בלוג ויוה - דצמבר 2018

  • בלוג
ויוה

פרשת עבירות המין של השחקן הארגנטינאי, חואן דארטס - פוסט מאת רנת זיתונה.

היי. ברצוני הפעם לגעת בנושא כאוב ונורא, שמסעיר כבר תקופת מסויימת את ארגנטינה והגיע הזמן לדבר על זה. חלקכם אולי שמעתם, חלקכם לא, ואם לא אז זה הזמן. מדובר בפרשייה מזעזעת שבה מעורב ומואשם בעבירות מין שחקן טלנובלות ארגנטינאי מפורסם שמוכר לנו מ"אני צעני", "סנטרל 099", "קוראים לזה אהבה" ובשנים האחרונות מ"עשירים לא מבקשים רשות" ו"דרך לאהבה". כמו כן הוא מוכר לנוער בערוץ הילדים בסדרה "פטיטו". לצערי הרב מדובר בחואן דארטס. למה לצערי הרב? כי זה שמבין הבודדים שאהבתי מארגנטינה מאז קוראים לזה אהבה ששיחק את באוטיסטה. מאוד אהבתי את משחקו ואת תפקידו ורציתי בעשירים לא מבקשים רשות שהוא יישאר עם ארסלי גונזלס ולא לוסיאנו וכך גם קיוויתי לקאמבק בינו לקרינה זמפיני מאז לנצח נשים קטנות.

איך הכל התחיל? אז ככה, קלו ריברו שמוכרת לנו מהנבחר כיכבה לצידו בטלנובלה שלא שודרה פה (דולסה אמור "אהבה מתוקה") התלוננה על הטרדה מינית על ידו. כשחואן דרטס הגיש נגדה תלונה על הוצאת דיבה קיוויתי שאולי הייתה אי הבנה עד שלפתע קמה שחקנית נוספת שלא מוכרת אצלנו ושיחקה לפני שנים איתו והתלוננה גם היא על הטרדה מינית אבל מה שגרם לסערה האמיתית בארגנטינה היא התלונה על אונס שעברה תלמה פרדין (לאורה, חיים שלי) ע"י חואן דארטס בהיותה 16 בלבד(!!) במהלך אחד ההופעות של פטיטו בניקרגואה כשהוא בן 45. אז נוצר הבלאגן, שחקניות ארגנטינאיות רבות הביעו תמיכה תחת ההאשטאג' Mira como nos ponemos (תראה איך אנחנו עומדות) כתגובה לאחד המשפטים שלו Mira como me pones (תראי איך את מעמידה לי) לתלמה וNo es no (לא זה לא).
תלמה חשפה את הפרטים על מה שקרה בסרטון בחשבון האינסטגרם שלה ואיך זה קרה. זה לא הכל. יש עוד 2 קרבנות שלו שהתלוננו על אונס. חואן דרטס הכחיש זאת ואף העז להאשים את תלמה שהיא פיתתה אותו. שאר השחקנים שהטילו ספק כולל סבסטיאן אסטבנז, חברו הטוב התנצלו בפני קלו ריברו שלא האמינו לה והביעו תמיכה בתלמה. חואן דרטס מצידו עזב את ארגנטינה ועבר לברזיל, עיר מולדתו וגם שם סובל מלינץ' לאחר ששחקניות ברזילאיות ביניהן איילין מוראאס (כוכבת רוק סטאר ומעבר לזמן) ודבורה פאלבלה (אירני מהכוח לאהוב) פירסמו תמונה שלו בחשבון האינסטגרם שלהם תחת הציטוט "Te metes con una, te metes con todas(אתה מתעסק עם אחת, אתה מתעסק עם כולן) וגם ארגנטינאיות שחיות בברזיל לא נשארו בשקט ודאגו שיידע שעשה טעות חמורה על מה שעשה לתלמה ושאר הנשים.

מאוריסיו מאקרי, נשיא ארגנטינה שחואן מצביע מוצהר שלו, החליט להסיר את הקמפיין נגד האלימות כלפי נשים שבאופן ציני וצבוע, חואן דרטס אחד מכוכבי הקמפיין הזה.

משהו בקטנה: בעקבות הפרשה הזאת צצו כל מיני וידויים והאשמות על אונס והטרדות כמו אחת השחקניות שלא מוכרת אצלנו גם בדולסה אמור בתפקיד מיוחד התלוננה על הטרדה מינית הפעם נגד המפיק עצמו, אנריקה אסטבנז שהוא גם אביו של השחקן, סבסטיאן אסטבנז, כוכב "אגרוף בלב".

אין ספק שארגנטינה נכנסה חזק ל-Metoo# בעקבות הפרשה של חואן דרטס והרבה מפורסמים ובעיקר מפורסמות אוזרות אומץ ומספרות על תקיפות מין והטרדות שעברו, פשע חמור שאמור להכחד מהעולם הזה כבר ממזמן, ולגבי חואן דרטס, נקווה שיצליחו להעניש אותו במיוחד שהוא עכשיו בברזיל כשהנשיא החדש שם שובניסט ואנטי נשים קיצוני.


נכתב כלשונה וככתבה של הגולשת רנת זיתונה.

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הקוריאנית הקומית החדשה של ויוה פלוס!

היי חברים,

אנחנו מתקרבים בצעדי ענק לשנה אזרחית חדשה וזה בדיוק הזמן לספר לכם על הקוריאנית
החדשה שעושה את דרכה לויוה פלוס.
"הרי את מוכרת לי" (Familiar Wife) היא דרמה קומית מצליחה בכיכובם של ג'י סונג ("חף מפשע") והאן ג'י מין ("על גג העולם"). הסדרה זכתה לביקורות מעולות ולרייטינג גבוה במיוחד כששודרה באסיה והופצה למדינות רבות בעולם!
היא תגיע אלינו לערוץ החל מ-24.1.19, ימי חמישי עם שני פרקים ברצף ב-19:00.

קצת על העלילה -
ג'ו היוק אינו מאושר בחיי הנישואים שלו. הוא נשוי מזה חמש שנים לוו ג'ין וחייהם רוויים בוויכוחים ומריבות. ג'ו היוק משתוקק לחיים אחרים, ולתדהמתו משאלתו מתגשמת. בוקר אחד, הוא מתעורר כשהשנה היא 2006 ומוצא עצמו ברגע ובמקום שבו הכיר את אשתו. ג'ו היוק אוזר אומץ ומחליט לעשות בחירה אחרת - להזמין לדייט את הייאה וון, האישה היפה שהיה מאוהב בה בסתר.

כשג'ו היוק מתעורר בבוקר למחרת, הוא שוב בשנת 2018, כשלצדו במיטה הייאה וון, אשת חלומותיו. ג'ו היוק מאושר מכך שאינו צריך לחיות יותר עם וו ג'ין, אבל לגורל תכניות משלו - בחורה חדשה מגיעה למשרד שבו הוא עובד והיא מוכרת לו היטב....

16 פרקים, דרום קוריאה, 2018

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

החברים הכי טובים של כוכבי הטלנובלות!

היוש חבר'ה!

אומרים שאין אהבה כמו אהבה של חיות מחמד...
לחזור הביתה אחרי יום עבודה מפרך והכלב/ה שלך או החתול/ה כל כך מתרגשים לראות אותך..
קופצים עליך ומלקקים אותך בבוקר.. אהבה כזאת ללא תנאי...
אם יש להם תפקיד כל כך משמעותי בחיים שלנו, אין פלא שהם גם מככבים בטלנובלות האהובות עלינו.
רנת זיתונה מביאה לנו פוסט מחמם את הלב על חיות מחמד בטלנובלות.
הפוסט נכתב כלשונה וככתבה:

"בטלנובלות רבות אנו רואים בעלי חיים במיוחד כאלו שהם מהכפר סוסים בעיקר עליהם רוכבים הדמויות, חמורים כמו שהיה בהסערה בפגישה הראשונה בין סנטוס (כריסטיאן מאייר) למריה טרסה(נטליה סטיינארד) שהיה בה הומור ובעיקר כימיה או שוורים כמו שהיה ב"האומץ לאהוב" וב"למדי אותי לאהוב"

ב"חיים כפולים" עם אנהי, הראשית הייתה וטרינרית (אנחליקה) והיא ואמא שלה ניהלו מרפאה לחיות מחמד בעיקר לכלבים.

גם בטלנובלה שלא שודרה פה, Papa a toda madre היה וטרינר אותו גילם אנדרס זונו (תשוקות, חיים כפולים של אסטלה קריז'ו) ואחד הדמויות לא ידע והאכיל את הכלב המשפחתי בשוקולד והכלב מת.

ב"אמא" הטורקית בתחילת הסדרה הילדה המקסימה, מלק, גידלה ארנב ואהבה אותו מאוד ולמרבה הצער הוא מת בצורה טראגית ע"י ג'נג'יז הרשע. כמו כן הראו גם ציפורים שזה היה המוקד תשומת לב של הראשית, זיינפ שצילמה אותם.

ב"אהבה אין חוקים" בפרק השני הבת של ריקרדו, נטליה, גידלה ארנבון שמת ע"י כלב ואביה קנה לה ארנבון חדש.

הרבה מכוכבי טלנובלות מגדלים אצלהם חיות מחמד והכי בולטת היא קרלה פטרסון, כוכבת "100 ימים" שמגדלת ארנבון בשם ריקרדו.

סבסטיאן רולי שיתף בחשבון האינסטגרם שלו על הכלב שלו, גאוצ'ו שמצא אותו לפני 11 שנה במהלך צילומי הטלנובלה, תשוקות. כיום הוא בן 13. לסבסטיאן רולי יש כלב נוסף בשם גואפו(חתיך בעברית).

גם חוסה פבלו מינור (תשוקה וכוח, משפחתו של בעלי) יש חיית מחמד, חתול/ה.

גבריאל סוטו פירסם לא מזמן בחשבון האינסטגרם שלו על הכלב שלו ששמו סאמי.

גם כרמן ויאלובוס, מחזיקה כלב וראול קורונדו (באה מאהבה), דויד זפדה ואינגריד מרטז(לב פראי, רובי, כואב הלב) אפילו שניים.

ברונו גאליסאו, השחקן הברזילאי שמוכר לנו מבדרך להודו ומעבר לים מגדל כלב בשם טה. בנוסף הוא מככב בטלנובלה ברזילאית חדשה בה יהיה חתול שחור בשם לאו.

השחקן הטורקי, סרהאט טאומן, סינאן מאמא מגדל גם הוא כלב.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully