנג'ליק אגב הודיעה שתיקח מנוחה מהטלנובלות כדי שלא תשעמם את הצופים ואמרה שלא ידוע לה על עונה שנייה לAmar a muerte וכי לא קראו לה לקחת חלק אבל אמרה שתשמח להמשיך לגלם את דמותה, לוסיה. עוד אמרה שימצא חן בעינייה לגלם דמות של לסבית.

*ואם כבר סבסטיאן, ססיליה גליאנו חשפה וידוי לא צפוי כשסיפרה שהייתה בהריון מסבסטיאן לפני סנטיאגו ואיבדה את התינוק. לססיליה היה קשה להכנס להריון בזמן שהייתה נשואה לשחקן הארגנטינאי שכיום יוצא עם אנג'ליק בוייר ואחרי שהצליחה ללדת את בנם, סנטיאגו אובחן אצלה ציסטות מסרטנות ונאלצה לעבור ניתוח של 8 שעות. ססיליה יצאה גם עם השחקן היהודי, מארק טצ'ר, כוכב רק אלוהים סולח.

*אריאנה דיאז, כוכבת החיים כפולים של אסטלה קריז'ו ורק את עוזבת את טלויסה לאחר שנגמר לה החוזה הבלעדיות איתם.

*ויקטוריה רופו גם חוזרת לטלנובלות. הפעם האחרונה שראינו אותה הייתה באקסיה והטלנובלה האחרונה שכיכבה הייתה לאס אמזונס לצד ססר אבורה, דנה גרסיה, גרטל ולדז וגיז'רמו גרסיה קנטו שלא שודרה פה. ויקטוריה הסבירה שהיא נעדרה מהטלנובלות כדי לתת לצופים להתגעגע אליה ושלא להמאיס אותם ממנה. כמו כן היא אמרה שרצתה להשקיע במשפחתה, בעלה וילדיה. עוד הוסיפה ואמרה שהיא מגלמת את האישה הסובלת ולא רעה כי זה מה שהקהל אוהב בה ומעדיף לראות אותה מגלמת דמויות כאלה. היא תככב ברימייק ללוסיה מחפשת אהבה וארתורו פניצ'ה יהיה הגאלן לצידה. דמותה הפעם לא תהיה סובלת והסדרה תהיה קומית. גונסלו פנייה שאותו נראה בלאהוב עד המוות יהיה הראשי הצעיר.

לפני כמה חודשים פורסם פוסט על חואן דארטס ופרשיית אונס הקטינה. במהלך הזמן הזה היו התפתחויות. אחותה של הנאנסת, תלמה אמרה שהיא בטוחה שלא נאנסה והיא משקרת כי מצבה הנפשי מעורער וכבר קרה מקרה דומה עם אביה שטענה תלמה שהוא אנס אותה. חואן דארטס שרוי בדיכאון בעקבות הפרשייה ומשפחתו מודאגים שיתאבד. המשפט נגדו ממשיך.

*הזוג הגיי במשפחתו של בעלי זוכה לספין אופ וישודר בקרוב במקסיקו, כמו כן יש שמועה שהזוג הלסבי בטלנובלה של אנג'ליק בוייאר ומישל בראון שזכו שתי השחקניות בפרס על תפקידם ,יקבלו גם ספין אופ אך בינתיים זה בגדר שמועה. בסדרה של הזוג הגיי כבר התחילו הצילומים ובין השחקנים נמצאים הלנה רוחו, לאורה פלורס לחזרתה לטלויזיה, סרחיו סנדל, ויקטור גרסיה, ארט דה לה טורה, לטיסיה קלדרון שחוזרת לטלוויזיה מאז ששיחקה בסדרה אלמנות שחורות לצד ארתורו פניצ'ה כרעים.

מפעל החלומות, הפרוייקט היקר של טלוויסה יצא לפועל ואחת הטלנובלות שהתחילה את צילומי היא המתחזה. הראשית שנבחרה להכנס לנעליה הגדולות של גבריאלה ספניק היא סנדרה אצ'אבריה. אנדרס פלסיוס, כוכב רק את וארפ בטקה הם הגאלנים שלה. כמו כן כנראה שמה שתוכנן להיות רימייק לרובי יהיה בעצם המשך לרובי מה שבעבר היו דיבורים על עונה שנייה. למרבה הצער בלעדי ברברה מורי. הרבה שחקניות נרתמו לתפקיד הנחשק ביניהם קלאודיה מרטין(לאהוב עד המוות), אנדריאה אסקלונה(מתחת שמיים אדומים).

לאורה זפטה הרעה הקלאסית אותה ראינו באזמרלדה, הפולשת וגאטה רצתה להיות קטלינה קרייאל ברימייק של עריסת הזאבים. כאשר הבינה שהיא לא נבחרה היא הביעה את מורתה ברשתות החברתיות וטענה שאין מישהי יותר מושלמת ממנה לגלם את הדמות. במקור הדמות גילמה ע"י מריה רוביו ז"ל אותה זכינו לראות כהורטנסיה מאוייבת יקרה.

ונקנח במשהו אחרון של סקופ. בת אל הבתולה שמופקת על ידי הוט היא לא רימייק של ג'יין הבתולה.. הגרסה המקורית שלה היא בכלל ונצואלנית, חואנה הבתולה שלא זכתה לשידור פה וזכתה לרימייקים בפולין והודו בנוסף לארה"ב וישראל. בונצואלה עשו חידוש כמה שנים אחר כך. השחקנית המקורית הונצואלנית היא כוכבת דרוש נסיך ואם רק תסתובב שלמרבה הצער הופסקה באמצע בויוה פלטינה.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully