בלוג ויוה - פברואר 2019

  • בלוג
ויוה

הטלנובלות החדשות של מקסיקו - פוסט מאת רנת זיתונה.

(נכתב ככתבה וכלשונה)

"היי לכולם. באיחור אופנתי ברצוני להציג לכם רשימת של טלנובלות מקסיקניות מתוכננות לתקופה הקרובה וכאלו שהתחילו ממש לא מזמן במקסיקו.

נתחיל מהטלנובלה היוקרתית והמבטיחה, "El Utimo Dragon" בה יככבו סבסטיאן רולי ורנטה נוטני שנראתה אצלנו לאחרונה בהשתתפות מיוחדת "באהבה אין חוקים" כשאירינה באאבה כוכבת "באה מאהבה" תגלם את הרעה. בסדרה מדובר על מיגל גרסה, ילד שאביו סבל מהתנקשות וסבו שלח אותו ליפן כדי להגן עליו. הוא גדל ביפן, עם ערכים וחינוך של התרבות היפנית, תחת האופוטרופוס של בוס יאקוסה היפנית. כאשר הסבא כבר זקן וצריך עזרה, הוא חוזר למקסיקו לעזור לסבו. הוא כעיקרון מין סאמוראי מקסיקני והוא ייקח שליטה בכנופייה בדרך שלו. הוא יצטרך להתמודד סוחרי סמים מסורתיים וסוחרי סמים מהדור של אביו ושל סבו ושם יתחיל סדרת הרפתקאות שתקח אותו בכל העולם מלווה באישה שתמצא את עצמה מאוהבת בו. הסדרה מצולמת ביפן, ספרד, ארה"ב ומקסיקו. בסדרה ישחקו רוברטו מתאוס (סנטה דיאבלה), סינטיה קליטבו (באה מאהבה), מנואל בילבי (באהבה אין חוקים), זולייקה ריברה(מישהו צופה בך), סופיה קסטרו(באה מאהבה), סוניה פרנקו (לא מאמינה לגברים), אלחנדרו אבילה (רק אלוהים סולח), אלפרדו גטיקה (אנה כפול שלוש). הטלנובלה תעלה לשידור במקסיקו ביולי 2019


הטלנובלה "Ringo" שעלתה לשידור במקסיקו לא מזמן, היא רימייק לטלנובלה ארגנטינאית, Sos mi hombre (אתה הגבר שלי) שכיכבו בה סלסטה סיד ולוסיאנו קסטרו.
בטלנובלה מככב חוסה רון ושחקנית שלא מוכרת אצלנו, מריאנה טורס. מדובר על גבר עם תהפוכה שמייחל להשיב את בנו ולהחזיר את שמו כמתאגרף.
בטלנובלה זו משחקים: חורחה פוסה (מלון הסודות), ססר אבורה (אדמה פראית), ארתורו כרמונה (ים של אהבה).


"Doña flor y su 2 maridos"

טלנובלה קומית חדשה בה מככבים אנה סרדיז'ה, לא, חואקין פריירה שלא מוכרים אצלנו וסרחיו מור שמוכר ממלכת הלבבות.
מדובר בגרסה מחודשת לטלנובלה הברזילאית, דונה פלור ושני בעליה ששודרה בויוה פלטינה בעבר הרחוק. מדובר על אישה שמתחתנת עם גנב סימפטי, בעל תשוקה,אנרגטי ומלא חיים שנרצח. לאחר מותו מחזר אחריה גבר, תאודורו אותו מגלם סרחיו מור והיא מתחתנת איתו אך חיי הנישואים איתו משעממים ונטולי תשוקה עד שלפתע מופיע הרוח רפאים של בעלה המת ומשתלטת על גופו של תאודור. בסדרה הקומית משחקים רבקה ג'ונס(רק אלוהים סולח, אישה רעה) ששבה למסכים לאחר שניצחה את הסרטן בפעם השנייה, מרילוז ברמודז(גאטה).

La reina soy yo

טלנובלה מוזיקלית בה מככבים מישל רנו (תשוקה וכח), מנואל דה לה פארה (אקסיה) ולמדה גרסיה (מתחת שמיים אדומים) שבתפקיד הרע הפעם לאחר שכיכב בטלנובלה Sangre de mi tierra של טלמונדו לפני כשנה. זהו רימייק לטלנובלה קולומביאנית La reina de flow.
מדובר על אישה (מישל רנו) שמואשמת בגניבת זכויות יוצרים כשלמעשה בן זוגה בגד בה וגנב את היצירות שלה, היא עוברת תקיפה בה נחשבת למתה, מקבלת זהות חדשה "לארי אנדרדה", ומושתלת בארגון פשע ומתכננת לנקום במי שהרס את חייה וגזל את בנה. לצידה עומד הגבר שהיה מאוהב בה תמיד ויילחם על ליבה (מאנה דה לה פארה).
משחקים ברנדון פניצ'ה (רק אלוהים סולח, אקסיה), ארלט טרן (לב פראי), פולו מורין (רק את), מרסלו קורדובה (גאטה).


"באהבה אין חוקים", עונה שנייה
הצילומים התחילו יחסית מזמן אך היא לא התחילה עדיין במקסיקו, לכל מי ששאל הטלנובלה תתחיל במקסיקו במרץ עם דמויות חדשות, מקרים חדשים, עו"ד חדשים.
בעונה החדשה תככב קימברלי דוס ראמוס אותה ראינו בפרק אחרון של העונה הראשונה ותגלם עו"ד פלילית. הראשית של העונה הראשונה, אנה ברנדה תמשיך לשחק אך לא כראשית ותופיע בתדירות נמוכה יותר כשלסירוגין היא מככבת באופרת סבון, שושלת המחודשת בעונה השנייה. כמו כן מנואל בילבי ליטיה מנסיז'ה יופיעו בהמשך אך בהשתתפות מיוחדת ומנואל בילבי לא ימשיך בניגוד לשחקנית שלצידו שכנראה תמשיך בלעדיו בסדרה.

בנוסף יתווסף שחקן נאה שיגלם עו"ד ויחזר אחר ויקטוריה (אלטאיר חארבו) ויוסיף פלפל למתח המיני בינה לרוברטו (חוסה מריה טורה)

חוליאן חיל ומויסס אריסמנדי זוג בני דודים ועו"ד מפוקפקים ימשיכו בעונה הזאת ולמרר את חייהם של הדמויות בעיקר היריבות של ריקרדו ושל קרלוס שתתחזק. אלחנדרה גרסיה (רק אלוהים סולח, החיים שגנבו ממני), מרקו מנדס (חיים כפולים של אסטלה קריז'ו) ואריקה בואנפיל (חיים כפולים של אסטלה קריז'ו) גם יהיו חלק מהקאסט. ג'רלדין בזן לא תמשיך כל כך לעונה הזאת אך לפי השמועות יש מצב לעונה שלישית ולפי דבריה של השחקנית היא תחזור ובגדול. כמו כן סרחיו בסנייז שמגלם את גוסטבו ימשיך לעונה זאת וכמו שראינו בעונה הראשונה, איסבל נרצחה ובזה נחתם הסוף של עונה זו. גוסטבו יצטרך להתמודד בלעדיה. ריקרדו וקרלוס יילחמו אחד בשני כשדמותה של קימברלי דוס ראמוס תחדור לליבו של ריקרדו ועד כה לא ידוע תנצח בקרב על ליבו במידה ואלחנדרה תחזור בהמשך.
ויקטוריה תזכה לגאלן חדש שיחזר אחריה ויריב מול רוברטו על ליבה. לא ברור מה קרה לחיימה וסביר להניח שנדע זאת מהנקודה שנעצרה בסוף העונה. גיז'רמו גרסיה קנטו ימשיך גם העונה הזאת ולצערנו הרב גם העיוור שיטיל אימה וטרור יחד עם אנשיו בעונה החדשה. מנואל בילבי נאלץ לעזוב את הטלנובלה לאחר שהצטלם לסדרה חדשה בטלמונדו אך דמותו שם לא שרדה וחזר לעונה החדשה של הטלנובלה עד שהצטרף לטלנובלה חדשה אחרת מקסיקנית בה מככב סבסטיאן רולי (ע"ע בתחילת הפוסט). לא ברור עד כה על דמותה של ליטיה מנסיז'ה לגבי המשכיותה בעונה לאחר עזיבת בן זוגה לטלנובלה אשר התחתן עימה בסוף העונה הראשונה. אזלה רובינסון גם לא ממשיכה לעונה החדשה ויחד עם ג'רלדין בזן ומנואל בילבי הצטרפה לסדרה של טלמונדו Falsa Identidad (זהות מזוייפת).


"Los protegidos" המוגנים
מדובר ברימייק לסדרה ספרדית עם קאסט של בוגרים ונוער.
בטלנובלה זו מדובר על כמה אנשים שבגלל שניחונו בכוחות מיוחדים הם נרדפים. הטלנובלה זו מסמנת את חזרתה של שרה מלדונדו לטלויסה שלא כיכבה מאז סערה בגן עדן לצד אריק אליאס שלא שודרה פה. אצלנו היא לא נראתה מאז 406 בטלויסה, השחקן שמככב לצידה הוא קרלוס פרו שראינו אותו מאז מלכת הלבבות ומתחת לשמיים. הוא כבש את טלויסה והספיק לככב בשתי טלנובלות שלהם כשאחת מהן רימייק לאהבה שאחרי והוא נכנס לתפקיד של מריאנו מרטינז.


Fabrica de los sueños מפעל החלומות
פרוייקט חדש של מיני טלנובלות בת 25 פרקים שהיא רימייקים לטלנובלות ישנות וקלאסיות מוצלחות ביניהן רובי, אם חורגת, המתחזה, הזכות לאהוב.
כרגע אין שחקנים סופיים לסדרות הללו בתוך הפרוייקט מלבד לעובדה שגבריאלה תיקח חלק מהקאסט ברימייק להמתחזה דווקא אך מן הסתם לא כראשית.

כמו כן יש שמועות שנבחרה ראשית לרימייק רובי, קלאודיה מרטין שלא מוכרת אצלנו אך מופיעה כיום כרעה בטלנובלה לצד אנג'ליק בוייאר ומישל בראון.

Un poquito tuyo -קצת שלך
טלנובלה נוספת היא לווא דווקא של טלויסה אלא של המתחרה שלה Imagen Television בה מככבים חורחה סלינס (תשוקה וכח) לאחר שנגמר לו חוזה בלעדיות עם טלויסה שראתה אותו גדל כשחקן ומרחורי דה סאוסה (אהבות אמיתיות) שהיא בלעדית לטלמונדו והטלנובלה היא בשיתוף עם טלמונדו. מדובר בטלנובלה קומית. חורחה סלינס לא פעם ראשונה שמככב בסדרה קומית, בעבר כיכב בקומדיה לצד סילביה נבארו בשם ליבי הוא שלך. מרחורי דה סאוסה לעומתו מעולם לא כיכבה בקומדיה. השחקן ראול קורונדו האטרקטיבי שמוכר לנו מבאה מאהבה לוקח חלק מהקאסט.

פעם הבאה אשתף אתכם בטלנובלות והסדרות החדשות מבית טלמונדו וארגנטינה."

רנת זיתונה.

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

כוכב בינלאומי נכנס לבית האח הגדול היום מיד אחרי חדשות 13

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

כל החדשות על בנחמין רוחאס, פוסט של המעריצה מס' 1, שירלי דוידסון.

7 בפברואר, 2019

היי, אני שירלי דוידסון ואני אספר לכם על אהבתי לבנחמין רוחאס, השחקן המוכשר ואהוב כבר 21 שנים, הזכור לנו מימי "קטנטנות" ו"המורדים". בנחה, ממשיך לגדול בקרייה שלו ומצליח לו מאד בכל מה שעושה.
לפני שנה הייתי בהצגה המצליחה שלו "הצד השני של המיטה", יחד עם חבריו: ניקו וזאקס חימה אקרדאי ועוד שלושה שחקנים ממש מוכשרים: סופיה פאצנ'ו סופיה גונליס חיל ודייגו הורידה.
בסוף ההצגה פגשתי את בנחה לאחר 5 שנים מאז פגישתנו האחרונה. יצא לנו אפילו לדבר כמה מילים בעברית ממה שהוא זכר מתקופת המורדים והביקורים בארץ. אחרי זמן מה של שיחה הצטלמנו והייתי הבחורה הכי מאושרת בעולם.

בימים אלה בנחה עושה חזרות להצגה חדשה שתעלה יחד עם ניקו וזאקס ופלור וינה בשם:"רק שבוע אחד לא יותר".
חוץ מהצגה שבנחה משתתף בה, יצא בחודש שעבר סרט בכיכבו שנקרא:"מתי שאני מתאהב" לצידה של שחקנית ספרדיה מוכשרת: פאולה קניסו.
חוץ מהעובדה שבנחה מצליח ללא הפסקה בקריירה שלו, הוא מאושר בחייו הפרטיים ונמצא בזוגיות בת שבע שנים עם בת זוגתו מרטינה צאנ'ס הקוסטה.
סיפור ההיכרות שלהם ממש כמו באגדות, השנה הם קיבלו מתנה שכה ציפו לה: תינוקת יפיפייה בשם ריטה.

אם תרצו לדעת עוד על בנחה תוכלו להעדכן תמיד בדפיי המועדנים הרשמים שלו בישראל:
פייסבוק: Benja Rojas Solista En Israel Benja Rojas Solista En Israel
טווטיר: @BenjaRojasILS https://twitter.com/BenjaRojasILS

ואם תרצו לדבר איתי ולשאול על בנחה ,תוכלו במייל:
BenjaBenjaminet@yahoo.com

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully